යූකේ, ඕස්ටේ‍්‍රලියා යන්න සල්ලි පෙන්නන්නේ

Sep 23, 2013
188
6
0
යූකේ, ඕස්ටේ‍්‍රලියා යන්න සල්ලි පෙන්නන්නේ

UK, Australia, වගේ විදේශ රටකට යන්න ඉන්න අය වෙනුවෙන් සල්ලි පෙන්නන අය (ලිවින් කොස්ට් එක) අපේ රටේ ඉන්න බව අපි කවුරුත් දන්නවනේ. මේ වැඬේ කරන පිලිවෙල දන්නෙ කවුද? දන්න කෙනෙක් පැහැදිලි කරල දෙන්නකො.මම අදහස් කරන්නෙ සල්ලි පෙන්නන පුද්ගලයෙක් සෙවීම නෙමෙයි. මේ වැඬේ කරන තියරි එක මොකක්ද කියලා
 

adult.junior

Well-known member
  • Mar 31, 2011
    2,959
    591
    113
    Wilderness
    Theory eka thamayi owa karana un bank manager dannava. E wagema oota loku gaanak denava. Karanne mehemayi. Karana ekaa uge salli rata yana ekage namata daanava Hebeyi temporarily. Eka Karanne manager. Dawas gaana harigiyahama apahu danava. Etthama kiyanava nam uge salli thibba widihatama thiyanava. Ara fake account eka nethikaranava. Ekata thamayi manager ta salli denne. E witharak neweyi lokuwata karana un bank ekata yanne banku welawen passe. Oota dora was arinne president enava wage.
    Weda iwara wela treat ekak denava bank eke okkotama. Mama personally dannava.
    Hebeyi puthe dan ewa karata wedak ne. Mokada embassy eka visa approval godak parakku karala ayeth balanava. Ethakota ahuwenava. Anika ohoma karanava kiyana godak un borukaranne. Mokada anthimata polisi yanna apita beri nisa. 99% k ma ehemayi.
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    Theory eka thamayi owa karana un bank manager dannava. E wagema oota loku gaanak denava. Karanne mehemayi. Karana ekaa uge salli rata yana ekage namata daanava Hebeyi temporarily. Eka Karanne manager. Dawas gaana harigiyahama apahu danava. Etthama kiyanava nam uge salli thibba widihatama thiyanava. Ara fake account eka nethikaranava. Ekata thamayi manager ta salli denne. E witharak neweyi lokuwata karana un bank ekata yanne banku welawen passe. Oota dora was arinne president enava wage.
    Weda iwara wela treat ekak denava bank eke okkotama. Mama personally dannava.
    Hebeyi puthe dan ewa karata wedak ne. Mokada embassy eka visa approval godak parakku karala ayeth balanava. Ethakota ahuwenava. Anika ohoma karanava kiyana godak un borukaranne. Mokada anthimata polisi yanna apita beri nisa. 99% k ma ehemayi.

    :yes: Anith eka machan oya widihata wena kenek ge salli pennala giya kiyamu - oya illala thiyena living cost eka yanawama thamai. e nisa issarala salli tika hadaganna balanna puluwan tharam gedarin ma.
     
    Sep 23, 2013
    188
    6
    0
    Theory eka thamayi owa karana un bank manager dannava. E wagema oota loku gaanak denava. Karanne mehemayi. Karana ekaa uge salli rata yana ekage namata daanava Hebeyi temporarily. Eka Karanne manager. Dawas gaana harigiyahama apahu danava. Etthama kiyanava nam uge salli thibba widihatama thiyanava. Ara fake account eka nethikaranava. Ekata thamayi manager ta salli denne. E witharak neweyi lokuwata karana un bank ekata yanne banku welawen passe. Oota dora was arinne president enava wage.
    Weda iwara wela treat ekak denava bank eke okkotama. Mama personally dannava.
    Hebeyi puthe dan ewa karata wedak ne. Mokada embassy eka visa approval godak parakku karala ayeth balanava. Ethakota ahuwenava. Anika ohoma karanava kiyana godak un borukaranne. Mokada anthimata polisi yanna apita beri nisa. 99% k ma ehemayi.

    Monawa unath machan mama danna un 99% kma giye oya kiyana widiyatama thamaine. kisi aulak une na un dan PR ahemath aran innawa