අලුතින් එන ඩිවලොපර්ස් නම් අනේ මන්දා

gnilukshi

Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,080
    48,517
    113
    Hutto web eke 75% run wenne php..
    Ethakota ehema wada enne naththan client ma inhouse ewa karagannawada?

    කරපං ඉතින්
    මමත් කරගන්නවා
    රටේ 69% අඩු කුලේ බයියො කියලා බිස්නස් නොකර ඉන්න පිස්සුද ☕
    කොච්චර නැටුවත් PHP අඩු කුලේ 😌
     

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,982
    5,653
    113
    මේක 💯 ඇත්තක්

    PHP කරන උනුත් අඩු කුලේ
    PHP ප්‍රොජෙක්ට් ගේන ක්ලයන්ට්ලත් අඩු කුලේ

    අත්දුටුවයි
    ප්‍රත්යක්ශයි
    ඒ උනාට වෙබ් එකේ තියන වෙබ් සයිට් වලින් 70% ක්ම PHP Driven :P:P:P
    අපරාදෙනෙ එහෙම තියෙන්නෙ. ඔය පට්ට සිරා අනිත් ටෙක්නොලොජි වලින් කරන්න පුලුවන්නෙ.. අඩුකුලේ ලැංවේජස් වලින් කරන්නෙ
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,116
    4,261
    113
    Sri Lanka
    දෙන්නෙක් ගත්තා.. ඉන්ටවිව් එකේ හොදට උත්තර දුන්නා.. කරපු ප්‍රොජෙට් එහෙමත් පෙන්නුවා.. LinkedIn එකේ හෙන වැඩ්ඩො ලැරවල් එක්ස්පර්ට් එහෙම තිබ්බෙ... ටෙස්ට් එකක් නම් තිබ්බෙ නෑ...
    උන් වැඩ කරන්න ආපුවාම මෙලෝ මගුලක් බෑ..
    මම නම් interview එකේදි windows වලට එව minesweeper game එක play කරන විදිය කියල දීල ඒක play කරන්න දෙනව. පොරගෙ brain capacity එක check කරන්නෙ ඒකෙන් 😂 ඊටපස්සෙ torrent එකකින් PS download කරල crack කරල පෙන්නන්න කියනව. Call of duty game එකේ main character කෙනෙක්ගෙ නමක් කියන්න කියනව. Film එකක් torrent එකක් direct download කරල sinhala subtitle දාල පෙන්නන්න කියනව.
    ඔව්ව බැරි නම් ඌව ගන්නෙ නෑ. හේතුව computers එක්ක ජීවත් වෙච්චි එකෙක්ට ඔව්ව බැරි වෙන්න විදියක් නෑ. බොරු ලේබල් කාරයො අඳුරගන්නෙ ඔව්වයින් මම නම්.😅
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,080
    48,517
    113
    ඒ උනාට වෙබ් එකේ තියන වෙබ් සයිට් වලින් 70% ක්ම PHP Driven :P:P:P
    අපරාදෙනෙ එහෙම තියෙන්නෙ. ඔය පට්ට සිරා අනිත් ටෙක්නොලොජි වලින් කරන්න පුලුවන්නෙ.. අඩුකුලේ ලැංවේජස් වලින් කරන්නෙ

    උබලා HTML වලටත් programming language එකක් කියනවා ද? 😆
     

    Siriusthevirus

    Well-known member
  • May 19, 2025
    634
    668
    93
    ado mama dawasak kellekwa interview kara intern ekkata...eki screen eken poddak pahatha balagena uththara dunne....prashne ahapu gamanma 1 sec wath hithanne nathuwa uththara dunna okkotama....mata patta saka hithuna....passe danne dan un godak AI ekak use karanawa answers auto generate wenna kiyala....remote interview karala nam dan aluth ekek hoyaganna eka amarui.....wada karala thiyena ekek nam company eka balala hari select karanna puluwan....aluth un nam godak un patha boru gahala thamai enne
    Kellonta IT kiyanne 9-5 job 1k
     

    Desent dogs

    Active member
  • Oct 13, 2013
    273
    94
    28
    ChatGPT රෙද්දවල් තිබ්බෙ නෑ අපිට ඉස්සර... stackoverflow තමා එකම විසදුම බැරිම වෙලාවට... උනන්දුවක් නෑ දැන් ඉන්න ගොඩක් එවුන්
    Ow sirawata machan, dan inna un hama ekama AI walin goda daganna hadanawa. Idea eka tibila AI use karata awlak na
     
    • Like
    Reactions: Gal_banisa

    reuse

    Well-known member
  • May 10, 2009
    852
    2,776
    93
    Kita ku
    www.youtube.com
    මම නම් interview එකේදි windows වලට එව minesweeper game එක play කරන විදිය කියල දීල ඒක play කරන්න දෙනව. පොරගෙ brain capacity එක check කරන්නෙ ඒකෙන් 😂 ඊටපස්සෙ torrent එකකින් PS download කරල crack කරල පෙන්නන්න කියනව. Call of duty game එකේ main character කෙනෙක්ගෙ නමක් කියන්න කියනව. Film එකක් torrent එකක් direct download කරල sinhala subtitle දාල පෙන්නන්න කියනව.
    ඔව්ව බැරි නම් ඌව ගන්නෙ නෑ. හේතුව computers එක්ක ජීවත් වෙච්චි එකෙක්ට ඔව්ව බැරි වෙන්න විදියක් නෑ. බොරු ලේබල් කාරයො අඳුරගන්නෙ ඔව්වයින් මම නම්.😅
    Adoooo Mata oya okkoma puluwan… programming thamaa bari
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,978
    13,084
    113
    මම නම් interview එකේදි windows වලට එව minesweeper game එක play කරන විදිය කියල දීල ඒක play කරන්න දෙනව. පොරගෙ brain capacity එක check කරන්නෙ ඒකෙන් 😂 ඊටපස්සෙ torrent එකකින් PS download කරල crack කරල පෙන්නන්න කියනව. Call of duty game එකේ main character කෙනෙක්ගෙ නමක් කියන්න කියනව. Film එකක් torrent එකක් direct download කරල sinhala subtitle දාල පෙන්නන්න කියනව.
    ඔව්ව බැරි නම් ඌව ගන්නෙ නෑ. හේතුව computers එක්ක ජීවත් වෙච්චි එකෙක්ට ඔව්ව බැරි වෙන්න විදියක් නෑ. බොරු ලේබල් කාරයො අඳුරගන්නෙ ඔව්වයින් මම නම්.😅
    Gen-Z එකෙක් ආවොත් මයින්ස්වීපර් ගහන්න දෙන පීසී එක ඔලුවෙ ගහල යාවි
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,803
    9,045
    113
    ulan bator
    දෙන්නෙක් ගත්තා.. ඉන්ටවිව් එකේ හොදට උත්තර දුන්නා.. කරපු ප්‍රොජෙට් එහෙමත් පෙන්නුවා.. LinkedIn එකේ හෙන වැඩ්ඩො ලැරවල් එක්ස්පර්ට් එහෙම තිබ්බෙ... ටෙස්ට් එකක් නම් තිබ්බෙ නෑ...
    උන් වැඩ කරන්න ආපුවාම මෙලෝ මගුලක් බෑ..
    lapeyage hari hadunage hari nayoda kiyala ahuwe na neda?

    මම නම් interview එකේදි windows වලට එව minesweeper game එක play කරන විදිය කියල දීල ඒක play කරන්න දෙනව. පොරගෙ brain capacity එක check කරන්නෙ ඒකෙන් 😂 ඊටපස්සෙ torrent එකකින් PS download කරල crack කරල පෙන්නන්න කියනව. Call of duty game එකේ main character කෙනෙක්ගෙ නමක් කියන්න කියනව. Film එකක් torrent එකක් direct download කරල sinhala subtitle දාල පෙන්නන්න කියනව.
    ඔව්ව බැරි නම් ඌව ගන්නෙ නෑ. හේතුව computers එක්ක ජීවත් වෙච්චි එකෙක්ට ඔව්ව බැරි වෙන්න විදියක් නෑ. බොරු ලේබල් කාරයො අඳුරගන්නෙ ඔව්වයින් මම නම්.😅
    AMEN!

    Ram eka makala gahanna / cmos hadannath denna ona.

    ube list eka bari IT ekek nam ooowa walak karapala wale dala thamaiw wadata danna ona. wada bari nam kelinma wala wahala damma! ai loketa yawanna narakai okun.

    campus walin eliyata ena 99% owa ba. wagakeemen kiyanne.

    ------ Post added on Jun 11, 2025 at 11:21 AM
     
    • Like
    Reactions: Gal_banisa

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,581
    8,832
    113
    මටත් ඕකම උනා... ඩොකර්, කුබර්නේට්ස් එහෙම පට්ටෙට උත්තර දුන්න. ගත්තට පස්සේ කිසි වැඩක් නෑ
     
    • Like
    Reactions: msan and Gal_banisa

    GeeBeePee

    Well-known member
  • May 27, 2025
    1,592
    2,471
    113
    මාව එකපාරක් ifs එකෙන් ඉන්ටව් කරා

    "ඔයාට මොනිටර් දෙකක් තියද?" ඇහුවා

    Haha..Monitor eke seen ekatath wada mata meter une 1 sec wath hithanne nathuwa patta clear uththara dunna eka...one minihek interview ekkadi uththare poddak process karalane utthara denne...anith eka thamai hema uththarema patan gaththe mama ahapu prashne hariyatama quote karala....ethakota nam mata meter una mokak hari horayak thiyena bawa
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,409
    19,582
    113
    Colombo
    @NEMISIS අදින් පස්සෙ මට උබත් එක්ක ඇයි හොඳයියක් නෑ
    මම ගොඩක් වෙලාවට කියලා දැම්මෙ උඹ ගැන හිතලා තමයි

    exceptional එවුන් ඉන්නවානේ කොහෙත්. ඒත් hire කරන්න ගියාම excpeptional එවුන් ටික දාන දාන ජොබ් එකට ඇප්ලයි කරන්නෑනේ
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,278
    15,370
    113
    මම නම් interview එකේදි windows වලට එව minesweeper game එක play කරන විදිය කියල දීල ඒක play කරන්න දෙනව. පොරගෙ brain capacity එක check කරන්නෙ ඒකෙන් 😂 ඊටපස්සෙ torrent එකකින් PS download කරල crack කරල පෙන්නන්න කියනව. Call of duty game එකේ main character කෙනෙක්ගෙ නමක් කියන්න කියනව. Film එකක් torrent එකක් direct download කරල sinhala subtitle දාල පෙන්නන්න කියනව.
    ඔව්ව බැරි නම් ඌව ගන්නෙ නෑ. හේතුව computers එක්ක ජීවත් වෙච්චි එකෙක්ට ඔව්ව බැරි වෙන්න විදියක් නෑ. බොරු ලේබල් කාරයො අඳුරගන්නෙ ඔව්වයින් මම නම්.😅

    You should hire our AnuradhaRa then. He has mastered in all of these + medicines :yes:

    campus walin eliyata ena 99% owa ba. wagakeemen kiyanne.
    ------ Post added on Jun 11, 2025 at 11:21 AM

    ow ow campus walin ena unta ba. Yakada heena thiyena adu kule amu thatta sinhala amuka dumuka ponslata thamai puluwan.
    ------ Post added on Jun 11, 2025 at 12:17 PM
     
    • Wow
    Reactions: sajith.xp.pk

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,803
    9,045
    113
    ulan bator
    You should hire our AnuradhaRa then. He has mastered in all of these + medicines :yes:



    ow ow campus walin ena unta ba. Yakada heena thiyena adu kule amu thatta sinhala amuka dumuka ponslata thamai puluwan.
    ------ Post added on Jun 11, 2025 at 12:17 PM
    campus wala inne ponneyo! supiri waddo indiya nam lankawe me widiyata thiyeida harako! campus yanneth ponneyo. gihilla kage hari adu kule ekka patan ganipu jawaramaka wahalluw age 8-5 wada. 😁 😁!

    1% wage un ontara panuwek wela gemak gahala thiyenawa. ekath baluwoth anduwe amathiyek ekka gahapu jawaramak.

    Sihala dese hati thamai oya!