AI Video Monetization?

dikmon

Well-known member
  • Apr 24, 2025
    297
    301
    63
    AI videos වලට Facebook monetization දෙන්නේ නැද්ද?
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.

    1788242791757.png
     
    • Love
    Reactions: KSPathirana

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,954
    10,219
    113
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.

    View attachment 269338
    Thanks brother. :love2::love:
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,161
    10,020
    113
    puluwan. mage malli juluy 30k hamaba kala. august wala 2lak hamaba kala. eka video ekak viral gihilla. asain countries okkma block karnna page eka hadankota.
     
    • Love
    Reactions: KSPathirana

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,911
    5,087
    113
    Pandora
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.

    View attachment 269338
    lankan audience da?
     
    • Like
    Reactions: dikmon

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,845
    23,534
    113
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.

    View attachment 269338
    මේ ගාන views කීයකටද?
    And වීඩියෝ කොච්චර වගේ length එකක් තියෙනව ද?
     
    • Like
    Reactions: dikmon

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,237
    5,936
    113
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.
    meh wdyat sinla lyna prdu une khmda?
     

    dikmon

    Well-known member
  • Apr 24, 2025
    297
    301
    63
    මේ ගාන views කීයකටද?
    And වීඩියෝ කොච්චර වගේ length එකක් තියෙනව ද?
    2.4M wgee tbba for 28 days
    fix lenght 1k kyl ne bn. 30s-2min wage wenkn hdnw. video lenth tkk digaynm , video 1 hoday nm tkk pay krnw mkd unt ads wediyen dnn pluwnne

    meh wdyat sinla lyna prdu une khmda?
    ai bn? mm wedak krn gmn ehnm type kree😅
    ------ Post added on Sep 1, 2026 at 5:10 PM
     

    SudaW

    Well-known member
  • May 1, 2025
    404
    312
    63
    දෙනවා
    56967.jpg

    Monetisation requirements වල criteria නම් පෙන්නන්නෙ Criteria සම්පූර්ණ කරපු ගමන් පැය කිහිපයක් ඇතුළත එනවා. Page එක මාසයක් පරණ වෙන්න ඕන. Followers 10000 ඕනී. Views 150K ඕනි දවස් 30ක් ඇතුළත.
    මේකට මාසයයි සතියක් වගෙ යන්න ඇති. AI වුනාට මට original creator badge එක හම්බවෙලා තිබුණා.