denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.AI videos වලට Facebook monetization දෙන්නේ නැද්ද?
Thanks brother.denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.
mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.
View attachment 269338

lankan audience da?denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.
mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.
View attachment 269338
මේ ගාන views කීයකටද?denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.
mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.
View attachment 269338
meh wdyat sinla lyna prdu une khmda?denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.
mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.
mt nm ehm sinhl lynn be. dn mm mk?meh wdyat sinla lyna prdu une khmda?
mka kri sihla.. wndi 10 gya kywnnamt nm ehm sinhl lynn be. dn mm mk?
2.4M wgee tbba for 28 daysමේ ගාන views කීයකටද?
And වීඩියෝ කොච්චර වගේ length එකක් තියෙනව ද?
ai bn? mm wedak krn gmn ehnm type kreemeh wdyat sinla lyna prdu une khmda?
කියවන්න හෙනම අමාරුයි බන්ai bn? mm wedak krn gmn ehnm type kree![]()
sorry broo, mm eelaga para normally lynnm mtt eka passe meter uneeකියවන්න හෙනම අමාරුයි බන්