AI Video Monetization?

dikmon

Well-known member
  • Apr 24, 2025
    294
    298
    63
    AI videos වලට Facebook monetization දෙන්නේ නැද්ද?
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.

    1788242791757.png
     
    • Love
    Reactions: KSPathirana

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,954
    10,219
    113
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.

    View attachment 269338
    Thanks brother. :love2::love:
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,161
    10,020
    113
    puluwan. mage malli juluy 30k hamaba kala. august wala 2lak hamaba kala. eka video ekak viral gihilla. asain countries okkma block karnna page eka hadankota.
     
    • Love
    Reactions: KSPathirana

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,911
    5,086
    113
    Pandora
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.

    View attachment 269338
    lankan audience da?
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,845
    23,533
    113
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.

    View attachment 269338
    මේ ගාන views කීයකටද?
    And වීඩියෝ කොච්චර වගේ length එකක් තියෙනව ද?
     

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,224
    5,918
    113
    denawa brother, me tyenne mm lankawe krn page 1k. ub US/Europe wge 1 tier country wlt target krnw nm ewt pay krnw wediy mmnm ewa krn naa et krn ay innawa. ehm krnqw nm country block krpn mulinm lankawa , philiphine , india wge ewa nttm ewt algorithm 1 set wenw.

    mm me page 1 krnn products selling wlt ekka target krl mtnm shape.
    meh wdyat sinla lyna prdu une khmda?
     
    • Haha
    Reactions: Be_Positive