දරුණු ගණයේ ඇන්ටා පහරක් බාර් එකේදී සෙට් උනා!!!

CamelToe

Well-known member
  • Dec 12, 2024
    594
    933
    93
    කාන්තාරයේ
    නැමිලා ASMR වොයිස් පාරකින් කන තෙත් වෙන්න අහද්දි හම්මේ මටනං කෙලින් වෙනවා හිතන කොට. උඹ කියන ඇන්ටව මම හිටන් මවාගත්තේ ඔඩෙල් එකේ ඇඳුම් උස්සපු ගෑනිව. මගේ කන රිදෙන්නෙ නැතුව විකන්න මැණික අහ් අහ් ගහනව අතේ අහ් අහ් බඩු යන්න දෙන්නේ නෑ ලේසියෙන්. කෙල්ලගේ කණුව ආහ් ආහ් මතඇවෙනව හිතින් මවාගෙන අතේ ගහනව පොල්ල පතුරු ගිහිල්ලා.කොල්ලනේ බෑ බෑ බෑ යන්න ලඟයි
     

    Jameson.k

    Well-known member
  • May 16, 2025
    1,045
    1,727
    113
    London, United Kingdom
    නැමිලා ASMR වොයිස් පාරකින් කන තෙත් වෙන්න අහද්දි හම්මේ මටනං කෙලින් වෙනවා හිතන කොට. උඹ කියන ඇන්ටව මම හිටන් මවාගත්තේ ඔඩෙල් එකේ ඇඳුම් උස්සපු ගෑනිව. මගේ කන රිදෙන්නෙ නැතුව විකන්න මැණික අහ් අහ් ගහනව අතේ අහ් අහ් බඩු යන්න දෙන්නේ නෑ ලේසියෙන්. කෙල්ලගේ කණුව ආහ් ආහ් මතඇවෙනව හිතින් මවාගෙන අතේ ගහනව පොල්ල පතුරු ගිහිල්ලා.කොල්ලනේ බෑ බෑ බෑ යන්න ලඟයි
    මේ මොන වේසකමක්ද මේ :unsure:
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    මේකයි ගුපියනේ කථාව කෙටියෙන්. හෙට පෝය නිසා මම ගොඩ උනා කොළඹ අවට පොඩි රෙස්ටුරන්ට් එහෙකට අඩියක් ගහන්න. ට හිකේ.. ලස්සන ඇන්ටා පාරක් දුවන් ආවා කියපන්කෝ සෑර් මොනවද ඕනේ කියලා.. හරි හරි ඇන්ටා කිව්වම සොන්නලුන්ට මතක් වෙන්නේ බඩ මහත පස්ස ලොකු චබී ගෑණියෙක් නෙහ්.. එහෙම නෙමේ..

    වයස 45 ගෑණියෙක්.. නියම ඇඟ. ටී ශර්ට් එක යට කරලා කලිසමට. පට්ට සුදුයි.. මම මුලින්ම බියර් එකයි බයිට් එකයි ඕඩර් කලා.. මම උඩ තට්ටුවට ආවේ... මේකී බඩු ටික ගෙනැල්ලා ඉන්නවා මගෙ ගාව හරියට මගේ කෙල්ල වගේ. පොඩි දෙයක්.. මම අද හොඳ පර්ෆියුම් එකක් ගහලා ආවේ.. වැදගත් චරිතවත් විදියට ඉන්නේ.. දෙවෙනි බියර් එකත් ගෙන්නුවා. මෙකී නැමිලා ඔක්කොම හරි ආදරෙන් අහනවා කණ ලං කරලා.. හරි සාර් ස්මෝක් කර්නවද? ලයිටර් එක තියෙනවද? ඒකී කෙළින්ම ඇස් දෙක දිහා බලන්නේ.. හරිම ප්‍රේමාන්විතයි..

    ඉතින් මම වගේ බොන්නඑන පිරිමි කීයක් නොම්බරේ දෙනවා ඇද්ද..

    මට පළවෙනි බියර් එක වැදිලා වචන පටලැවුනා.. ඒකී ආදරෙන් අහනවා නැමිලා කියන්න සර් ගගා පට්ට ගෑණී..

    හ්ම්ම්ම්ම් .. පව්. ප්‍රශ්න තියෙන නිසානේ මේ වගේ රස්සාවකට ආවේ.. බඩු පත්තු වෙලා තියෙන්නේ.. ඒත් මට හිතක් නෑ බන්. ගෙදර ගෑණී මතක් වෙනවා...අනික මගේ තත්වේ නැති කර ගන්න ඕනෙත් නෑ ටෝක් කරලා..මම මෙතනට යන එන කෙනෙක්... නොම්බරේ ඉල්ලන්න විතරයි තියෙන්නේ අනිවා ඒකී දෙනවා.පව් බන්.. බීපූ කොල්ලොන්ට ෆේස් කරන්න වෙලා තියෙන්නේ..







    😹 😹 😹 😹
     

    PolHora

    Well-known member
  • Apr 18, 2025
    619
    464
    63
    මේකයි ගුපියනේ කථාව කෙටියෙන්. හෙට පෝය නිසා මම ගොඩ උනා කොළඹ අවට පොඩි රෙස්ටුරන්ට් එහෙකට අඩියක් ගහන්න. ට හිකේ.. ලස්සන ඇන්ටා පාරක් දුවන් ආවා කියපන්කෝ සෑර් මොනවද ඕනේ කියලා.. හරි හරි ඇන්ටා කිව්වම සොන්නලුන්ට මතක් වෙන්නේ බඩ මහත පස්ස ලොකු චබී ගෑණියෙක් නෙහ්.. එහෙම නෙමේ..

    වයස 45 ගෑණියෙක්.. නියම ඇඟ. ටී ශර්ට් එක යට කරලා කලිසමට. පට්ට සුදුයි.. මම මුලින්ම බියර් එකයි බයිට් එකයි ඕඩර් කලා.. මම උඩ තට්ටුවට ආවේ... මේකී බඩු ටික ගෙනැල්ලා ඉන්නවා මගෙ ගාව හරියට මගේ කෙල්ල වගේ. පොඩි දෙයක්.. මම අද හොඳ පර්ෆියුම් එකක් ගහලා ආවේ.. වැදගත් චරිතවත් විදියට ඉන්නේ.. දෙවෙනි බියර් එකත් ගෙන්නුවා. මෙකී නැමිලා ඔක්කොම හරි ආදරෙන් අහනවා කණ ලං කරලා.. හරි සාර් ස්මෝක් කර්නවද? ලයිටර් එක තියෙනවද? ඒකී කෙළින්ම ඇස් දෙක දිහා බලන්නේ.. හරිම ප්‍රේමාන්විතයි..

    ඉතින් මම වගේ බොන්නඑන පිරිමි කීයක් නොම්බරේ දෙනවා ඇද්ද..

    මට පළවෙනි බියර් එක වැදිලා වචන පටලැවුනා.. ඒකී ආදරෙන් අහනවා නැමිලා කියන්න සර් ගගා පට්ට ගෑණී..

    හ්ම්ම්ම්ම් .. පව්. ප්‍රශ්න තියෙන නිසානේ මේ වගේ රස්සාවකට ආවේ.. බඩු පත්තු වෙලා තියෙන්නේ.. ඒත් මට හිතක් නෑ බන්. ගෙදර ගෑණී මතක් වෙනවා...අනික මගේ තත්වේ නැති කර ගන්න ඕනෙත් නෑ ටෝක් කරලා..මම මෙතනට යන එන කෙනෙක්... නොම්බරේ ඉල්ලන්න විතරයි තියෙන්නේ අනිවා ඒකී දෙනවා.පව් බන්.. බීපූ කොල්ලොන්ට ෆේස් කරන්න වෙලා තියෙන්නේ..
    Machan pannipitiya?

    අවසානයේ පොර talk එක “නොම්බරේ ඉල්ලන්න විතරයි තියෙන්නේ අනිවා ඒකී දෙනවා” 😏 හාරි හාරි
    Its true sometimes asking isn’t even mandatory, have u never went to a bar alone?
    ------ Post added on Dec 3, 2025 at 10:06 PM
     
    • Like
    Reactions: Tharusha_Peiriss

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,802
    17,027
    113
    ෆේක්????? පිස්සු හැදෙයි බන්.. අපි කිරියේ කරපු දේවල් ඇහුවොත් ඔයා දුවයි මිට්ටෝ
    .. 2009 යුද්දේ ඉවරුනාම අපි කරපු ප්‍රොජෙක්ට් එහෙකටත් ගිය මිනිහෙක් මම.. නිකන් පුක නොදී ඉඳපන්!!

    පලි: මම හෙණ රෙස්පෙක්ට් කරන බුවෙක් කිරියේ උඹ.. හැබැයි නොන්ජල් නෑ මිත්‍රයා..!!! අපි කිරියේ දෙයක් කරපු චරිත!!!!
    2021 awilla umba elakiriyata karapu loku de mokakda ban?
     
    • Haha
    Reactions: Anathai

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    නැති බැරි කමට බාර් එකේ රස්සාවට ආපු ගෑණියෙක්ටවත් පාඩුවේ රස්සාව කරගෙන ඉන්න නෑ මේ බේසික් පුතාල නිසා. දුපතෙන් එහා ඕවා මහා ලොකු දේවල් නෙමේ බන්. Pub වල serve කරන කිරි කිරි බෝල වගේ ලස්සන පොඩි සුද්දියෝ කොච්චර ඉන්නවද, උන් කරන්නේ රස්සාවක් බන්, උන් ගොන් බඩු නෙමෙයි. දකින දකින ගෑණි එක්ක බුදියන්න යන්නේ නැතුව කෑවනම් - බිව්වනම් ගෙදර පලයන් හිච්චි පුතේ.
    "අනාතයි"
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    මේකයි ගුපියනේ කථාව කෙටියෙන්. හෙට පෝය නිසා මම ගොඩ උනා කොළඹ අවට පොඩි රෙස්ටුරන්ට් එහෙකට අඩියක් ගහන්න. ට හිකේ.. ලස්සන ඇන්ටා පාරක් දුවන් ආවා කියපන්කෝ සෑර් මොනවද ඕනේ කියලා.. හරි හරි ඇන්ටා කිව්වම සොන්නලුන්ට මතක් වෙන්නේ බඩ මහත පස්ස ලොකු චබී ගෑණියෙක් නෙහ්.. එහෙම නෙමේ..

    වයස 45 ගෑණියෙක්.. නියම ඇඟ. ටී ශර්ට් එක යට කරලා කලිසමට. පට්ට සුදුයි.. මම මුලින්ම බියර් එකයි බයිට් එකයි ඕඩර් කලා.. මම උඩ තට්ටුවට ආවේ... මේකී බඩු ටික ගෙනැල්ලා ඉන්නවා මගෙ ගාව හරියට මගේ කෙල්ල වගේ. පොඩි දෙයක්.. මම අද හොඳ පර්ෆියුම් එකක් ගහලා ආවේ.. වැදගත් චරිතවත් විදියට ඉන්නේ.. දෙවෙනි බියර් එකත් ගෙන්නුවා. මෙකී නැමිලා ඔක්කොම හරි ආදරෙන් අහනවා කණ ලං කරලා.. හරි සාර් ස්මෝක් කර්නවද? ලයිටර් එක තියෙනවද? ඒකී කෙළින්ම ඇස් දෙක දිහා බලන්නේ.. හරිම ප්‍රේමාන්විතයි..

    ඉතින් මම වගේ බොන්නඑන පිරිමි කීයක් නොම්බරේ දෙනවා ඇද්ද..

    මට පළවෙනි බියර් එක වැදිලා වචන පටලැවුනා.. ඒකී ආදරෙන් අහනවා නැමිලා කියන්න සර් ගගා පට්ට ගෑණී..

    හ්ම්ම්ම්ම් .. පව්. ප්‍රශ්න තියෙන නිසානේ මේ වගේ රස්සාවකට ආවේ.. බඩු පත්තු වෙලා තියෙන්නේ.. ඒත් මට හිතක් නෑ බන්. ගෙදර ගෑණී මතක් වෙනවා...අනික මගේ තත්වේ නැති කර ගන්න ඕනෙත් නෑ ටෝක් කරලා..මම මෙතනට යන එන කෙනෙක්... නොම්බරේ ඉල්ලන්න විතරයි තියෙන්නේ අනිවා ඒකී දෙනවා.පව් බන්.. බීපූ කොල්ලොන්ට ෆේස් කරන්න වෙලා තියෙන්නේ..
    තව කෙටි කරන්න

    ඒත් මට හිතක් නෑ බන්. ගෙදර ගෑණී මතක් වෙනවා...අනික මගේ තත්වේ නැති කර ගන්න ඕනෙත් නෑ
    උඹ ඔක ගැනිට කියපන් , විස්වාස කරොත් අපි විස්වාස කරන්නම්
    ------ Post added on Dec 4, 2025 at 7:25 PM
     
    • Haha
    Reactions: DiksonAlex

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,608
    5,604
    113
    Colombo
    නැවෙනකොට කුක්කු දෙක පෙනුනේ නැද්ද බන්? කුක්කු ලොකුයිද? Skirt එකක්ද ඇඳලා හිටියේ? 🙂
    7CVo.gif
    අඩෝ මාත් හිත්න මවා ගත්තේ තන් දෙක හමෙ නැවුනම කොහොම ඇතිද කියල මම නම් බියර් එක බොද්දි මිරිකනවා ලගම තනේ..ලගම ස්කොලේ හොදම ඉස්කොලේ වගේ
     
    • Love
    Reactions: Candid-B