දරුණු ගණයේ ඇන්ටා පහරක් බාර් එකේදී සෙට් උනා!!!

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,550
    7,966
    113
    මේකයි ගුපියනේ කථාව කෙටියෙන්. හෙට පෝය නිසා මම ගොඩ උනා කොළඹ අවට පොඩි රෙස්ටුරන්ට් එහෙකට අඩියක් ගහන්න. ට හිකේ.. ලස්සන ඇන්ටා පාරක් දුවන් ආවා කියපන්කෝ සෑර් මොනවද ඕනේ කියලා.. හරි හරි ඇන්ටා කිව්වම සොන්නලුන්ට මතක් වෙන්නේ බඩ මහත පස්ස ලොකු චබී ගෑණියෙක් නෙහ්.. එහෙම නෙමේ..

    වයස 45 ගෑණියෙක්.. නියම ඇඟ. ටී ශර්ට් එක යට කරලා කලිසමට. පට්ට සුදුයි.. මම මුලින්ම බියර් එකයි බයිට් එකයි ඕඩර් කලා.. මම උඩ තට්ටුවට ආවේ... මේකී බඩු ටික ගෙනැල්ලා ඉන්නවා මගෙ ගාව හරියට මගේ කෙල්ල වගේ. පොඩි දෙයක්.. මම අද හොඳ පර්ෆියුම් එකක් ගහලා ආවේ.. වැදගත් චරිතවත් විදියට ඉන්නේ.. දෙවෙනි බියර් එකත් ගෙන්නුවා. මෙකී නැමිලා ඔක්කොම හරි ආදරෙන් අහනවා කණ ලං කරලා.. හරි සාර් ස්මෝක් කර්නවද? ලයිටර් එක තියෙනවද? ඒකී කෙළින්ම ඇස් දෙක දිහා බලන්නේ.. හරිම ප්‍රේමාන්විතයි..

    ඉතින් මම වගේ බොන්නඑන පිරිමි කීයක් නොම්බරේ දෙනවා ඇද්ද..

    මට පළවෙනි බියර් එක වැදිලා වචන පටලැවුනා.. ඒකී ආදරෙන් අහනවා නැමිලා කියන්න සර් ගගා පට්ට ගෑණී..

    හ්ම්ම්ම්ම් .. පව්. ප්‍රශ්න තියෙන නිසානේ මේ වගේ රස්සාවකට ආවේ.. බඩු පත්තු වෙලා තියෙන්නේ.. ඒත් මට හිතක් නෑ බන්. ගෙදර ගෑණී මතක් වෙනවා...අනික මගේ තත්වේ නැති කර ගන්න ඕනෙත් නෑ ටෝක් කරලා..මම මෙතනට යන එන කෙනෙක්... නොම්බරේ ඉල්ලන්න විතරයි තියෙන්නේ අනිවා ඒකී දෙනවා.පව් බන්.. බීපූ කොල්ලොන්ට ෆේස් කරන්න වෙලා තියෙන්නේ..
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,916
    11,437
    113
    මේකයි ගුපියනේ කථාව කෙටියෙන්. හෙට පෝය නිසා මම ගොඩ උනා කොළඹ අවට පොඩි රෙස්ටුරන්ට් එහෙකට අඩියක් ගහන්න. ට හිකේ.. ලස්සන ඇන්ටා පාරක් දුවන් ආවා කියපන්කෝ සෑර් මොනවද ඕනේ කියලා.. හරි හරි ඇන්ටා කිව්වම සොන්නලුන්ට මතක් වෙන්නේ බඩ මහත පස්ස ලොකු චබී ගෑණියෙක් නෙහ්.. එහෙම නෙමේ..

    වයස 45 ගෑණියෙක්.. නියම ඇඟ. ටී ශර්ට් එක යට කරලා කලිසමට. පට්ට සුදුයි.. මම මුලින්ම බියර් එකයි බයිට් එකයි ඕඩර් කලා.. මම උඩ තට්ටුවට ආවේ... මේකී බඩු ටික ගෙනැල්ලා ඉන්නවා මගෙ ගාව හරියට මගේ කෙල්ල වගේ. පොඩි දෙයක්.. මම අද හොඳ පර්ෆියුම් එකක් ගහලා ආවේ.. වැදගත් චරිතවත් විදියට ඉන්නේ.. දෙවෙනි බියර් එකත් ගෙන්නුවා. මෙකී නැමිලා ඔක්කොම හරි ආදරෙන් අහනවා කණ ලං කරලා.. හරි සාර් ස්මෝක් කර්නවද? ලයිටර් එක තියෙනවද? ඒකී කෙළින්ම ඇස් දෙක දිහා බලන්නේ.. හරිම ප්‍රේමාන්විතයි..

    ඉතින් මම වගේ බොන්නඑන පිරිමි කීයක් නොම්බරේ දෙනවා ඇද්ද..

    මට පළවෙනි බියර් එක වැදිලා වචන පටලැවුනා.. ඒකී ආදරෙන් අහනවා නැමිලා කියන්න සර් ගගා පට්ට ගෑණී..

    හ්ම්ම්ම්ම් .. පව්. ප්‍රශ්න තියෙන නිසානේ මේ වගේ රස්සාවකට ආවේ.. බඩු පත්තු වෙලා තියෙන්නේ.. ඒත් මට හිතක් නෑ බන්. ගෙදර ගෑණී මතක් වෙනවා...අනික මගේ තත්වේ නැති කර ගන්න ඕනෙත් නෑ ටෝක් කරලා..මම මෙතනට යන එන කෙනෙක්... නොම්බරේ ඉල්ලන්න විතරයි තියෙන්නේ අනිවා ඒකී දෙනවා.පව් බන්.. බීපූ කොල්ලොන්ට ෆේස් කරන්න වෙලා තියෙන්නේ..
    පොට් එකේ නම දාපං ගූගල් ලොකේසන් දාපං
     

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    අවසානයේ පොර talk එක “නොම්බරේ ඉල්ලන්න විතරයි තියෙන්නේ අනිවා ඒකී දෙනවා” 😏 හාරි හාරි

    තරුෂ බබා ඇන්ටිලට නම්බර් දීලා නැද්ද?
     

    Jameson.k

    Well-known member
  • May 16, 2025
    1,045
    1,727
    113
    London, United Kingdom
    නැති බැරි කමට බාර් එකේ රස්සාවට ආපු ගෑණියෙක්ටවත් පාඩුවේ රස්සාව කරගෙන ඉන්න නෑ මේ බේසික් පුතාල නිසා. දුපතෙන් එහා ඕවා මහා ලොකු දේවල් නෙමේ බන්. Pub වල serve කරන කිරි කිරි බෝල වගේ ලස්සන පොඩි සුද්දියෝ කොච්චර ඉන්නවද, උන් කරන්නේ රස්සාවක් බන්, උන් ගොන් බඩු නෙමෙයි. දකින දකින ගෑණි එක්ක බුදියන්න යන්නේ නැතුව කෑවනම් - බිව්වනම් ගෙදර පලයන් හිච්චි පුතේ.
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,014
    10,307
    113
    නැති බැරි කමට බාර් එකේ රස්සාවට ආපු ගානුන්ටත් පාඩුවේ රස්සාව කරගෙන ඉන්න නෑ මේ බේසික් පුතාල නිසා. දුපතෙන් එහා ඕවා මහා ලොකු දේවල් නෙමේ බන්. Pub වල serve කරන කිරි කිරි බෝල වගේ ලස්සන පොඩි සුද්දියෝ කොච්චර ඉන්නවද, උන් කරන්නේ රස්සාවක් බන්, උන් ගොන් බඩු නෙමෙයි. දකින දකින ගෑණි එක්ක බුදියන්න යන්නේ නැතුව කෑවනම් - බිව්වනම් ගෙදර පලයන් රත්තරන් පුතේ.
    Bored School GIF
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    මේකයි ගුපියනේ කථාව කෙටියෙන්. හෙට පෝය නිසා මම ගොඩ උනා කොළඹ අවට පොඩි රෙස්ටුරන්ට් එහෙකට අඩියක් ගහන්න. ට හිකේ.. ලස්සන ඇන්ටා පාරක් දුවන් ආවා කියපන්කෝ සෑර් මොනවද ඕනේ කියලා.. හරි හරි ඇන්ටා කිව්වම සොන්නලුන්ට මතක් වෙන්නේ බඩ මහත පස්ස ලොකු චබී ගෑණියෙක් නෙහ්.. එහෙම නෙමේ..

    වයස 45 ගෑණියෙක්.. නියම ඇඟ. ටී ශර්ට් එක යට කරලා කලිසමට. පට්ට සුදුයි.. මම මුලින්ම බියර් එකයි බයිට් එකයි ඕඩර් කලා.. මම උඩ තට්ටුවට ආවේ... මේකී බඩු ටික ගෙනැල්ලා ඉන්නවා මගෙ ගාව හරියට මගේ කෙල්ල වගේ. පොඩි දෙයක්.. මම අද හොඳ පර්ෆියුම් එකක් ගහලා ආවේ.. වැදගත් චරිතවත් විදියට ඉන්නේ.. දෙවෙනි බියර් එකත් ගෙන්නුවා. මෙකී නැමිලා ඔක්කොම හරි ආදරෙන් අහනවා කණ ලං කරලා.. හරි සාර් ස්මෝක් කර්නවද? ලයිටර් එක තියෙනවද? ඒකී කෙළින්ම ඇස් දෙක දිහා බලන්නේ.. හරිම ප්‍රේමාන්විතයි..

    ඉතින් මම වගේ බොන්නඑන පිරිමි කීයක් නොම්බරේ දෙනවා ඇද්ද..

    මට පළවෙනි බියර් එක වැදිලා වචන පටලැවුනා.. ඒකී ආදරෙන් අහනවා නැමිලා කියන්න සර් ගගා පට්ට ගෑණී..

    හ්ම්ම්ම්ම් .. පව්. ප්‍රශ්න තියෙන නිසානේ මේ වගේ රස්සාවකට ආවේ.. බඩු පත්තු වෙලා තියෙන්නේ.. ඒත් මට හිතක් නෑ බන්. ගෙදර ගෑණී මතක් වෙනවා...අනික මගේ තත්වේ නැති කර ගන්න ඕනෙත් නෑ ටෝක් කරලා..මම මෙතනට යන එන කෙනෙක්... නොම්බරේ ඉල්ලන්න විතරයි තියෙන්නේ අනිවා ඒකී දෙනවා.පව් බන්.. බීපූ කොල්ලොන්ට ෆේස් කරන්න වෙලා තියෙන්නේ..
    FB_IMG_1534565358613-696x354.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,762
    113
    මේකයි ගුපියනේ කථාව කෙටියෙන්. හෙට පෝය නිසා මම ගොඩ උනා කොළඹ අවට පොඩි රෙස්ටුරන්ට් එහෙකට අඩියක් ගහන්න. ට හිකේ.. ලස්සන ඇන්ටා පාරක් දුවන් ආවා කියපන්කෝ සෑර් මොනවද ඕනේ කියලා.. හරි හරි ඇන්ටා කිව්වම සොන්නලුන්ට මතක් වෙන්නේ බඩ මහත පස්ස ලොකු චබී ගෑණියෙක් නෙහ්.. එහෙම නෙමේ..

    වයස 45 ගෑණියෙක්.. නියම ඇඟ. ටී ශර්ට් එක යට කරලා කලිසමට. පට්ට සුදුයි.. මම මුලින්ම බියර් එකයි බයිට් එකයි ඕඩර් කලා.. මම උඩ තට්ටුවට ආවේ... මේකී බඩු ටික ගෙනැල්ලා ඉන්නවා මගෙ ගාව හරියට මගේ කෙල්ල වගේ. පොඩි දෙයක්.. මම අද හොඳ පර්ෆියුම් එකක් ගහලා ආවේ.. වැදගත් චරිතවත් විදියට ඉන්නේ.. දෙවෙනි බියර් එකත් ගෙන්නුවා. මෙකී නැමිලා ඔක්කොම හරි ආදරෙන් අහනවා කණ ලං කරලා.. හරි සාර් ස්මෝක් කර්නවද? ලයිටර් එක තියෙනවද? ඒකී කෙළින්ම ඇස් දෙක දිහා බලන්නේ.. හරිම ප්‍රේමාන්විතයි..

    ඉතින් මම වගේ බොන්නඑන පිරිමි කීයක් නොම්බරේ දෙනවා ඇද්ද..

    මට පළවෙනි බියර් එක වැදිලා වචන පටලැවුනා.. ඒකී ආදරෙන් අහනවා නැමිලා කියන්න සර් ගගා පට්ට ගෑණී..

    හ්ම්ම්ම්ම් .. පව්. ප්‍රශ්න තියෙන නිසානේ මේ වගේ රස්සාවකට ආවේ.. බඩු පත්තු වෙලා තියෙන්නේ.. ඒත් මට හිතක් නෑ බන්. ගෙදර ගෑණී මතක් වෙනවා...අනික මගේ තත්වේ නැති කර ගන්න ඕනෙත් නෑ ටෝක් කරලා..මම මෙතනට යන එන කෙනෙක්... නොම්බරේ ඉල්ලන්න විතරයි තියෙන්නේ අනිවා ඒකී දෙනවා.පව් බන්.. බීපූ කොල්ලොන්ට ෆේස් කරන්න වෙලා තියෙන්නේ..
    ඔය ගෑනි ඔච්චර ඇතිල්ලෙන්නෙ උඹලගෙ ලොකු ටිප් එකක් ගන්න බන් නැතුව ගිහින් ඇනගන්න නෙවී. උඹලට වඩා ලොකු සල්ලි කාරයෝ එනවා උන්ගාවත් ඔය වගේ තමා ඇතිල්ල්ලෙන්නෙ. බොන්න ගියානම් බීල වරෙන්. තොපි වගේ උන් තමා ස්පා වල බඩු බඳින්න මැරෙන්න හදන්නෙ . 🥴 🥴
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,889
    113
    එච්චර දෙයක් අස්සේ මේ වගේ හැල්ලක් ගහ ගත්තා කියන්න එකෙන්ම අපිට මේ කතාව ඇත්ත කියල පැහැදිලි වෙනවා.

    පොට් එකේ නම දාපං ගූගල් ලොකේසන් දාපං

    Tom And Jerry Kick GIF by Studio Voisier

    ------ Post added on Dec 3, 2025 at 8:50 PM
     

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    එච්චර දෙයක් අස්සේ මේ වගේ හැල්ලක් ගහ ගත්තා කියන්න එකෙන්ම අපිට මේ කතාව ඇත්ත කියල පැහැදිලි වෙනවා.



    Tom And Jerry Kick GIF by Studio Voisier

    ------ Post added on Dec 3, 2025 at 8:50 PM

    මම කිව්ව විදියට පොඩි ඔෆිස් කෑල්ලක් අටෝගත්තනම් උඹට මේ වගෙ ත්‍රෙඩ් බල බල හූල්ල හූල්ල ඉන්න වෙන්නෙ නැහැනෙ
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,889
    113
    මම කිව්ව විදියට පොඩි ඔෆිස් කෑල්ලක් අටෝගත්තනම් උඹට මේ වගෙ ත්‍රෙඩ් බල බල හූල්ල හූල්ල ඉන්න වෙන්නෙ නැහැනෙ
    මේ ෆේක් හෑලි වලට හූල්ලන්න පිස්සුද බං
     

    Anathai

    Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,550
    7,966
    113
    මේ ෆේක් හෑලි වලට හූල්ලන්න පිස්සුද බං
    ෆේක්????? පිස්සු හැදෙයි බන්.. අපි කිරියේ කරපු දේවල් ඇහුවොත් ඔයා දුවයි මිට්ටෝ
    .. 2009 යුද්දේ ඉවරුනාම අපි කරපු ප්‍රොජෙක්ට් එහෙකටත් ගිය මිනිහෙක් මම.. නිකන් පුක නොදී ඉඳපන්!!

    පලි: මම හෙණ රෙස්පෙක්ට් කරන බුවෙක් කිරියේ උඹ.. හැබැයි නොන්ජල් නෑ මිත්‍රයා..!!! අපි කිරියේ දෙයක් කරපු චරිත!!!!
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,889
    113
    ෆේක්????? පිස්සු හැදෙයි බන්.. අපි කිරියේ කරපු දේවල් ඇහුවොත් ඔයා දුවයි මිට්ටෝ
    .. 2009 යුද්දේ ඉවරුනාම අපි කරපු ප්‍රොජෙක්ට් එහෙකටත් ගිය මිනිහෙක් මම.. නිකන් පුක නොදී ඉඳපන්!!
    උබ ෆේක් කියලා නෙවෙයි කිව්වේ හෑල්ල ෆේක් කියලා කිව්වේ.
    පලි: මම හෙණ රෙස්පෙක්ට් කරන බුවෙක් කිරියේ උඹ.. හැබැයි නොන්ජල් නෑ මිත්‍රයා..!!! අපි කිරියේ දෙයක් කරපු චරිත!!!!

    🤗