හුත්තො මෙන්න යූටියුබ් ගොසිප් නිවුස් හිගන්නන්ටත් කතාව සෙට් වෙලාබලපන්කො මේකෙ වීව්ස්
කිරියෙන් උස්සලා එෆ්බී දාලා, ඊට පස්සේ එෆ්බී එකෙන් උස්සල උන් යූටියුබ් එකටත් දානවා.. හොරුන්ගේත් හොරු මුන් නම්...
හුත්තො මෙන්න යූටියුබ් ගොසිප් නිවුස් හිගන්නන්ටත් කතාව සෙට් වෙලාබලපන්කො මේකෙ වීව්ස්
සිරාකිරියෙන් උස්සලා එෆ්බී දාලා, ඊට පස්සේ එෆ්බී එකෙන් උස්සල උන් යූටියුබ් එකටත් දානවා.. හොරුන්ගේත් හොරු මුන් නම්...![]()
මෙන්න මේක FB share වෙනවා කෙළියට... කවුරු හරි දාල..Fb Fake තියන එක පකෙක්වත් නැද්ද![]()
මෙන්න මේක FB share වෙනවා කෙළියට... කවුරු හරි දාල..
උස්සලා උන් කරා වගේ දාල තියෙන ලස්සන. FB දාලා යක්ක පුත්තු මේවා ට්රයි කරන්න ගිහිං වැඩි කාලයක් යන්න කලින් එකෙක් ත්රි විල් කාරයෙක්ගෙන් පිහි පාරක් කනවා.me meken copy krl kauru hri fb dalada manda
man dakka ekak share wenawa
meka OG uba neda author
ඔව් යකෝ පාරේ යන්නත් නැති වෙනවා ඔයි පාර. ට්ර්විල් කාරයෝ එලක්රි නැති නිසා හොදයි.තව දීපු ගේම් තියෙනවා ඉතින් දාන්න බැහැ මේකෙ ඉන්න චීත්ත මාව CID එකට රිපෝට් කරනවනෙ.
අඩෝ මෙන්න මේක ඒක එකා උන්ගේ ටවුන් එකේ නමට වෙනස් කරලා පෝස්ට් දානවා..
ඇත්තටම කරපු දෙයක් මට Antisocial Personality Disorder තියෙනව.@Chemist meka uba ettatama karapu deyakda? Nettam fiction ekada
Ftta. ඒත් නුවර් නෙද ගෙවල්. එහෙම එකෙ ආයෙ කොලබ ගියා කියන කතාවෙන් ඇත්ත කියලා විස්වාස කරන්ඩ බෑඇත්තටම කරපු දෙයක් මට Antisocial Personality Disorder තියෙනව.
උඹ හිතුවද මට එක ගෙයයි තියෙන්නෙ කියලා. මට වත්තල එඬේරමුල්ල ගෙයක් තියෙනවා. බණ්ඩාරකොස්වත්තේ ගෙයක් තියෙනවා. මම කඩේ යනවා වගේ කටුනායක යන්නෙ. මම කරන ජොබ් එක කියන්න බෑ හැබැයි මං ඉන්නෙ පාරෙම තමා. නුවර තමා මහ ගෙදර. මම වාහනෙ නුවර දාල ඇල්ලේ කෝච්චියෙ යනවා. විස්වාස නොකරන කරන එක ඉතිං උඹේ තීරණයක්.Ftta. ඒත් නුවර් නෙද ගෙවල්. එහෙම එකෙ ආයෙ කොලබ ගියා කියන කතාවෙන් ඇත්ත කියලා විස්වාස කරන්ඩ බෑ
අඩෝ මෙන්න මේක ඒක එකා උන්ගේ ටවුන් එකේ නමට වෙනස් කරලා පෝස්ට් දානවා..
ත්රිවිල් කාරයෝද මංදා ෂෙයාර් කරන්නෙ ඊට පස්සෙ පික් මී උබර් උන්ට පාක් එකක් ලඟට යන්න බැරි වෙනවා.ou bn matath oka suggest wela tibbba
karima wesige puthala, copyright ghnnt ba neda
matanm karima irisiyai , muge mahnsiya , anik eun free use krn ekata
ඕක තව මාස දෙකකින් විතර උබර් කාරයෙක්ට පාඩමක් ඉගැන්නුවා වගෙ වෙන්නත් ඉඩ තියෙනවා.Kathawa wenas wewi yanwa wage fb ponnayo tikage![]()
Kathawa meken eliyata dunna chitta wes kollawa hoyan mulinma uta polimak danna oneඕක තව මාස දෙකකින් විතර උබර් කාරයෙක්ට පාඩමක් ඉගැන්නුවා වගෙ වෙන්නත් ඉඩ තියෙනවා.