කැන්ඩි රේල් වේ ස්ටේෂන් එකේ ත්‍රී විල් පාදඩයෙක්ට පාඩමක් ඉගන්නුවා.

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,382
    1
    101,254
    113
    34
    Kalutara
    හුත්තො මෙන්න යූටියුබ් ගොසිප් නිවුස් හිගන්නන්ටත් කතාව සෙට් වෙලා 🤣 බලපන්කො මේකෙ වීව්ස්



    කිරියෙන් උස්සලා එෆ්බී දාලා, ඊට පස්සේ එෆ්බී එකෙන් උස්සල උන් යූටියුබ් එකටත් දානවා.. හොරුන්ගේත් හොරු මුන් නම්... 🤣
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,382
    1
    101,254
    113
    34
    Kalutara
    මෙන්න මේක FB share වෙනවා කෙළියට... කවුරු හරි දාල..



    ඕක දෙවෙනි පාර ෂෙයාර් වෙන්නේ. මේක දාපු කාලෙම එක පාරකුත් සේයාර් වුනා.
     
    • Love
    Reactions: Kalegana

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    me meken copy krl kauru hri fb dalada manda

    man dakka ekak share wenawa

    meka OG uba neda author
    උස්සලා උන් කරා වගේ දාල තියෙන ලස්සන. FB දාලා යක්ක පුත්තු මේවා ට්‍රයි කරන්න ගිහිං වැඩි කාලයක් යන්න කලින් එකෙක් ත්‍රි විල් කාරයෙක්ගෙන් පිහි පාරක් කනවා.

    තව දීපු ගේම් තියෙනවා ඉතින් දාන්න බැහැ මේකෙ ඉන්න චීත්ත මාව CID එකට රිපෝට් කරනවනෙ.
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    තව දීපු ගේම් තියෙනවා ඉතින් දාන්න බැහැ මේකෙ ඉන්න චීත්ත මාව CID එකට රිපෝට් කරනවනෙ.
    ඔව් යකෝ පාරේ යන්නත් නැති වෙනවා ඔයි පාර. ට්‍ර්විල් කාරයෝ එලක්රි නැති නිසා හොදයි.
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,382
    1
    101,254
    113
    34
    Kalutara
    අඩෝ මෙන්න මේක ඒක එකා උන්ගේ ටවුන් එකේ නමට වෙනස් කරලා පෝස්ට් දානවා.. 🤣



     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,976
    13,881
    113
    🤍
    අඩෝ මෙන්න මේක ඒක එකා උන්ගේ ටවුන් එකේ නමට වෙනස් කරලා පෝස්ට් දානවා.. 🤣




    ou bn matath oka suggest wela tibbba

    karima wesige puthala, copyright ghnnt ba neda

    matanm karima irisiyai , muge mahnsiya , anik eun free use krn ekata
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    ඇත්තටම කරපු දෙයක් මට Antisocial Personality Disorder තියෙනව.
    Ftta. ඒත් නුවර් නෙද ගෙවල්. එහෙම එකෙ ආයෙ කොලබ ගියා කියන කතාවෙන් ඇත්ත කියලා විස්වාස කරන්ඩ බෑ
     
    Last edited:

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    Ftta. ඒත් නුවර් නෙද ගෙවල්. එහෙම එකෙ ආයෙ කොලබ ගියා කියන කතාවෙන් ඇත්ත කියලා විස්වාස කරන්ඩ බෑ
    උඹ හිතුවද මට එක ගෙයයි තියෙන්නෙ කියලා. මට වත්තල එඬේරමුල්ල ගෙයක් තියෙනවා. බණ්ඩාරකොස්වත්තේ ගෙයක් තියෙනවා. මම කඩේ යනවා වගේ කටුනායක යන්නෙ. මම කරන ජොබ් එක කියන්න බෑ හැබැයි මං ඉන්නෙ පාරෙම තමා. නුවර තමා මහ ගෙදර. මම වාහනෙ නුවර දාල ඇල්ලේ කෝච්චියෙ යනවා. විස්වාස නොකරන කරන එක ඉතිං උඹේ තීරණයක්.

    අඩෝ මෙන්න මේක ඒක එකා උන්ගේ ටවුන් එකේ නමට වෙනස් කරලා පෝස්ට් දානවා.. 🤣




    ou bn matath oka suggest wela tibbba

    karima wesige puthala, copyright ghnnt ba neda

    matanm karima irisiyai , muge mahnsiya , anik eun free use krn ekata
    ත්‍රිවිල් කාරයෝද මංදා ෂෙයාර් කරන්නෙ ඊට පස්සෙ පික් මී උබර් උන්ට පාක් එකක් ලඟට යන්න බැරි වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,790
    19,773
    113
    ඕක තව මාස දෙකකින් විතර උබර් කාරයෙක්ට පාඩමක් ඉගැන්නුවා වගෙ වෙන්නත් ඉඩ තියෙනවා.
    Kathawa meken eliyata dunna chitta wes kollawa hoyan mulinma uta polimak danna one
     
    • Like
    Reactions: Dr Vishmi

    Dr Vishmi

    Well-known member
  • Apr 28, 2025
    656
    615
    93
    29
    SL
    වේසිගෙ පුතාලා මං දීපු ගේම් උන් කරා වගේ ෆේස්බුක් දානවා.
     
    • Like
    Reactions: sanu2000