Proud to be a පුසියන් 😍😍😍

Jihadi john

Well-known member
  • Aug 22, 2024
    4,418
    8,570
    113
    proud-to-be-a-pusiyan-v0-hlm3al2lkc8f1.jpeg


    St. Thomas උන් Thomians ලා වගේ
    මේ ඉස්කෝලේ උන් "පුසියන් " වෙන්න ඇතිනේ 🙈🙉🙊
     

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    ඒකි ඉස්සර බඩුවක් කියන්නේ ඇත්තද බන්? දැන් වුණත් directors ලා එක්ක room යනවලු. 🤷🏻‍♂️
    ඒකි එහෙම නෑ.ලිංගිකත්වය නිදහසේ අත් විදිනවා. ඒක ඇගේ කැමැත්ත.තමන් ලිංගිකව සතුටු වන විදිය කාටවත් තීරණය කල නොහැකියි, ඔබ කන්න ඕනේ බත්ද ? පාන්ද ? කියල මට තීරණය කල නොහැකියි.මම ඇයව හොඳින් දන්නවා.ඇය කිසි දවසක චරිත බලාපොරොත්තුවෙන් අද්යක්ෂක වරු එක්ක බුදියල නෑ. මම ඇයව තවම ඇසුරු කරනවා.ඉතා ගුණ යහපත්,අවංක,ඇත්ත කතා කරන, සල්ලි කියන්නේ මොනවද කියල අදුනන විශිෂ්ට නිලියක් ඇය.
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,944
    15,381
    113
    ඒකි එහෙම නෑ.ලිංගිකත්වය නිදහසේ අත් විදිනවා. ඒක ඇගේ කැමැත්ත.තමන් ලිංගිකව සතුටු වන විදිය කාටවත් තීරණය කල නොහැකියි, ඔබ කන්න ඕනේ බත්ද ? පාන්ද ? කියල මට තීරණය කල නොහැකියි.මම ඇයව හොඳින් දන්නවා.ඇය කිසි දවසක චරිත බලාපොරොත්තුවෙන් අද්යක්ෂක වරු එක්ක බුදියල නෑ. මම ඇයව තවම ඇසුරු කරනවා.ඉතා ගුණ යහපත්,අවංක,ඇත්ත කතා කරන, සල්ලි කියන්නේ මොනවද කියල අදුනන විශිෂ්ට නිලියක් ඇය.
    Chat gpt sinhala version da huttho uba ?
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,960
    113
    ඒකි එහෙම නෑ.ලිංගිකත්වය නිදහසේ අත් විදිනවා. ඒක ඇගේ කැමැත්ත.තමන් ලිංගිකව සතුටු වන විදිය කාටවත් තීරණය කල නොහැකියි, ඔබ කන්න ඕනේ බත්ද ? පාන්ද ? කියල මට තීරණය කල නොහැකියි.මම ඇයව හොඳින් දන්නවා.ඇය කිසි දවසක චරිත බලාපොරොත්තුවෙන් අද්යක්ෂක වරු එක්ක බුදියල නෑ. මම ඇයව තවම ඇසුරු කරනවා.ඉතා ගුණ යහපත්,අවංක,ඇත්ත කතා කරන, සල්ලි කියන්නේ මොනවද කියල අදුනන විශිෂ්ට නිලියක් ඇය.
    පරිස්සමින්