walak tiyanawa publish kereganna widiyak kiyahanko ahu wenne nathi wenna kaatawath đĢŖ
āļ¸āļ¸ āˇāˇāļāļą āļąāˇāˇ āˇāļēāļāˇāļ¯ K āļąāļ¸ āļ´āļ§āļąāˇ āļāļąāˇāļąMeketa danne kohomada? Kawada hari track weida
Niliyakge nemai ban ape kollekge ex gf geāļ¸āļ¸ āˇāˇāļāļą āļąāˇāˇ āˇāļēāļāˇāļ¯ K āļąāļ¸ āļ´āļ§āļąāˇ āļāļąāˇāļą
drive dala link eka deepanNiliyakge nemai ban ape kollekge ex gf ge
Keri wada karannepa hukannoNiliyakge nemai ban ape kollekge ex gf ge
āļāļļ⎠āļ āļ¸āˇāļ¸āļ⎠āļāļāļ⎠āļ¯āˇāļ¸āˇāļ¸. āļ¸āļ āļļāˇāļŊāˇāˇāˇ āļāļ⎠āļ¸āˇāļāļ¯ approve āˇāˇāļŊ⎠āļąāˇāļāˇāļ⎠āļāˇāļ¸ āļāˇāļēāļŊāļ¸āļ¸ āļāļ¸āļē⎠āļ´āˇāļąāˇ āˇāļļ⎠āļāļāļ§ āļ āļ´āˇāļŊāˇāļŠāˇ āļāļģāļą āˇāˇāļŠāˇāļē⎠āļāļ´āˇāļģāˇāˇāˇ āļāļģāļąāˇāļąāˇ. āļ´āˇāļąāˇāˇāļļ⎠āļāļāļ§ āļ¯āˇāļ¸āˇāļ¸āˇāļ⎠āļ§āˇāļ āļāˇāļŊāļēāļ⎠āļēāļąāˇāˇ āļāļ´āˇāļģāˇāˇāˇ āˇāˇāļąāˇāļą, āļ¸āļ§ āļāļąāˇāļļāˇāļāˇāˇāˇ āļāˇāˇāļŊāˇāļŊ⎠āļ´āļģāˇāˇāļąāļŊ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļąāˇāļ⎠āļāļāˇāļ¸āļąāļ§ āļāļ´āˇāļģāˇāˇāˇ āļāļģāļŊ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļąāļ¸āˇ.
mekata dhn
drive dala link eka deepan
āļ¸āļ¸ āļāļ¸āļē⎠āļ´āˇāļąāˇ āˇāļļ⎠āļāļāļ§ āļ āļ´āˇāļŊāˇāļŠāˇ āļāļģāļą āˇāˇāļŠāˇāļē⎠āļāļ´āˇāļģāˇāˇāˇ āļāļģāļąāˇāļąāˇ. āļ´āˇāļąāˇāˇāļļ⎠āļāļāļ§ āļ¯āˇāļ¸āˇāļ¸āˇāļ⎠āļ§āˇāļ āļāˇāļŊāļēāļ⎠āļēāļąāˇāˇ āļāļ´āˇāļģāˇāˇāˇ āˇāˇāļąāˇāļą, āļ¸āļ§ āļāļąāˇāļļāˇāļāˇāˇāˇ āļāˇāˇāļŊāˇāļŊ⎠āļ´āļģāˇāˇāļąāļŊ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļąāˇāļ⎠āļāļāˇāļ¸āļąāļ§ āļāļ´āˇāļģāˇāˇāˇ āļāļģāļŊ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļąāļ¸āˇ.
Mawa mattu wenne nathuwa upload kernna ona ban police case unoth okkoma iwaraiKeri wada karannepa hukanno
āļāļļ⎠āļ āļ¸āˇāļ¸āļ⎠āļāļāļ⎠āļ¯āˇāļ¸āˇāļ¸. āļ¸āļ āļļāˇāļŊāˇāˇāˇ āļāļ⎠āļ¸āˇāļāļ¯ approve āˇāˇāļŊ⎠āļąāˇāļāˇāļ⎠āļāˇāļ¸ āļāˇāļēāļŊ
------ Post added on Jun 18, 2026 at 11:17 PM
āļ āļ¸āˇāļ⎠āˇāˇāļąāˇ āļāļ āļŊāˇāļ⎠āļāļģāļąāˇāļą āļāļģāļ¸āˇNiliyakge nemai ban ape kollekge ex gf ge
Dunne man kiyala ahuernawane yakoLeak nan redux tamai. leak ekak wechcha gaman Porata DM danna. telegram group thogayak tiyenawa dial eka tamai admin
Uuta ona aluth kollata yawanna. Habai yawanna ona kauda yawww kiyala hoyaganna bari wennaāļļāļŊ⎠āˇāˇāļŠ āļāļģāļąāˇāļą āļāļ´āˇ āļ¸āļ āļąāˇ . āļāļē āļāˇāļŊāˇāļŊ āļāˇāļŊāˇāļŊ āļ¯āˇāˇāˇ āļąāˇāļāļāˇāļāˇāļ⎠āļāļļ āˇāļ āļāˇāļēāļąāˇāļ¯
mata PM ekak dhaapang, mang publish karannamUuta ona aluth kollata yawanna. Habai yawanna ona kauda yawww kiyala hoyaganna bari wenna
Uuta ona aluth kollata yawanna. Habai yawanna ona kauda yawww kiyala hoyaganna bari wenna
------ Post added on Jun 18, 2026 at 11:36 PM