උබලාට set වෙලා තියෙන අමුතු කෙල්ලෝ(mostly fetishes)

Nidarshana_k

Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,827
    1
    51,734
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    කලින් කෙල්ල ජුන්ඩගේ එක එක අදින්න හැදුවා පෑනෙන්
    මගේ එකි ජුන්ඩගෙ ටැටූ එකක් ගහන්ම ආසයි කිව්ව එකිගෙ නම

    මට telegram වලින් එක් එක තියෙන කෙල්ලෝ හම්බෙලා තියෙනවා.
    1. එකියක් ආසයි එකිට වෙසි කියනවාට.
    ...

    තව ගොඩක් දෙවල් තියෙනවා:angry:
    @Emios අර ඇද විට්ටමෙ ඔලුව ගහගන්න ඔනි කිව්ව කෑල්ල ගැන කියමු
    ------ Post added on Jun 22, 2026 at 4:50 AM
     
    • Haha
    Reactions: War Fighter

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,933
    18,822
    113
    මගේ එකි ජුන්ඩගෙ ටැටූ එකක් ගහන්ම ආසයි කිව්ව එකිගෙ නම
    ටඉකෙනව බූට් එක තිබ්බම ජුන්ඩම කපන්න වෙනව

    kiyanna puluwan hutto, eth, anan manan gahala track penala thibab welawata karapu ewa thamai wadiyen thiyenne, dannam ekak dekak heta
    බොසා කාලෙකින්.. මූන බලන්න බැරි උන ඒවත් කියපම්..
    ------ Post added on Jun 22, 2026 at 5:38 AM
     

    Bam

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,561
    113
    මට.් ආසයි 2000 න් පස්සේ හුත්තියෙක්ව සෙට් කරන්න සෙක්ස් කරන්න ලව් නැ
    එපා උබව ඩිපෝට් කරයි.
     

    Gunther

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    3,928
    4,331
    113
    මෝල මෝල....මම යාලු වුන කාම්පස් කෙල්ල මට කිව්වේ පොල්ල නග්ගල ඒකිගේ කිම්බට දාලා මට හෙලිකොප්ටරේ වගේ කැරකෙන්නලු හිත ඇතුලේ පොල්ල තියන්...තව මේකි කැම්පස් එකේ බොක්ස් එකේ තන් දෙක එලියට අරන් හාවක් ශුවක් නැතුව බොක්ස් එකේ නිදා ගත්තා මම රත්වෙලා කවුද එන්නේ කියල වට පිට බලනවා උන්ට මෝල් වුනාම යුද්ධත් නවතිනව හත්තිලව්වයි..තව එකක් ඇට දෙක පෙන්න බැ උරනවා දෙකම අකට අරන් සහ යරකට අක බැගින්..ම්ම්ම් මතක් වෙදිදත් බඩු පෝම්....තව එකක් ඒකි නම් බාලයි පොඩ්ඩක් මේකි බිත්තියට තියල ගහගෙන ගහගෙන යන්න කිව්වා ගෙදර කවුරැත් නැති වෙලඓ්කි අල්ලපු ගෙදර කෙල්ල. පොඩියි
    Helicopter Helicopter
     

    sudu23

    Well-known member
  • May 6, 2015
    8,177
    1,305
    113
    ගඟ ළඟ
    එකක් හිටියා කවදාවත් චිච්චිය අලන්න බලන්න දුන්නේ නැ.යට සායක් අඑදන් තමයි ගේමට එන්ට ර වෙන්නේ..මිෂනරි පොශිෂන් විතරයි දුන්නේ
     
    • Haha
    Reactions: War Fighter

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,735
    3,059
    113
    එකක් හිටියා කවදාවත් චිච්චිය අලන්න බලන්න දුන්නේ නැ.යට සායක් අඑදන් තමයි ගේමට එන්ට ර වෙන්නේ..මිෂනරි පොශිෂන් විතරයි දුන්නේ
    kunuwela saman tin eka wage athi. ekitama sure ne eka dakapu kollek ayi eyi kiyala, eki
     
    • Like
    Reactions: Lithobius

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,030
    15,516
    113
    New Zealand
    මට telegram වලින් එක් එක තියෙන කෙල්ලෝ හම්බෙලා තියෙනවා.
    1. එකියක් ආසයි එකිට වෙසි කියනවාට.
    ...

    තව ගොඩක් දෙවල් තියෙනවා:angry:
    මේකි කාන්ති ද? කුසුමද? :lol:
     

    sudu23

    Well-known member
  • May 6, 2015
    8,177
    1,305
    113
    ගඟ ළඟ
    kunuwela saman tin eka wage athi. ekitama sure ne eka dakapu kollek ayi eyi kiyala, eki
    හොදට ක්ලින් එකට තියෙන එකක්.. ගණ වනාන්තරයක් නෙවෙයි..ලික් වෙනවා ගොඩක් ඒක නිසා දකින්න කෙනෙක්ට අවුල් යයි කියලා හරි නැත්නම් පොඩි කාලේ රේ ප් කෙස් එකක් ද දන්නේ නෑ..
     

    tnilupul21

    Member
    Aug 9, 2021
    18
    6
    3
    මට telegram වලින් එක් එක තියෙන කෙල්ලෝ හම්බෙලා තියෙනවා.
    1. එකියක් ආසයි එකිට වෙසි කියනවාට.
    ...

    තව ගොඩක් දෙවල් තියෙනවා:angry:
    මට නම් ෆේස්බුක් එකෙන් සෙට් උනා එහෙම 2ක් විතර හැබැයි ෆේක් වෙන්නත් ඇති.මැසේජ් විතරයි කරන්නෙම. අපි හොදයි බලන් ගියාම උන්ට තියන අසාවල් එක්ක.😁
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,601
    5,593
    113
    Colombo
    මට telegram වලින් එක් එක තියෙන කෙල්ලෝ හම්බෙලා තියෙනවා.
    1. එකියක් ආසයි එකිට වෙසි කියනවාට.
    ...

    තව ගොඩක් දෙවල් තියෙනවා:angry:
    කෝමද බන් එහෙම පේක් නැති ටෙලිග්‍රැම් ගෘප් වලට ජොයින් වෙන්නේ?