ගොඩක් කෙල්ලේ මග ඇරෙනවා බන් සල්ලි නැති හන්දා

mr.Z

Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,528
    915
    113
    Wife Material Kello gena kiyanne

    වාහනයක් නැති හන්දා

    කියලා හිතෙන් නැද්ද උබලට?
    kello wife material wenne 25 n passe. ehtakn un duwanne play boy passe.
    petti kadagatta wife material ematai.. 25ta wedi ekak try karapan..
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    Wife Material Kello gena kiyanne

    වාහනයක් නැති හන්දා

    කියලා හිතෙන් නැද්ද උබලට?
    mata car ekak thiyanawa. puluwan nam baduwak set karala diyan
     
    • Wow
    Reactions: Psiko

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,985
    113
    උඹ උදේට නාල, රැව්ල කපන එකෙක් ද?
    හෝදපු රෙදි අඳින එකෙක් ද?

    ඇඳපු රෙදි එල්ලන්න මොකක් හරි ගෙදර තියෙනවා නම් ඒක කඩලා දාපන්.
    ඇඳුම් එක පාරක් ඇන්දහම එන ගඳ, උඹ හැර හැමෝටම දැනෙනවා
     
    • Wow
    Reactions: Psiko

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    වාහන වලට කෙල්ලෝ සෙට් උනා වගේ නෙමේ පුතා.. ස්ටේටස් මේන්ටේන් කරන්නත් ඕනේ..වෙනම ගානක් ඒවටත් අයින් කරපන්.. හොඳ සීන් එක ඒවා නැති උන ගමන් ඊට වඩා හොඳ අත්තක් උන් අල්ලනවා..
     

    dikmon

    Well-known member
  • Apr 24, 2025
    313
    331
    63
    mt hithenne all is mindset broo...
    හැබැයි 25න් පස්සෙ වගේ requirements tikak වැඩී neda. ඕක ඒ කාලේ තෙරුන් නෑ. වැඩේ කියන්නෙ මට කැමති කෙල්ලට මං කැමති උන් නෑ, මං කැමති කෙල්ල මට කැමති උන්නෑ. ඕක රිපීට් වෙලා දැන් ඉතිං සිංගල් ඉන්නව තාම😂😂
     

    honestmuscle

    Junior member
  • Jun 10, 2026
    47
    54
    18
    /home/honestmuscle
    mt hithenne all is mindset broo...
    හැබැයි 25න් පස්සෙ වගේ requirements tikak වැඩී neda. ඕක ඒ කාලේ තෙරුන් නෑ. වැඩේ කියන්නෙ මට කැමති කෙල්ලට මං කැමති උන් නෑ, මං කැමති කෙල්ල මට කැමති උන්නෑ. ඕක රිපීට් වෙලා දැන් ඉතිං සිංගල් ඉන්නව තාම😂😂
    This
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    Bam

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,563
    113
    හෝදපු රෙදි අඳින එකෙක් ද?

    ඇඳපු රෙදි එල්ලන්න මොකක් හරි ගෙදර තියෙනවා නම් ඒක කඩලා දාපන්.
    තේරෙන්නෙ නැතෝ.
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,216
    113
    Wife Material Kello gena kiyanne

    වාහනයක් නැති හන්දා

    කියලා හිතෙන් නැද්ද උබලට?
    Kellek gaththu data hithei wahane witharak thibbanam athi kiyala Lol
     
    • Wow
    Reactions: Psiko

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,868
    3,054
    113
    colombo
    සල්ලි නැත්නම් කෙල්ලො නෙමේ හැමදේම මග හැරෙනවා.


    මම මේ දවස් වල එක ඉගෙනගන්න ගමන් ඉන්නේ 😂😂
     
    • Haha
    Reactions: Psiko

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    නොදකින් හුත්තෝ මම වාහන තියෙන කෙල්ලො සෙරෙප්පු දෙකක් දාගෙන ගිහිං සෙට් කරගෙන තියෙනවා.
    උස අඩි 6 වගේනම් එහෙම පුළුවන්. Confidence එකකුත් එනව. කොටනම් Confidence එක උපතින් තිබ්බත් පස්සෙ කොට නිසා වෙන දේවල් නිසා Confidence එක අඩු වෙනව. කොට වෙලත් Confidence නම් ටිකක් ශේප්
     
    • Like
    Reactions: Psiko