තොපිව ලංකාවෙ පොලිසියෙන් අල්ලපුවාම තමයි ෆයර් වෙලා අඩුකුලේ පෝස්ට් දාන්නෙ. මේ වගේ පොශ් පෝස්ට් දාපල්ල..
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,623 75,582 113 Jul 24, 2026 #2 lilman said: Click to expand... සුද්දෝ මේ විඩියෝ දැක්කාම ලංකාව ගැන මොනා හිතනවා ඇද්ද? Reactions: lilman
thisNameIsForElakiri Well-known member Sep 2, 2017 9,654 10,233 113 Jul 24, 2026 #4 ලංකාවෙ උනා නම් :- බබා සීට් එකේ නැති වරදක් කියල පොලිස් ජීප් එකට දාගත්තා මගේ මුලු පවුලම, අපෙ හත්මුතු පරම්පරාවේවත් පොලිස් ජීප් එකක් නැගලා නෑ Reactions: lilman
ලංකාවෙ උනා නම් :- බබා සීට් එකේ නැති වරදක් කියල පොලිස් ජීප් එකට දාගත්තා මගේ මුලු පවුලම, අපෙ හත්මුතු පරම්පරාවේවත් පොලිස් ජීප් එකක් නැගලා නෑ
D dimuthmike Well-known member Jan 26, 2010 15,915 9,727 113 Jul 24, 2026 #5 ලංකාවේ උන්ට ප්රශ්ණ නැති නිසාද මේ කොහෙවත් රටක ඉන්න උන්ගෙත් ප්රශ්ණ ඔළුවට දාගන්නේ...තව තියෙන ඩේටත් කපාගෙන... Reactions: lilman
ලංකාවේ උන්ට ප්රශ්ණ නැති නිසාද මේ කොහෙවත් රටක ඉන්න උන්ගෙත් ප්රශ්ණ ඔළුවට දාගන්නේ...තව තියෙන ඩේටත් කපාගෙන...
Hamu mahaththaya1 Well-known member Dec 7, 2017 21,074 22,140 113 ගම මහනුවරයි Jul 24, 2026 #6 horatada license gaththe... Highway code eka kiyawala na wage. ehenam license revoke karanta one (lankawe)
horatada license gaththe... Highway code eka kiyawala na wage. ehenam license revoke karanta one (lankawe)