Hermes සමග automation

TNHM

Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    stock market monitor karanne kohomada?
    මට උට කියලා තියෙන්නේ public news sites and reddit එක බලලා analyze කරලා මගේ existing holding වලට effect වෙන ඒවා කියන්න කියලා market එක open වෙන්න 1h before සහ after market close whole report එකක්. මන් හිතන්නේ උ python script එකක් ලියල තියෙන්නේ එකට් . මම log wela බලලා කියන්නම් හරියටම

    මගේ stock deep analyze කරන්න නම් මම Claude එකට stock account එක connect කරලා තියෙන්නේ. එතනින් තමයි කරන්නේ. hermes ට real account එකට access දෙන්න හිතෙන්නේ නැ

    ඔව් ප්‍රශ්නයක් වෙන්න විදියක් නැ
    ------ Post added on Aug 1, 2026 at 2:24 PM
     

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,909
    6,790
    113
    39
    Galle
    මට උට කියලා තියෙන්නේ public news sites and reddit එක බලලා analyze කරලා මගේ existing holding වලට effect වෙන ඒවා කියන්න කියලා market එක open වෙන්න 1h before සහ after market close whole report එකක්. මන් හිතන්නේ උ python script එකක් ලියල තියෙන්නේ එකට් . මම log wela බලලා කියන්නම් හරියටම

    මගේ stock deep analyze කරන්න නම් මම Claude එකට stock account එක connect කරලා තියෙන්නේ. එතනින් තමයි කරන්නේ. hermes ට real account එකට access දෙන්න හිතෙන්නේ නැ


    ඔව් ප්‍රශ්නයක් වෙන්න විදියක් නැ
    ------ Post added on Aug 1, 2026 at 2:24 PM
    umba cse eka connect kale kohomada?
    lankawe neweda inne?
     
    • Like
    Reactions: peakySwifter

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,923
    1
    6,795
    113
    Personal lap වල install කරන්න එපා. කරනවා නම් docker වල වගේ install කරන්න.
    පුලුවන්නම් වෙනම lap එකක් තියාගන්න hermes ට.
    Setup එක මහා දෙයක් නැ. විනාඩි 10 ක් වගේ යන්නේ.
    Hostinger has a one click deployable option
    But the cost sucks ...
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    umba cse eka connect kale kohomada?
    lankawe neweda inne?
    ලංකාවේ එක නෙමෙයි බන්.
    IBKR එක. මන් හිතන්නේ ලංකාවේ යට හදන්න පුළුවන්
     

    david345

    Active member
  • May 20, 2020
    255
    211
    43
    Hermes mat use krnawa. Hebai daily AI news gnna eka witarai krnne.

    Telegram ekata daily ude 7 ta AI news balala message eka enwa. ;)
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,488
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    Bump macha job walta linkeden ekaen apply karaana hadanna baids
    meka balahan puluwan athi me vidihata



    Hermes mat use krnawa. Hebai daily AI news gnna eka witarai krnne.

    Telegram ekata daily ude 7 ta AI news balala message eka enwa. ;)
    mokeda host karala thiyenne uba
    ?
    ------ Post added on Aug 2, 2026 at 12:58 PM
     

    MrCat

    Well-known member
  • Jul 3, 2007
    653
    1,074
    93
    Installed Hermes in an old i7 Desktop (16GB RAM) on top of Ubuntu (26.04).

    Hooked up to WatsApp and Telegram via messaging gateways.

    Hermes is pointed at the free Tencent/hy3 model via Nous portal.

    This thing has been running perfectly for a few weeks now. Really good for my needs. They way it remebers preferences and self-improve is bloody epic.!!