මට තියෙන ප්රශ්නෙ Unsafe Sex කරා නම් ඇයි pills ගත්තෙ නැත්තෙ?
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,811 1 51,716 113 ප*යාගල sorry.com Aug 7, 2026 #21 මට තියෙන ප්රශ්නෙ Unsafe Sex කරා නම් ඇයි pills ගත්තෙ නැත්තෙ?
රෝසි ආච්චි Well-known member Dec 10, 2011 11,871 26,318 113 Aug 7, 2026 #22 Nidarshana_k said: මට තියෙන ප්රශ්නෙ Unsafe Sex කරා නම් ඇයි pills ගත්තෙ නැත්තෙ? Click to expand... අනවශ්ය ප්රශ්ණ අහන්නෙ නැතුව පලයන් යන්න මෙතනින් Reactions: Nidarshana_k
Nidarshana_k said: මට තියෙන ප්රශ්නෙ Unsafe Sex කරා නම් ඇයි pills ගත්තෙ නැත්තෙ? Click to expand... අනවශ්ය ප්රශ්ණ අහන්නෙ නැතුව පලයන් යන්න මෙතනින්
IndrajithGamage Well-known member Oct 6, 2022 13,922 2 15,665 113 Aug 7, 2026 #23 Nidarshana_k said: මට තියෙන ප්රශ්නෙ Unsafe Sex කරා නම් ඇයි pills ගත්තෙ නැත්තෙ? Click to expand... බලෙන්ම දීලා ළමයෙක් බඩට අරන් එ්ක පෙන්නලා නඩත්තු ඉල්ල ගන්න ගේම ගහන කාලකන්නි ගෑනු. වැඩකාරකමට එන ගෑනු වගේම තමයි. හරිම පරිස්සම් වෙන්ඩ ඕනෙ. නැතුව කරත් කවදාවත් අැතුළෙ යවන්ඩම හොඳ නෑ. අැතුළෙම යව්ව ගන්න හදනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන සීන් එකක්. Reactions: Jihadi john and dinuksha_asela
Nidarshana_k said: මට තියෙන ප්රශ්නෙ Unsafe Sex කරා නම් ඇයි pills ගත්තෙ නැත්තෙ? Click to expand... බලෙන්ම දීලා ළමයෙක් බඩට අරන් එ්ක පෙන්නලා නඩත්තු ඉල්ල ගන්න ගේම ගහන කාලකන්නි ගෑනු. වැඩකාරකමට එන ගෑනු වගේම තමයි. හරිම පරිස්සම් වෙන්ඩ ඕනෙ. නැතුව කරත් කවදාවත් අැතුළෙ යවන්ඩම හොඳ නෑ. අැතුළෙම යව්ව ගන්න හදනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන සීන් එකක්.
Lankaputhra reborn Well-known member Mar 26, 2024 1,693 2,789 113 Aug 7, 2026 #24 IndrajithGamage said: බලෙන්ම දීලා ළමයෙක් බඩට අරන් එ්ක පෙන්නලා නඩත්තු ඉල්ල ගන්න ගේම ගහන කාලකන්නි ගෑනු. වැඩකාරකමට එන ගෑනු වගේම තමයි. හරිම පරිස්සම් වෙන්ඩ ඕනෙ. නැතුව කරත් කවදාවත් අැතුළෙ යවන්ඩම හොඳ නෑ. අැතුළෙම යව්ව ගන්න හදනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන සීන් එකක් Click to expand... උබටනම් බය වෙන්න දෙයක් නෑ.
IndrajithGamage said: බලෙන්ම දීලා ළමයෙක් බඩට අරන් එ්ක පෙන්නලා නඩත්තු ඉල්ල ගන්න ගේම ගහන කාලකන්නි ගෑනු. වැඩකාරකමට එන ගෑනු වගේම තමයි. හරිම පරිස්සම් වෙන්ඩ ඕනෙ. නැතුව කරත් කවදාවත් අැතුළෙ යවන්ඩම හොඳ නෑ. අැතුළෙම යව්ව ගන්න හදනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන සීන් එකක් Click to expand... උබටනම් බය වෙන්න දෙයක් නෑ.
shenat Well-known member May 13, 2007 58,694 87,072 113 ආශ්චර්යමත් රටක Aug 7, 2026 #25 clumsyhulk said: Sex tape එකක් තිබ්බොත් නඩුකාරයා ඒක බලනවද? උසාවිය ඇතුළෙද බලන්නේ නැත්තං කාර්යාලයට ගිහින් අතට අරගෙනද Click to expand... උසාචිය ඇතුලෙ අතට අරගෙන නඩුව බලවන ගමන්. අර උස මේසෙට වැහිලා තියෙන නිසා පේන්නෙ නෑ. Reactions: clumsyhulk
clumsyhulk said: Sex tape එකක් තිබ්බොත් නඩුකාරයා ඒක බලනවද? උසාවිය ඇතුළෙද බලන්නේ නැත්තං කාර්යාලයට ගිහින් අතට අරගෙනද Click to expand... උසාචිය ඇතුලෙ අතට අරගෙන නඩුව බලවන ගමන්. අර උස මේසෙට වැහිලා තියෙන නිසා පේන්නෙ නෑ.
NaiRobi Well-known member Nov 3, 2018 11,673 21,316 113 Aug 7, 2026 #26 clumsyhulk said: Sex tape එකක් තිබ්බොත් නඩුකාරයා ඒක බලනවද? උසාවිය ඇතුළෙද බලන්නේ නැත්තං කාර්යාලයට ගිහින් අතට අරගෙනද Click to expand... ජජා කිරියේ එකෙක්නම් මේක හරියටම විසද ගන්න ටේප් එකේ ඉන්නේ උන්මයි කියලා කන්ෆර්ම් කර ගන්න ඒ විධිහට ඌ ඉස්සරහ කරලා පෙන්නනන්ත් අන කරයි Reactions: clumsyhulk
clumsyhulk said: Sex tape එකක් තිබ්බොත් නඩුකාරයා ඒක බලනවද? උසාවිය ඇතුළෙද බලන්නේ නැත්තං කාර්යාලයට ගිහින් අතට අරගෙනද Click to expand... ජජා කිරියේ එකෙක්නම් මේක හරියටම විසද ගන්න ටේප් එකේ ඉන්නේ උන්මයි කියලා කන්ෆර්ම් කර ගන්න ඒ විධිහට ඌ ඉස්සරහ කරලා පෙන්නනන්ත් අන කරයි