රන්ජන් රාමනායක ගත්ත අලුත් වන්ඩිය 👌 👏 😍

DiksonAlex

Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,608
    5,604
    113
    Colombo
    මු මේක ගන්න ඇත්තේ බඩු මේක ඇතුලෙම බඩු ගහන්න වෙන්නැ ඉදිරියේදී ලීක් එහෙම බලාගන්න පුළුවන් වෙයි විග් එක වැටි වැඩි හද හද ගහන වැල
     

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,706
    8,409
    113
    ගං කැරියා ඒ දවස් වල කිව්වා ඒවා රෙන්ට් එකට ගත්තේ කියලා
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,889
    1
    15,227
    113
    Toyota aggressive marketing යනව කියන්නෙ Sales අඩු වෙලා වගේ. හැමෝම BYD, Vezel ගත්තනෙ. මුන් දැනගන්න ඕන ලංකාවෙ මිනිස්සු Made in Thailand Indonesia Malaysia India කැමති නෑ කියල.
     
    • Like
    Reactions: Bitter Truth

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,423
    47,414
    113
    Toyota aggressive marketing යනව කියන්නෙ Sales අඩු වෙලා වගේ. හැමෝම BYD, Vezel ගත්තනෙ. මුන් දැනගන්න ඕන ලංකාවෙ මිනිස්සු Made in Thailand Indonesia Malaysia India කැමති නෑ කියල.

    Australia වල zeekr කියල brand ඵකක් විකිණෙනව සෑහෙන්න..ලංකාවේ නම් තාම නැද්ද කොහෙද ඕක...



    dZGYNph.png