පුක හදල තියෙන්නෙත් කේක් පිටි වලින්ද මෙච්චර ජොල්
S Sonik Sonik Well-known member Apr 8, 2026 982 1 1,838 93 32 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒 wolf.lk Aug 13, 2026 #1 Reactions: AnuradhaRa, Shamal3001, SK29 and 2 others
Beeper Well-known member Nov 1, 2012 4,279 656 113 Classified Aug 13, 2026 #2 Cake ekata vada ekige puken thamai market venne Reactions: Sonik Sonik, clumsyhulk, SK29 and 2 others
M mr.bauwwa Well-known member May 15, 2017 1,933 1,351 113 Aug 13, 2026 #3 puka wananda puluwan nam business goda wage. Reactions: Sonik Sonik
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,026 35,964 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් Aug 13, 2026 #4 Beeper said: Cake ekata vada ekige puken thamai market venne Click to expand... puka wikala guu kamu Reactions: Sonik Sonik
Beeper Well-known member Nov 1, 2012 4,279 656 113 Classified Aug 13, 2026 #5 hichchiputha said: puka wikala guu kamu Click to expand... A mona pukakatada? Reactions: Sonik Sonik
rukshrulz Well-known member Jul 16, 2013 9,961 16,990 113 Colombo Aug 13, 2026 #6 ඵුඛඨ ධිව ධාමු Reactions: Sonik Sonik
abhilanka Well-known member Mar 19, 2020 2,894 4,243 113 Aug 13, 2026 #7 අතේ ගහන මිනිහට මේ ටිකත් ඇති Reactions: Sonik Sonik, wpril5, Nima98 and 1 other person
P planner123 Well-known member May 22, 2018 8,956 15,398 113 Aug 13, 2026 #8 Bakery carrying a cake. Reactions: Sonik Sonik and lovethebomb
N nalin0001 Well-known member Jun 12, 2014 20,281 34,931 113 Aug 13, 2026 #9 ඇවිදින කැත බලපංකෝ. තනිකර අඩුකුලේ. Reactions: Sonik Sonik and Cenon
DiksonAlex Well-known member Sep 7, 2021 5,611 5,604 113 Colombo Aug 13, 2026 #11 Sonik Sonik said: Click to expand... අයිසින් වලින් Reactions: Sonik Sonik
Ramsay Bolton Well-known member Jul 12, 2023 323 733 93 Aug 13, 2026 #12 කේක් එක කාලා කේක් එක ගෙනාව එකට ගහන්නත් දුන්න නම්, එක තමයි රියල්ම B'day සප්රයිස් එක වෙන්නේ Reactions: Sonik Sonik, Wicked Wolf, Brandy2020 and 1 other person
Cenon Well-known member Feb 25, 2011 7,058 8,897 113 Cenon cenon.com Aug 13, 2026 #13 nalin0001 said: ඇවිදින කැත බලපංකෝ. තනිකර අඩුකුලේ. Click to expand... yes Reactions: Sonik Sonik and wpril5
SK29 Well-known member Apr 14, 2017 7,525 8,894 113 Aug 13, 2026 #14 poddak inna .pukata diwa daana, lewa kana, puke juice urana set eka ei dan Reactions: Sonik Sonik
sudu23 Well-known member May 6, 2015 8,178 1,308 113 ගඟ ළඟ Aug 13, 2026 #15 අපේ ගෙවල් ලග කෙල්ලෙක් ඉන්නව එකි පුකත් වෙනම නටන්නෙ Reactions: Sonik Sonik
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,026 35,964 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් Aug 13, 2026 #16 abhilanka said: අතේ ගහන මිනිහට මේ ටිකත් ඇති Click to expand... hithak papuwak nati minissu https://www.facebook.com/share/r/1ESJpDJuQD/ Reactions: Sonik Sonik and wpril5
abhilanka said: අතේ ගහන මිනිහට මේ ටිකත් ඇති Click to expand... hithak papuwak nati minissu https://www.facebook.com/share/r/1ESJpDJuQD/
Brandy2020 Well-known member May 15, 2018 20,619 25,969 113 Aug 13, 2026 #17 ආර්ටිෆිෂල් පුප් නිසා කොල්ලෝ කොච්චර අසරණ වෙනවා ඇද්ද? Reactions: Sonik Sonik
B Bitter Truth Well-known member Dec 19, 2015 24,469 47,541 113 Aug 13, 2026 #18 දෑවැද්දට දීල තියෙන්නෙ ඒක විතරයි වගේ..ඉතිං උෟ ඒකෙන් වැඩක් ගන්නවා අැති.. Reactions: Sonik Sonik