ICC රෙඩි මික්ස් ෂුවර් කරන්න පුලුවන්ද? නැත්තම් සයිට් මික්ස් යන එක හොදද?

planner123

Well-known member
  • May 22, 2018
    8,894
    15,306
    113
    CSE yanna bari una ekek da 😑
    Mekata reply dammoth me thread eka bump wevi thiyei.
    Habai OPge prashneta uththarayak labenne naha.

    Mama aththatama uuwa mention kare uu Civil background ekakin ena nisa. Kolla dan dakinnath naha kiriye uuwa expose karata passe.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,694
    87,076
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මම නං හදපු විදිය ඇහැට දකින්නෙ නැති ලංකාවෙ කිසි දෙයක් විශ්වාස කරන්නෙ නෑ. ✌️

    හැබැයි ඉතින් ලොකු projects වලට ඔහොම කොන්ක්‍රීට් ගනිද්දි slump test එහෙම කරනවා හොඳද නැද්ද බලන්න. එහෙම කරන්න පුලුවන් නං කරල බලපන් එතකොට අවුලක් නැති වෙයි.

    පොඩි දේකට නං සයිට් මික්සර් එකකින් හදාගන්නත් පුලුවන්.
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,978
    13,084
    113
    ICC badu naraka na, mage client kenekge site ekak gahuwa unge readymix walin, uu nam quality eka gana kiyawa kiyawa hitiye. bill ekath exceptionally high naha, transport nam bula kelinawa thirdparty un. un awilla site inspection eka karaddi parawal ehema hariyata penwanna.
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,182
    3,142
    113
    Mekata reply dammoth me thread eka bump wevi thiyei.
    Habai OPge prashneta uththarayak labenne naha.

    Mama aththatama uuwa mention kare uu Civil background ekakin ena nisa. Kolla dan dakinnath naha kiriye uuwa expose karata passe.
    U methana IT unge job nathi wena eka gana hena happy eke post dapu eka thamai awula 😕
     
    • Sad
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,894
    15,306
    113
    U methana IT unge job nathi wena eka gana hena happy eke post dapu eka thamai awula 😕
    Uu me ala wuna podi pagek.
    Academic side inna eka hodai uu mokada oya attitude eken site ekaka hitiya nam polu paarak kanawa labourer kenekgen.
    Field selection ekedi uuta ona de labila naha.
    Ithin uuta ona uge theerane hari kiyala apen validation ganna. Uu pavu ithin. Living in a bubble.
     
    • Like
    Reactions: Bimmer

    Similar threads