BIT Colombo University

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,839
    23,530
    113
    Iwara vela.........
    Mn ahanne IT kela wela thiyena kaleka ai BIT karanna hadanne? Uba hodama waddek nemeyinan BIT karanna epa bn. Hoad uni walata select wela full time course karapu unut amaruwen job hoyaganne. Uba athal ekata wagenan karanne itin awulak na. Hitala balapan itin anagathe gana api dan na. Samaharawita hoda wennat puluwan.
     
    • Like
    Reactions: wpril5
    Mn ahanne IT kela wela thiyena kaleka ai BIT karanna hadanne? Uba hodama waddek nemeyinan BIT karanna epa bn. Hoad uni walata select wela full time course karapu unut amaruwen job hoyaganne. Uba athal ekata wagenan karanne itin awulak na. Hitala balapan itin anagathe gana api dan na. Samaharawita hoda wennat puluwan.
    IT mama krnne since 9 years old, eek thamayi mge Field ek AI paththen ynne ho cyber security degree eke 3rd year specialist ehema krla, Masters ho PHD dakva ma ynv
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,839
    23,530
    113
    IT mama krnne since 9 years old, eek thamayi mge Field ek AI paththen ynne ho cyber security degree eke 3rd year specialist ehema krla, Masters ho PHD dakva ma ynv
    උඹට එහෙම පට්ට passion එකක් තියෙනවනන් okay. හැබැයි ඉතින් හොඳට හිතල බලපන් උඹ industry level එකේ ඉන්නවද කියල. උඹට exceptional වැඩ ටිකක් එහෙම පෙන්නන්න වෙයි BIT වගේ එකකින් මේ වගේ කාලෙක ජොබ් හොයන්න.
    අනිත් එක AI වගේ දේක PhD කියන්නෙ කිසිම IT සම්බන්ධයක් නෑ. ඒවා තනිකර heavy mathematics.
    AI නොවුනත් IT related බහුතරයක් subjects වල PhD ලෙවල් කියන්නෙ මැත්ස්.
    ඒවත් පොඩ්ඩක් හිතපන්.
     
    • Like
    Reactions: Kevin Bandara