detriot become human
stary
last of us
tomb raider
sea of thives
witcher 3
stary
last of us
tomb raider
sea of thives
witcher 3
Men of cultureMan hithanne me games tika play karapu nathi set ekak nathuwa athi games play karana aya athare.thawa thiyenawa mathaka na.
mafia II
Call of Duty 8 modern warfare 3
Call of Duty - Black Ops 2
call of duty 4 modern warfare 1
Max payne 3
Tom Clancy's Ghost Recon - Wildlands
Call of Duty®: Modern Warfare 2
Far Cry 5 (gold edition)
Sniper Ghost Warrior Contracts
Sniper - Ghost Warrior 3
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield V
Call of Duty - Ghosts
Far CRY 6
Dying Light Enhanced Edition
Resident Evil 4 Remake
Days gone
UNCHARTED 4 Legacy of Thieves Collection(A Thifes End/The Lost legacy)
The Last of Us
God of War
Marvel's Spider-Man Remastered
Play Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition
Call of duty Black ops Cold War
Ghost recon Breakpoint
Metro Exodus Enhanced Edition
A Plague Tale Innocence
Play Call of Duty Vanguard
Call of Duty Modern Warfare II
Call of Duty Modern Warfare III
The Last Of Us Part II
Call of Duty Modern Warfare 2019 (WAR ZONE)
RDR 2
මම කැමති ස්ට්රැටජි ගේම්ස් වලට තමා මචෝ. ෆර්ස්ට් පර්සන් ශූටින් වලටත් ඉස්සර කැමැතියි. ඒත් ගහපු හොදම ඒවා ෆස්ට් පර්සන් ශූටින් නෙවෙයි.wtry bn play krl tyenne. uba strategy game type 1 sellam krnne neh? othanin wediyenm set mokkd bn?
------ Post added on Aug 25, 2026 at 8:33 AM
IGI and CS 1.6මටනම් මේ සෙට් එක මම දැනට ප්ලේ කරපුවාගෙන්. දැන් ටයිම් නැති ප්රස්නෙ තමා තියෙන්නෙ. මග හැරුන සුපිරි ගේම්ස් ඇති.
View attachment 269119
Gta series - GTA 3, GTA VC, GTA SA, GTA 4(with expansions) , GTA 5
Assasins creed - Ezio series , AC Blackflag , AC rough
Call of duty - 4, world war , black ops - 1 & 2 , modern warfare , ghost
medal of honor warfighter,
Witcher 2 & 3,
Devil may cry - 3,
Far Cry 3,
Mafia,
Age of Empire 2,
Blur,
NFS Carbon & Most wanted (more prefer NFS Carbon)
cricket 07
IGI 1
Future Cop: LAPD (played in childhood, but recently played in XP VM bcz current Windows OS not support. Still enjoyable)
Mortal Kombat
RRD 1 & 2 , ghost of tsusima වගේ ප්ලේ කරන්න හිතන් ඉන්නවා ඒත් තාම වෙලාවක් සෙට් උනේ නෑ![]()
mt broo,92 brahAge of Empires 2 definitive edition eka thaama gahanawa
get NFS favoritema game 1k. ooke graphics ehmt maru & patta optimize.
මේක පට්ට ඒ කාලේ 2007/8 කලේ night විතරක් තිබ්බේ drifting නිසා
![]()
mtt ooka tm prasne broobut now i don't have time to play![]()
![]()
![]()
මේක තමයි නිදහසේ තමන්ට ඕන විදියට ගහන්න පුලුවන් එක මට නම් .
rdr2 අරගෙන දාගෙන තියෙන්නේ ගොඩක් කල් . ගහන්න වෙලාවක් හම්බුනේ නෑ .

play krl blnn ooni ehnm. mt dakka popular game 1k hoyl blddiපට්ට ගේම් එකක් මචං. ටිකක් සංකීර්ණයි. හැබැයි හුරු වුනාම සුපිරි. Esports වල වැඩිම Prize Money Pool එක තියෙන Game එක Dota 2 කියන්නේ.