තාම හරියටම කියල නෑ. 750ට වැඩි domestic set එක එකටම අහු වෙයි කීයල කියනව TOU වලට.Smart meter හයි කරන්න යන්නේ කාටද ?
තාම හරියටම කියල නෑ. 750ට වැඩි domestic set එක එකටම අහු වෙයි කීයල කියනව TOU වලට.Smart meter හයි කරන්න යන්නේ කාටද ?
mge danata yanne maseta 150 range eka..oka wadi wenna pluwan 250 wge...etakota terumak nadda battery seen ekaConsumption එක 450ට වැඩි නම් කිසිම පාඩුවක් නෑ මචං. Hybrid system එකකට යන්නෙ power cuts එකකට backup එකටයි, peak shaving එකටයිනෙ mainly. ඔය දෙකම වෙනව. Clearance එක තියනව නම් වැසි energy එක export ත් වෙලා බිලත් zero වෙනව.
මෙතනදි බැරි වෙන්නෙ day time එකේ battery වලට store කරගෙන රෑට export කරල වැසි මුදලක් ලබාගන්න එක.
Backup power eka one ne nam , clerance th ok nam on grid hodai mchn ehema nam.mge danata yanne maseta 150 range eka..oka wadi wenna pluwan 250 wge...etakota terumak nadda battery seen eka
ToU (Time of Use) Tariff කියන්නේ දවසේ විවිධ වේලාවන් (Time slots) අනුව විදුලි ඒකකයකට අය කරන සහ ගෙවන මිල ගණන් වෙනස් වන ක්රමවේදයයි.TOU kiyanne mokakda ?
ඔයාට ලයිට් ගියොත් එහෙම, හරි AC රෑ කාලය පාවිචිය කරනවා නම් බැටරි Backup වලට system පාවිච්චි කරන්න සල්ලි තියෙනවා නම් battery වලට නඩත්තු කරන්න නම් සෑහෙන්න වියදම් කරන්න වෙනවා.@Tricle_Buwa melo magulak terune ne ban..dan api 5kw hybrid ekak gahala 16Kwh battery pack ekak gahala wadak nadda etakota
මේ හුට්ටෙ EDL පරයො ඕවා කරන්නෙ නෑ බෙල්ල මුලට හිර වෙනකම්තාම හරියටම කියල නෑ. 750ට වැඩි domestic set එක එකටම අහු වෙයි කීයල කියනව TOU වලට.
Ammo echchara yanawada, ROI eka 25% wage da enne ethakota?50M wage wei mchn
20-25% wage mchn.Ammo echchara yanawada, ROI eka 25% wage da enne ethakota?
පොඩි 5Kw සෝලා පාවිච්චි කරන මිනිස්සු නම් ඔව්වා අදාලා ම නෑ. factory හරි supermarket උන් off කරගන්න හෙන කම්මැලියෝ ඉන්නේ![]()
අද (27) සිට ලබන ඉරිදා (30) දක්වා වහළ මත සවිකර ඇති කිලෝවොට් 300කට වැඩි ධාරිතාවකින් යුත් සූර්ය පැනල ක්රියාවිරහිත කිරීමට ජාතික පද්ධති ක්රියාකරු (National System Operator - NSO) පියවර ගෙන තිබේ.
- https://sinhala.adaderana.lk/news/250457