ඕකනෙ බන් ඇත්ත, සුදු හමටනෙ කිඹිසිඹාල ඇදෙන්නෙ. 🥴 🥴
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,648 75,695 113 Sunday at 11:12 PM #1 ඕකනෙ බන් ඇත්ත, සුදු හමටනෙ කිඹිසිඹාල ඇදෙන්නෙ. Reactions: Bitter Truth
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,937 167,709 113 එකමත් එක රටක Sunday at 11:13 PM #2 එකක් news එකක් අනිත් එක news එකක් නෙවෙයි නේ ඔතන . Reactions: sachitha4444, snyder007, MacFarlane and 1 other person
P planner123 Well-known member May 22, 2018 8,936 15,365 113 Sunday at 11:16 PM #3 Social media hariyata use karanna nam Lankawe godak unge oluwa hadila naha. Reactions: tharakaf
infernocus Well-known member Jul 8, 2025 3,328 6,970 113 Monday at 4:26 AM #4 ඕක ඇදගෙන යන්නෙ කමෙන්ට් කරලා/Share කරාම නිකං ගහන්න දෙයි කියලා හිතං ඉන්න අංකල්ලා සෙට් එකනේ උන් හිතන්නෙ අපෝ මේ කලු එකට නං නිකං දුන්නත් ගහන්නෙ නැහැ කියලා ඒක ශෙයා කරන්නෙ නැහැ Reactions: supun_sg, Udee KJ, tharakaf and 1 other person
ඕක ඇදගෙන යන්නෙ කමෙන්ට් කරලා/Share කරාම නිකං ගහන්න දෙයි කියලා හිතං ඉන්න අංකල්ලා සෙට් එකනේ උන් හිතන්නෙ අපෝ මේ කලු එකට නං නිකං දුන්නත් ගහන්නෙ නැහැ කියලා ඒක ශෙයා කරන්නෙ නැහැ
B Bitter Truth Well-known member Dec 19, 2015 24,431 47,437 113 Monday at 4:54 AM #5 අනිවා මේකෙත් ඉන්නවා ඵහෙම සෙවල හලන උන්.
RealityOfX Well-known member Feb 5, 2021 8,891 1 15,233 113 Monday at 6:29 AM #6 Dakune inne Janith Liyanage ge puthawath unanam minissu a genath kathakaranawa. sudu hama kathawaw eththa eth othana sudu hamata wada high profile case ekak nisa. Reactions: CohenLenstra
Dakune inne Janith Liyanage ge puthawath unanam minissu a genath kathakaranawa. sudu hama kathawaw eththa eth othana sudu hamata wada high profile case ekak nisa.
U Udee KJ Well-known member Feb 10, 2023 5,035 4,483 113 Monday at 1:29 PM #7 කතාව මොකක් වුනත් පොඩි එකා නං පවු. තාත්තෙක් නැති වෙනව කියන්නේ. ගෑනි නං සත පහකට ෂුවර් නෑ චරිතෙ පත්තිනි රෙද්දෙ තුත්තිරි ජාතියනේ.
කතාව මොකක් වුනත් පොඩි එකා නං පවු. තාත්තෙක් නැති වෙනව කියන්නේ. ගෑනි නං සත පහකට ෂුවර් නෑ චරිතෙ පත්තිනි රෙද්දෙ තුත්තිරි ජාතියනේ.
Kuruminiyaa Well-known member May 10, 2026 295 501 93 Monday at 1:36 PM #8 kellageth lassane aduwakda, podi ekath bonekkek wage. aruta pina na.\