Office sex

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    උඹලාගේ office වල sex case වෙලා තියනවාද. ලඟදි අපේ office එකේ පොඩි seen එකක්‌ වෙලා තියෙනවා.
    තොලක් දාන එකක්‌. Office එකේ පියන් දැකලා තියෙන්නේ.
    පියන් බලං අතේ ගහල කැම්‍රි ටික කෝපි වලට දාලද
     

    Ryker

    Well-known member
  • Oct 9, 2020
    1,973
    2,156
    113
    colombo
    Apith ithin owa karanawa. Abilin goyyongen bera eka thamai amaru. Mage eha paththe inna ekath lokuma Abiliyek company eke. :lol:
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    උඹලාගේ office වල sex case වෙලා තියනවාද. ලඟදි අපේ office එකේ පොඩි seen එකක්‌ වෙලා තියෙනවා.
    තොලක් දාන එකක්‌. Office එකේ පියන් දැකලා තියෙන්නේ.
    Piyan chiththe da? Lol
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,993
    18,914
    113
    ඒක තමයි මාත් අහන්න ආවෙ

    මුගෙම කම්පැනියක් නේද ඒ වගේම ඒකෙ සෙකට්‍රි ඉන්නෙ කොල්ලෙක්
    පිස්සුද බං එහෙනම් සෙකට්‍රි කියනවද සෙකට්‍ර කියලනෙ කියන්නෙ.
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,212
    113
    උඹලාගේ office වල sex case වෙලා තියනවාද. ලඟදි අපේ office එකේ පොඩි seen එකක්‌ වෙලා තියෙනවා.
    තොලක් දාන එකක්‌. Office එකේ පියන් දැකලා තියෙන්නේ.
    Piyon athe gahana cctv nadda ?
     
    • Haha
    Reactions: clumsyhulk

    Bumbzy

    Well-known member
  • Jul 20, 2015
    1,799
    2,004
    113
    Galle
    Common things nigger.... මන් කලින් ඉඳපු එකේ මානව සම්පත් අන්සේ ගෑනි ලොක්කට කියලා මහ දවල් ගස්සගන්නේ... ලොක්කගේ ඔෆිස් එකට නිතර යනවා කියන්නේ අනිවා අනින බඩුවක්... ආයේ කතා දෙකක් නෑ... අපිත් ඕවා දැක්කා දැකලා අතේ ගැහුවා හැබැයි එළි කරන්න යන්නේ නෑ...අතේ වියදම නැතිවෙනවනේ බං....
     
    • Haha
    Reactions: Chimpanzee Putha

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,159
    3
    118,928
    113
    Gampaha
    "ඇමේසිය" බෑන් නොවී හිටියනං මේ වෙද්දි ත්‍රෙඩ් එක පේජස් 10 පැනල..
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,705
    8,455
    113
    කිරිපිටි එකේ පියන වහන්න යන
    ගමන්ද දැකල තියෙන්නෙ... :lol:
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,368
    26,904
    113
    Kandy
    Common things nigger.... මන් කලින් ඉඳපු එකේ මානව සම්පත් අන්සේ ගෑනි ලොක්කට කියලා මහ දවල් ගස්සගන්නේ... ලොක්කගේ ඔෆිස් එකට නිතර යනවා කියන්නේ අනිවා අනින බඩුවක්... ආයේ කතා දෙකක් නෑ... අපිත් ඕවා දැක්කා දැකලා අතේ ගැහුවා හැබැයි එළි කරන්න යන්නේ නෑ...අතේ වියදම නැතිවෙනවනේ බං....
    Cepa cepa