මචං ළඟදි
මගේ මේ ටෙස්ට් වැඩ වගේ එකකට හදාගන්න හදන්නේ. දැන් හදන්න දෙන්නේ නැද්ද මන්දා. Region මාරු කරලත් බැලුවයි හදන්න දෙන්නෙත් නෑඔව් ඒක හොඳ ටොපියක් සෙට් කරා මටත්. දැන් අවුරුදු 5කට කලින් දාපු service එකක් Stop කරා. ආයේ up කරගන්න විදියක් ඇත්තේම නෑ. ටිකක් පරණ බැකප් එකක් තිබිලා ගොඩ දාගත්ත.
Yes, this worksupgrade your account to pay as you go. but stay in the free limit. works 100%
අපේ isp use කරලා අපේ frimi card එකෙන් පුළුවන් නේදYes, this works
හේතුව මොකද්ද කියලා තිබුණේ උන් ?ඔව් ඒක හොඳ ටොපියක් සෙට් කරා මටත්. දැන් අවුරුදු 5කට කලින් දාපු service එකක් Stop කරා. ආයේ up කරගන්න විදියක් ඇත්තේම නෑ. ටිකක් පරණ බැකප් එකක් තිබිලා ගොඩ දාගත්ත.
Special tricks na neda normal widihata neda.thank you machanupgrade your account to pay as you go. but stay in the free limit. works 100%
එකෙන් බැරි වෙයි. Credit Card එකක් හරි debit card හරි තමා allow කරන්නේ ගොඩක්ම ඔය serviceඅපේ isp use කරලා අපේ frimi card එකෙන් පුළුවන් නේද
Virtual card support nadda machan ok ehenam. Thank you machanඑකෙන් බැරි වෙයි. Credit Card එකක් හරි debit card හරි තමා allow කරන්නේ ගොඩක්ම ඔය service
උන් මේල් දාලා තිබ්බ 24gb ඒව අඩු කරන්න කියලා. මට ඒ මේල් මිස් වෙලා. ඕක හෙනට use කරා testing වලට අවුරුදු 5ක් විතර ඉදලා. ආව කාලේම වගේ හැදුවේ.හේතුව මොකද්ද කියලා තිබුණේ උන් ?
දාලා බලන්න. මගේ we pay එක allow කරේ නෑ. Com Debit එක තමා හරි ගියේVirtual card support nadda machan ok ehenam. Thank you machan
yes normal widiyatama tamai,Special tricks na neda normal widihata neda.thank you machan
මචං ළඟදි
Oracle Cloud Free Tier account එකක් හදපු යාළුවෙක් ඉන්නවද ? Try කරා එක ඒක විදිහට කොහොම කරත් හදන්න දෙන්නේ නෑ error එකක් එනවා
නැතුව බෑSpecial tricks na neda normal widihata neda.thank you machan
Kohomada machan account haduwe hams welema link enne free tier ekata witharaine. Pay as you do paid account ekak hadanne kohomada link?upgrade your account to pay as you go. but stay in the free limit. works 100%
Free instance එකක් හදන්න try කරාම capacity full කියල එනවනෙ. අන්න එතන තියෙනවා upgrade to PAYU කියල link එක. එතනට ගියාම card එකක් දාල verify කරන්න ඕන. ඩොලර් 1 - 2 අතර ගාණක් කපනවා, එ් කපන ඩොලර් සත ගාණ හරියටම එතන දාපන්. එතකොට verify වෙනවා. අායෙ ඊට පස්සෙ instance එකක් හදන්න බලහන් හැදෙයි. මතක අැතිව සල්ලි දීලා හදනවා නම් ලංකාවට ලඟ තැනක හදපන්. සිංගප්පූරුව, ඉන්දියාව වගේ මොකක් හරි. නැත්තම් fraud කියල කෙළවලම දාන්ඩ ඉඩක් තියෙනවා. උඹ දැනටමත් tenancy එක අැමරිකාව දාගෙන ඉන්නවා නම් ලංකාවෙ කාඩ් දාන්න එපා. සල්ලිත් කපාගෙන අවුලක් කියල කියයි.Kohomada machan account haduwe hams welema link enne free tier ekata witharaine. Pay as you do paid account ekak hadanne kohomada link?
Thank you machan reply ekataFree instance එකක් හදන්න try කරාම capacity full කියල එනවනෙ. අන්න එතන තියෙනවා upgrade to PAYU කියල link එක. එතනට ගියාම card එකක් දාල verify කරන්න ඕන. ඩොලර් 1 - 2 අතර ගාණක් කපනවා, එ් කපන ඩොලර් සත ගාණ හරියටම එතන දාපන්. එතකොට verify වෙනවා. අායෙ ඊට පස්සෙ instance එකක් හදන්න බලහන් හැදෙයි. මතක අැතිව සල්ලි දීලා හදනවා නම් ලංකාවට ලඟ තැනක හදපන්. සිංගප්පූරුව, ඉන්දියාව වගේ මොකක් හරි. නැත්තම් fraud කියල කෙළවලම දාන්ඩ ඉඩක් තියෙනවා. උඹ දැනටමත් tenancy එක අැමරිකාව දාගෙන ඉන්නවා නම් ලංකාවෙ කාඩ් දාන්න එපා. සල්ලිත් කපාගෙන අවුලක් කියල කියයි.
P. S. PAYU on කරගෙන free limit අස්සෙ ඉන්නවා කියන්ඩ නම් හරිම ලේසියි. හැබැයි නිවාඩුවක් දාගෙන එකෙන් එක hourly, daily backup, static ip list, block volume type downgrade කරන්න ඕන. Default හැදෙන්නෙ සේරම සල්ලි කැපෙන එ්වා. තේරෙනකොට පරක්කු වැඩියි.![]()