අකලට පැහුනු රෝන්ජේනරේශන්

firerix

Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,176
    4,437
    113
    https%253A%252F%252Fs3-ap-northeast-1.amazonaws.com%252Fpsh-ex-ftnikkei-3937bb4%252Fimages%252F0%252F5%252F1%252F5%252F39905150-4-eng-GB%252FCropped-1649723430AP22096384455013.jpg
    මම දැක්ක දෙයක් තමයි පිකට් වල දොස්තරල එන්නේ stethoscope කරේ දාගන දැන් මේ ෆොටෝ එකේම බලපන් මොකටද බන් මේක ගේන්නේ මොකද මෙතන ලෙඩ්ඩු බලන්නද ....
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,426
    2,142
    113
    Leeds, UK
    අද රාජපස්ස බැල්ලියන්ට පඩි හම්බ වෙලා වගේ කොල්ලනේ.

    මම දැක්ක දෙයක් තමයි පිකට් වල දොස්තරල එන්නේ stethoscope කරේ දාගන දැන් මේ ෆොටෝ එකේම බලපන් මොකටද බන් මේක ගේන්නේ මොකද මෙතන ලෙඩ්ඩු බලන්නද ....
    ඕක සිංහල මානසිකත්වය. මෙහෙ නම් දොස්තරලා ඕක දාන්නේ ඕන වෙලාවට විතරයි. ලංකාවේ උන් කක්කුසියට යද්දිත් ඕක දානවා 😁 මමත් ලංකාවට යද්දී Keyboard එකක් උස්සගෙන යන්න බැලුවේ 😂
    ------ Post added on Apr 18, 2022 at 2:44 PM
     
    • Haha
    Reactions: topkollek

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    Why did it took such a demonstration at his doorstep to remove corrupt Cabbral from Central bank and also to go to IMF
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,590
    6,353
    113

    @elajani අන්න බුරියානි කාල දීලා නසිර් අහමඩ්ට..... උඹ ඒත් සැලෙන්නේ නෑ. තොගේ අම්ම රාජපක්ෂ එක්ක කොටු පැනලා ඉපදුන එකානේ උඹ.​

    උබ කොහොමත් isis ජාන නේද
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    තම මතේට විරුද්ද දරන මිස්නිස්සුන්ට අපහාස කිරීමෙන් සහ ඔවුන්ගේ මතය ට ඇහුන කන් නොදීමෙන් ප්‍රජාතන්ත්‍ර වාදයට හානියක් සිදු නොවේද ?

    අනේ උඹලගේ පුකේ ප්‍රජාතන්ත්‍ර වාදේ ? නේද බන් කොල්ලනේ…බඩගිනි උනාම ප්‍රජාතන්ත්‍ර වාදේ කාලා ජීවත් වෙන්න යෑ

    Lajja nadda bn thamath kade yanne @nicjosh83
    පිස්සුද යකෝ
    ------ Post added on Apr 18, 2022 at 5:46 PM
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,590
    6,353
    113

    මවුලවිට කියල පුකේ ඇරගත්තු වේස් කොහොමද දැන් නසිර් හම්බයාගේ පක ලොකුද​

    හා හම්බ අප්පගෙ පුතා ත්‍රස්තවාදියා


    ------ Post added on Apr 18, 2022 at 9:25 PM