අගමැතිගෙන්_විශේෂ ප්‍රකාශයක්

D_Mad

Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    විශේෂ ප්‍රකාශ නම් ඕන නෑ ගෝඨට වැඩ කරන්න දෙන්න නිදහසේ හැමලබ්බටම හොට නොදා..
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    විශේෂ ප්‍රකාශ නම් ඕන නෑ ගෝඨට වැඩ කරන්න දෙන්න නිදහසේ හැමලබ්බටම හොට නොදා..

    19 ekka hamadema president karanna balayak naha
     

    raterala

    Well-known member
  • May 26, 2013
    2,184
    1,455
    113
    මේ පකේ ආණ්ඩුවේ කියන්න හොඳක් කියලා තියෙන්නේ මොනාද ?
    1 අන්තවාදින්ට නාමයෝජනා දෙන්නේ නෑ කිව්වා - ද්‍රිස්තික් නායක කම් එක්ක නාමයෝජනා දුන්නා.
    2 පාස්කු ප්‍රහාරකයන් ඇල්ලුවේ නෑ.

    දැන් විසේස ප්‍රකාශ අනේ සුකේ
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth

    19 ekka hamadema president karanna balayak naha

    එතකොට නිරෝධායන සීන් එක මැද්දට පැන්නේ මොකටද බං මෙයා ...හිස්බුල්ලාගේ විශ්ව විද්‍යාලය නිරෝධායන සීන් එකට.. 19 නිසාද? මෙලෝ රහක් නෑ බන්...මෙයා :( :( :(
     

    JohnnySS

    Well-known member
  • Apr 17, 2018
    3,371
    541
    113
    කොහෙවත් නෑ
    දැන් මේ චීනෙන් එන උන්ට මොකද වෙන්නේ...උන් නිරෝධායනයට කොහෙද ඉන්නේ හම්බන්තොටද...මොන රෙද්දක්වත් දන්නේ නෑ...දන්න කෙනෙක් කියන්න...
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    දැන් මේ චීනෙන් එන උන්ට මොකද වෙන්නේ...උන් නිරෝධායනයට කොහෙද ඉන්නේ හම්බන්තොටද...මොන රෙද්දක්වත් දන්නේ නෑ...දන්න කෙනෙක් කියන්න...

    දන්නේ නෑ බන්..උන් අව්ලක් නෑ කියන්නේ...
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    එතකොට නිරෝධායන සීන් එක මැද්දට පැන්නේ මොකටද බං මෙයා ...හිස්බුල්ලාගේ විශ්ව විද්‍යාලය නිරෝධායන සීන් එකට.. 19 නිසාද? මෙලෝ රහක් නෑ බන්...මෙයා :( :( :(

    Enews dammanam sure thama
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    එතකොට නිරෝධායන සීන් එක මැද්දට පැන්නේ මොකටද බං මෙයා ...හිස්බුල්ලාගේ විශ්ව විද්‍යාලය නිරෝධායන සීන් එකට.. 19 නිසාද? මෙලෝ රහක් නෑ බන්...මෙයා :( :( :(

    මොකද්ද බන් සීන් එක ?
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    දැන් මේ චීනෙන් එන උන්ට මොකද වෙන්නේ...උන් නිරෝධායනයට කොහෙද ඉන්නේ හම්බන්තොටද...මොන රෙද්දක්වත් දන්නේ නෑ...දන්න කෙනෙක් කියන්න...

    lankawe project wala wada karana aya witharai enne
    unge project thiyena than walama 14 days athule
    muthurajawela kunu walin electricity hadana project eke godak inne chinnu
    ekekwath pare naha.
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    මොකද්ද බන් සීන් එක ?

    කිරියේම දාල තිබුනේ D _Mad...වෙන්න ඇති කියල හිතන්න පුළුවන්. රටේ නායකයා ජනාධිපති...තව අයත් දඟලනවා නායකයා වගේ වැඩ කරන්න...:(:(:(
     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,627
    22,775
    113
    අම්බකිස්ස
    අඩෝ චීනේ නේද අර මරන විඩියෝ එකක් දාලා තිබ්බේ මේකේම කොරොනා හැදුන වුන්...වුන්ගේ තව ඉතුරු ද
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    එතකොට නිරෝධායන සීන් එක මැද්දට පැන්නේ මොකටද බං මෙයා ...හිස්බුල්ලාගේ විශ්ව විද්‍යාලය නිරෝධායන සීන් එකට.. 19 නිසාද? මෙලෝ රහක් නෑ බන්...මෙයා :( :( :(

    ඌ දන්නෙ ආගමයි ජාතියයි පාරවලුයි වගේ දේවල් මාර්කට් කරලා මේ රටේ ගොන් හුකන්නලව ඌට ඕන විදිහට තව ටිකක් ගොනාට අන්දලා තමුන්ගෙයි උගෙ පව්ලෙ උන්ගෙයි උගෙ වටේට එකතු වෙලා ඉන්න අනිත් හොර වෙසිගේපුතාලගෙයි සැප සම්පත් හදාගන්න විදිහ විතරයි. වලපයයි ගොඩපයයි ඉඳගෙන කරන්නෙත් ඒක. රට ගැන හිතනවනනන් දැන් උනත් පුළුවන් යහපත් තීරණ අරගෙන රට නිවැරදි අතට ගෙනියන්න. ඔය සැපයි සැපයි කියල ආශ්වාද විඳින්න දඟලන දැඟලිල්ලේම තියෙන්නේ දාහයක් දුකක් පීඩාවක් කියන දේ නොතේරෙන එක මොන තරම් පවක්ද. දැන් මේ ජිවිතේදී ඔය මුලා දෘෂ්ටියෙන් සැපයි කියල සංසාරේ තව දික් කරගන්න ඕනෑවටත් වැඩිය දුක හදනවා. මැරුණට පස්සේ තමයි ඕවගේ ආදීනව විඳවන්න වෙන්නෙ. පව් ඉතින්. අපිටනං අනුකම්පාවක් හිතෙන්නෙ
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    කිරියේම දාල තිබුනේ D _Mad...වෙන්න ඇති කියල හිතන්න පුළුවන්. රටේ නායකයා ජනාධිපති...තව අයත් දඟලනවා නායකයා වගේ වැඩ කරන්න...:(:(:(

    LankaEnews thiyenne
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    ඌ දන්නෙ ආගමයි ජාතියයි පාරවලුයි වගේ දේවල් මාර්කට් කරලා මේ රටේ ගොන් හුකන්නලව ඌට ඕන විදිහට තව ටිකක් ගොනාට අන්දලා තමුන්ගෙයි උගෙ පව්ලෙ උන්ගෙයි උගෙ වටේට එකතු වෙලා ඉන්න අනිත් හොර වෙසිගේපුතාලගෙයි සැප සම්පත් හදාගන්න විදිහ විතරයි. වලපයයි ගොඩපයයි ඉඳගෙන කරන්නෙත් ඒක. රට ගැන හිතනවනනන් දැන් උනත් පුළුවන් යහපත් තීරණ අරගෙන රට නිවැරදි අතට ගෙනියන්න. ඔය සැපයි සැපයි කියල ආශ්වාද විඳින්න දඟලන දැඟලිල්ලේම තියෙන්නේ දාහයක් දුකක් පීඩාවක් කියන දේ නොතේරෙන එක මොන තරම් පවක්ද. දැන් මේ ජිවිතේදී ඔය මුලා දෘෂ්ටියෙන් සැපයි කියල සංසාරේ තව දික් කරගන්න ඕනෑවටත් වැඩිය දුක හදනවා. මැරුණට පස්සේ තමයි ඕවගේ ආදීනව විඳවන්න වෙන්නෙ. පව් ඉතින්. අපිටනං අනුකම්පාවක් හිතෙන්නෙ

    මුන්ට ඕව තේරෙනවනම් මෙහෙම වෙයිද බන් අපේ රටට...කාලකන්නි 225ක් පාර්ලිමේන්තුව කියල එකෙක්ට දාගෙන චන්දෙ දෙන අපිම විඳවනවා...:(
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    LankaEnews thiyenne


    එහෙමද මචන් (enews නම් ඉතින් ගූ ගොඩක් තමයි )?...අනේ මන්ද බන්..අනේ මන්ද බන් බලපන් රාජිත රවී...ඒවා සාධාරණීයකරණය කරන්න බෑ බන්...දැන් නම් එපා වෙලා.:(
     

    raterala

    Well-known member
  • May 26, 2013
    2,184
    1,455
    113

    එහෙමද මචන් (enews නම් ඉතින් ගූ ගොඩක් තමයි )?...අනේ මන්ද බන්..අනේ මන්ද බන් බලපන් රාජිත රවී...ඒවා සාධාරණීයකරණය කරන්න බෑ බන්...දැන් නම් එපා වෙලා.:(
    ඒ විතරක්ද අන්තවාදින්ට නාමයෝජනත් දුන්නේ . එන්න කලින් නම් කිව්වේ කිසිදු අන්තවාදියෙක්ට මගී ලඟ ඉඩනෑ කියලා බලය ගත්තේ, දැන් අනිත් පැත්තට.
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    ඒ විතරක්ද අන්තවාදින්ට නාමයෝජනත් දුන්නේ . එන්න කලින් නම් කිව්වේ කිසිදු අන්තවාදියෙක්ට මගී ලඟ ඉඩනෑ කියලා බලය ගත්තේ, දැන් අනිත් පැත්තට.

    ඒ මොකක්ද ඒ සීන් එක? ඒ කව්ද?...:confused::confused::confused:
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    මොකද්ද බන් සීන් එක ?

    mchn gota kiwa hamba uni1ka nirodayaneta ganna kiyala eka use kran yaddi MR ta hambayo talk krala MR lawwa uni1n nirodayane ayin karawana thenata weda karagatta hambayo tika. mahindata ona chanda ekanea arama kale hambayonge padeta.