අගමැතිගෙන්_විශේෂ ප්‍රකාශයක්

raterala

Well-known member
  • May 26, 2013
    2,184
    1,455
    113
    ඒ මොකක්ද ඒ සීන් එක? ඒ කව්ද?...:confused::confused::confused:
    කාදර් මස්ථාන් බන්. මිනිහා පට්ට වහාබියෙක්. පොර පොහොට්ටුවේ වන්නි ද්‍රිස්තික් නායක. පොර පාර්ලිමෙන්තුවේ වැඩිහරියක්ම කරලා තියෙන්නේ මද්‍රසා , ශරියා විදුහල් , සෞදියෙන් අධාර ගන්න ආයතන සම්මත කරගන්න එක විතරයි.


    1 අල් මල්හාර් ශරියා පාසැල



    https://www.parliament.lk/uploads/bills/pbills/english/1183.pdf



    Sri Lanka Hira Foundation (Incorporation)
    Hizbullah Foundation (Incorporation)
    Al Manar College (Incorporation)
    Jam`iyyathus Sahwa Al-khairiyya (Jaska) (Incorporation)
    Al- Jamiathul Ghawsiyyah (Incorporation)
    Abdul Majeed Academy (Incorporation)
    Ayeshah Education Trust (Incorporation)




    https://www.parliament.lk/en/component/actsandbills/?mmember=3249
     

    raterala

    Well-known member
  • May 26, 2013
    2,184
    1,455
    113
    89468568_886445821809427_4481148132507254784_n.png
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113

    එහෙමද මචන් (enews නම් ඉතින් ගූ ගොඩක් තමයි )?...අනේ මන්ද බන්..අනේ මන්ද බන් බලපන් රාජිත රවී...ඒවා සාධාරණීයකරණය කරන්න බෑ බන්...දැන් නම් එපා වෙලා.:(

    salli thiyenawanam lanakawe nithiyen berila inna puluwan than one tharam thiyenawa
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    mchn gota kiwa hamba uni1ka nirodayaneta ganna kiyala eka use kran yaddi MR ta hambayo talk krala MR lawwa uni1n nirodayane ayin karawana thenata weda karagatta hambayo tika. mahindata ona chanda ekanea arama kale hambayonge padeta.

    kohomath porage thiyanwa hambayata mula dena seen ekak... kathakarala wadak naa..ayith meka kanwa. gotabayata wada karanna denneth na.....:(
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    salli thiyenawanam lanakawe nithiyen berila inna puluwan than one tharam thiyenawa

    එහෙනම් ඉතින් මෙගොල්ලොත් වීරයෝ වගේ කෑගැහුවට වැඩක් ඇත්තෙම නෑ...ඒ කියන්නේ මුන් ඔක්කොගෙම තියෙන්නේ බොරුව විතරයි
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    එහෙනම් ඉතින් මෙගොල්ලොත් වීරයෝ වගේ කෑගැහුවට වැඩක් ඇත්තෙම නෑ...ඒ කියන්නේ මුන් ඔක්කොගෙම තියෙන්නේ බොරුව විතරයි

    nadu adenawa,gotage nadu adune,e wage thama
    nadu eka digata ahanne nane
    anika dan 19 ekka nithipathi athe thiyena balaya wadi
    inna miniha anuwa eka wenas wenawa
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    mchn gota kiwa hamba uni1ka nirodayaneta ganna kiyala eka use kran yaddi MR ta hambayo talk krala MR lawwa uni1n nirodayane ayin karawana thenata weda karagatta hambayo tika. mahindata ona chanda ekanea arama kale hambayonge padeta.
    eka gaththe nadda ban? hamudapathithuma awilla kiwwe eke toilet hadalaa ara rata idan ena set eka daanda gannawa kiyalaa
     
    Last edited:

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113

    Boralugoda01

    Well-known member
  • Apr 23, 2017
    3,378
    1
    3,143
    113
    නගරසභාවේ
    කාදර් මස්ථාන් බන්. මිනිහා පට්ට වහාබියෙක්. පොර පොහොට්ටුවේ වන්නි ද්‍රිස්තික් නායක. පොර පාර්ලිමෙන්තුවේ වැඩිහරියක්ම කරලා තියෙන්නේ මද්‍රසා , ශරියා විදුහල් , සෞදියෙන් අධාර ගන්න ආයතන සම්මත කරගන්න එක විතරයි.


    1 අල් මල්හාර් ශරියා පාසැල



    https://www.parliament.lk/uploads/bills/pbills/english/1183.pdf



    Sri Lanka Hira Foundation (Incorporation)
    Hizbullah Foundation (Incorporation)
    Al Manar College (Incorporation)
    Jam`iyyathus Sahwa Al-khairiyya (Jaska) (Incorporation)
    Al- Jamiathul Ghawsiyyah (Incorporation)
    Abdul Majeed Academy (Incorporation)
    Ayeshah Education Trust (Incorporation)




    https://www.parliament.lk/en/component/actsandbills/?mmember=3249

    :(:(:(
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ලොල් ගු ඇන් පි කාරයන්ට රිදිල වගේ, රිදෝ ගන්න එක බොහොම හොද දෙයක්..:yes::yes:


    මහින්ද කියන්නෙ සුළගක් ,ගු ඇන් පි පොන්සිල ඒකෙ ගහන් යන පරඩැල්... :cool::cool:
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    ලොල් ගු ඇන් පි කාරයන්ට රිදිල වගේ, රිදෝ ගන්න එක බොහොම හොද දෙයක්..:yes::yes:


    මහින්ද කියන්නෙ සුළගක් ,ගු ඇන් පි පොන්සිල ඒකෙ ගහන් යන පරඩැල්... :cool::cool:

    ආහ් ඩෝබිස්