අඩු කුලේ ගුපියනේ , මේම වෙලා තියනවැයි ??

B.Chat

Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    ලංකාවේ ඕක වෙනවා නේ සමහර product වල. මට හරියටම දැන් මතක නෑ. හැබැයි තැන් කීපයක ඕක note වුණා බර එහෙම අඩු කරලා සමහර දේවල් වල. එක්කෝ කියනවා අලුත් හුරුබුහුටි පෙනුමකින් හරි මොකක් හරි කියලා packing එක වෙනස් වෙනවා කියලා. ඒත් ඇත්තටම කරන්නේ portion එක අඩු කරන එක
     
    • Like
    Reactions: lilman and kinkon

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,366
    26,904
    113
    Kandy
    ලංකාවේ ඕක වෙනවා නේ සමහර product වල. මට හරියටම දැන් මතක නෑ. හැබැයි තැන් කීපයක ඕක note වුණා බර එහෙම අඩු කරලා සමහර දේවල් වල. එක්කෝ කියනවා අලුත් හුරුබුහුටි පෙනුමකින් හරි මොකක් හරි කියලා packing එක වෙනස් වෙනවා කියලා. ඒත් ඇත්තටම කරන්නේ portion එක අඩු කරන එක
    සබන්
     
    • Like
    Reactions: lilman and B.Chat