අඩෝ ලංකාවට බෝල්ක් සයිට් දැන් වැඩ කරනවනේ

randitha chathumal

Well-known member
  • Jul 16, 2011
    5,699
    1,070
    113
    අඩෝ ලංකාවට බෝල්ක් සයිට් දැන් වැඩ කරනවනේ

    xxx බ්ලොක් කරපු ඒවාට දැන් යන්න පුලුවනේ උබලාගේත් එහෙමද :shocked:

     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    vpn එකකින් නැතුව නිකං යනකොට isp සේරම site log කොරල අන්තිමට තොපිට ගෙදර ලිව්ම ආවාම තේරෙයි :rofl::rofl::rofl: මමත් විස්වාස කොරේ නෑ මුලින්.. එක බුවෙක්ට කෙල උනා ඒකයි ! :sorry::sorry::rofl::rofl::rolleyes::rolleyes:
     

    Rangau2

    Well-known member
  • Dec 31, 2008
    20,470
    1,214
    113
    34
    දෙණියාය :)
    vpn එකකින් නැතුව නිකං යනකොට isp සේරම site log කොරල අන්තිමට තොපිට ගෙදර ලිව්ම ආවාම තේරෙයි :rofl::rofl::rofl: මමත් විස්වාස කොරේ නෑ මුලින්.. එක බුවෙක්ට කෙල උනා ඒකයි ! :sorry::sorry::rofl::rofl::rolleyes::rolleyes:
    :shocked:
     

    randitha chathumal

    Well-known member
  • Jul 16, 2011
    5,699
    1,070
    113
    vpn එකකින් නැතුව නිකං යනකොට isp සේරම site log කොරල අන්තිමට තොපිට ගෙදර ලිව්ම ආවාම තේරෙයි :rofl::rofl::rofl: මමත් විස්වාස කොරේ නෑ මුලින්.. එක බුවෙක්ට කෙල උනා ඒකයි ! :sorry::sorry::rofl::rofl::rolleyes::rolleyes:
    baya karnna epa yako
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    vpn එකකින් නැතුව නිකං යනකොට isp සේරම site log කොරල අන්තිමට තොපිට ගෙදර ලිව්ම ආවාම තේරෙයි :rofl::rofl::rofl: මමත් විස්වාස කොරේ නෑ මුලින්.. එක බුවෙක්ට කෙල උනා ඒකයි ! :sorry::sorry::rofl::rofl::rolleyes::rolleyes:
    siravata machan :baffled: :baffled: :baffled: :baffled: :frown: :oo: :dull: :growl: :( :sorry:
     

    randext86

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    1,662
    1,967
    113
    Here and there
    සිරාවට මචං ටික දවසක ඉඳල සැරින් සැරේ බ්ලොක් කරපු සයිට් වලට යන්න පුළුවන්. හැබැයි හැමතිස්සෙම නෙමෙයි. මම Airtel.
     

    somadasa

    Well-known member
  • Jul 3, 2009
    16,314
    982
    113
    PoosHouse
    vpn එකකින් නැතුව නිකං යනකොට isp සේරම site log කොරල අන්තිමට තොපිට ගෙදර ලිව්ම ආවාම තේරෙයි :rofl::rofl::rofl: මමත් විස්වාස කොරේ නෑ මුලින්.. එක බුවෙක්ට කෙල උනා ඒකයි ! :sorry::sorry::rofl::rofl::rolleyes::rolleyes:
    gedara liwma aawama kiwwe machan?:eek:
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    vpn එකකින් නැතුව නිකං යනකොට isp සේරම site log කොරල අන්තිමට තොපිට ගෙදර ලිව්ම ආවාම තේරෙයි :rofl::rofl::rofl: මමත් විස්වාස කොරේ නෑ මුලින්.. එක බුවෙක්ට කෙල උනා ඒකයි ! :sorry::sorry::rofl::rofl::rolleyes::rolleyes:

    අම්මෝ..........:shocked:
     

    IPman

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    2,212
    332
    83
    ගෙදර
    smiley-scared004.gif