ඒත් අද මාර අමුතුයි බන් කිලිපොලා යන ෆීලින් එකක් තියෙන්නේ..හැමදාම මැච් එක තියෙන දවසට ඔහොම හිතෙනවා බන්.
වෙන දෙයක් තියා පරදින්න ඔන්න මෙන්න කියලා තියෙද්දී මොකක්හරි ආශ්චර්යක් වෙලා දිනයි කියලත් හිතෙනවා,
ඒත් පරදිනවා බන්


lanakwa paradinwa kiyala 100000 bat ekak danwa kawwda enne
lanakwa paradinwa kiyala 100000 bat ekak danwa kawwda enne
එක තමයි.. බෝල දෙකම දාපියව් දිනුවොත් ඇවිත් කපලා යනවා/..
බෝල් එහෙකුතුත් දාපන් බැට් එකක් දාල මොනාකරන්නද බෝලයක් නැතුව...
