gono bahutharaya deal, sultharayak athi honda minissu, kalu nika hoyanawa wage wadakathadad ubata atta matak une aragalayata udella danakota eka beraganna ena eun dakinkotada mee harako.
therum ganna bari nam nikan idahan lol
gono bahutharaya deal, sultharayak athi honda minissu, kalu nika hoyanawa wage wadakathadad ubata atta matak une aragalayata udella danakota eka beraganna ena eun dakinkotada mee harako.
itng buru harako minihek udukaranna idiripath wenkota uge charith sahatika balalada udauuwa tho ganne. ane palayan HARAKO YANNA THO WAGE EUNGE LOGIC HODAI RAJAPAKSHALATAMA THOTH MARIYA RAJAPAKSHA EKKAMA BURU HARAKA.gono bahutharaya deal, sultharayak athi honda minissu, kalu nika hoyanawa wage wadak
therum ganna bari nam nikan idahan lol
booruwo, wiswasa karala thamai rate hama ekatama kela une, pawala dena eka koi widiyata enawada kiyala kohomada tho danne?itng buru harako minihek udukaranna idiripath wenkota uge charith sahatika balalada udauuwa tho ganne. ane palayan HARAKO YANNA THO WAGE EUNGE LOGIC HODAI RAJAPAKSHALATAMA THOTH MARIYA RAJAPAKSHA EKKAMA BURU HARAKA.
ANE THO PENNALA IWARAI THOGE KUHAKA KAMA KOCHARA WEL WATARAMA GAHUWATH METNA WEDAK NEbooruwo, wiswasa karala thamai rate hama ekatama kela une, pawala dena eka koi widiyata enawada kiyala kohomada tho danne?
satana pawala denna hamathanama plant karapu un inne booruwo, tho lawyer kenekda ochchara ridila thiyenne lol
LOLANE THO PENNALA IWARAI THOGE KUHAKA KAMA KOCHARA WEL WATARAMA GAHUWATH METNA WEDAK NE
GO TO HELL.

එකත් ඒ රස්සාවේ කොටසක් නේ. සාක්කි මතනේ යන්නේ. අනික එකනේ දෙවගනගේ ඇස් බැදලා තියෙන්නේai lawyer la kiyala ali pukenda? ehema nohithana un nathuwa nemei lol
hooragena kana un thamai bahuthare..............
rididenawa thamai aththa ahenakota..................
deal danakota sakshi yata gahanawa samaharak haththa...........
------ Post added on Apr 17, 2022 at 4:43 PM
dewanganage ekabandala thiyana sakkith yata gahana un innawa.........එකත් ඒ රස්සාවේ කොටසක් නේ. සාක්කි මතනේ යන්නේ. අනික එකනේ දෙවගනගේ ඇස් බැදලා තියෙන්නේ
ඒම තමා බන් නීතිය කියන්නේdewanganage ekabandala thiyana sakkith yata gahana un innawa.........
usawiya nihandai, samahara than waldi......................
godak lawyers la oka dena uththare "api karanne job eka" kiyana ekaඒම තමා බන් නීතිය කියන්නේ
ඒම තමා ලෝකේ හැම තැනමgodak lawyers la oka dena uththare "api karanne job eka" kiyana eka
eka nisai me ratata mehema une mudala idiriye shakshi godak yatagahanawaaaa............
ehema wenakota mehema karana aragala walin wadak thiyanawada?ඒම තමා ලෝකේ හැම තැනම
අරගලය තව මාසෙකින් වගේ දියාරු වෙනවාehema wenakota mehema karana aragala walin wadak thiyanawada?
un mudala issaraha mulu aragalema, widayake gawa dana gassuwoth?