අධිකරණ නියෝගයක් ලබා ගැනීමේ සූදානමක්.

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    athadad ubata atta matak une aragalayata udella danakota eka beraganna ena eun dakinkotada mee harako.
    gono bahutharaya deal, sultharayak athi honda minissu, kalu nika hoyanawa wage wadak
    therum ganna bari nam nikan idahan lol
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    gono bahutharaya deal, sultharayak athi honda minissu, kalu nika hoyanawa wage wadak
    therum ganna bari nam nikan idahan lol
    itng buru harako minihek udukaranna idiripath wenkota uge charith sahatika balalada udauuwa tho ganne. ane palayan HARAKO YANNA THO WAGE EUNGE LOGIC HODAI RAJAPAKSHALATAMA THOTH MARIYA RAJAPAKSHA EKKAMA BURU HARAKA.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    itng buru harako minihek udukaranna idiripath wenkota uge charith sahatika balalada udauuwa tho ganne. ane palayan HARAKO YANNA THO WAGE EUNGE LOGIC HODAI RAJAPAKSHALATAMA THOTH MARIYA RAJAPAKSHA EKKAMA BURU HARAKA.
    booruwo, wiswasa karala thamai rate hama ekatama kela une, pawala dena eka koi widiyata enawada kiyala kohomada tho danne?
    satana pawala denna hamathanama plant karapu un inne booruwo, tho lawyer kenekda ochchara ridila thiyenne lol
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    booruwo, wiswasa karala thamai rate hama ekatama kela une, pawala dena eka koi widiyata enawada kiyala kohomada tho danne?
    satana pawala denna hamathanama plant karapu un inne booruwo, tho lawyer kenekda ochchara ridila thiyenne lol
    ANE THO PENNALA IWARAI THOGE KUHAKA KAMA KOCHARA WEL WATARAMA GAHUWATH METNA WEDAK NE
    GO TO HELL.
     
    • Haha
    Reactions: jhnnwp

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,021
    113
    සේදවත්ත
    ai lawyer la kiyala ali pukenda? ehema nohithana un nathuwa nemei lol
    hooragena kana un thamai bahuthare..............
    rididenawa thamai aththa ahenakota..................


    deal danakota sakshi yata gahanawa samaharak haththa...........
    ------ Post added on Apr 17, 2022 at 4:43 PM
    එකත් ඒ රස්සාවේ කොටසක් නේ. සාක්කි මතනේ යන්නේ. අනික එකනේ දෙවගනගේ ඇස් බැදලා තියෙන්නේ
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    එකත් ඒ රස්සාවේ කොටසක් නේ. සාක්කි මතනේ යන්නේ. අනික එකනේ දෙවගනගේ ඇස් බැදලා තියෙන්නේ
    dewanganage ekabandala thiyana sakkith yata gahana un innawa.........
    usawiya nihandai, samahara than waldi......................
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    ඒම තමා බන් නීතිය කියන්නේ
    godak lawyers la oka dena uththare "api karanne job eka" kiyana eka
    eka nisai me ratata mehema une mudala idiriye shakshi godak yatagahanawaaaa............
     
    • Haha
    Reactions: nikdw

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    මේක ඊයෙ වෙන්න ගියේ. අර ට්‍රක් ඇවිලා ගැහුවෙ ඒකට ලෝයර්ස්ලා ටික ගේම කැරකුවා