අධිවේගී මගේ මුත්‍රා කළොත් නඩු-සෙල්ෆිත් ත&#3524

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඔව් ඉතින් පාර පටු හින්ද පොඩ්ඩක් අවුල්.එත් නිදිමතේ එලවන එක ඊට වඩා අවුල්නේ බීල එලෙව්වා වගේනේ.
    100ට අවදානෙන් යනොනම් පාර අයිනේ වාහනයක් නවත්තල තිබ්බ කියල ඕකේ හැප්පෙනවද නෑනේ.
    මිනිස්සු තමයි වෙනස් වෙන්න ඕන

    Ow ban. Nidimatha ta nawattana eka nam awlak nathi wenna epai. Tika kalekata kalin ape mallita dada gahala tibuna wahane nawattala nidagatta kiyala.
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113

    බොරු කියන්න එපා බන්... 100 kmph යද්දි එහෙම කලොත් හුලං පාරට ඇතුලෙ ඉන්න එවුන්ට නාන්න වෙන්නෙ.. හැබැයි කුරුංගොයියා ආර්පිකෝ හෝස් එකක් වගේනම් පුළුවන් එහෙම කරන්න.

    pissuda piti passema ayine sheet eka era gena junda lawata eliyata dagatthama kisi gemak neha.
     

    aravinda28

    Well-known member
  • Sep 14, 2014
    1,361
    141
    63
    Ow ban. Nidimatha ta nawattana eka nam awlak nathi wenna epai. Tika kalekata kalin ape mallita dada gahala tibuna wahane nawattala nidagatta kiyala.

    හොරුන්ගෙන් එහෙම ප්‍රවේසම් වෙන්න වෙනෝ normal පාරක නම් රෑට.highway එකේ නම් හප්පන් යයි කියල බයට නින්ද යන එකක් නෑ :lol:
    කාලකන්නි head light ගහන් ඇවිත් අනිත් එකාට පාර නොපෙනුනොත් හැප්පෙනවනේ.
    මිනිස්සුන්ගේ තමයි වැරදි ගොඩක් තියෙන්නේ.චූ කරන එක නං වැරද්දක් නෙවෙයි. :rofl:
     

    leeroxxroxx

    Well-known member
  • Sep 12, 2012
    4,371
    5,499
    113
    Panadura
    අලුත් ව්‍යාපාරයකට රජයෙන් ඉඩක්. :yes::yes:



    ඔබ අධිවේගී මාර්ගයේ නිතර ගමන් කරන අයෙක්ද. මුත්‍රා කිරීමට රජයෙන් ඉඩක් නැද්ද?
    මේ මුත්‍රා කිරීමේ උපකරණ ඔබ සඳහාමයි.


    ධාවනයේ යෙදෙන විට වුවත් භාවිතා කල හැක.


    aktdesc_1084500325_00.jpg
     

    Mrdwxll0

    Member
    Nov 15, 2018
    469
    51
    0
    :yes::yes::yes:
    මූලික මිනිස් ශාරීරික අයිතිවාසිකම් කඩ වීමක්.මේක බෞද්ද රටක් කියලා කියවගන්නවා නෙද? මිනිහෙක්ට චූ කරන්නවත් අයිතියක් නැද්ද ? එක්කෝ හැම පිවිසුමකම ටොයිලට් හදන්න ඔනි .(එහෙම තියනවනම් රියදුරන්ගේ තමයි වැරැද්ද )උදාහරණයක් හැටියට මාතරින් ඇතුලු වෙලා කඩවතින් එලියට එන එකෙක්ට චූ බරක් හැදිලා මාතරින් ඇතුලුවෙලා හොරණ හරියෙන් යනකොට හොරණ පිවිසුමෙන් එලියට ගිහින් චූ දාලා එන්න හදන්න ඔනි.එතකොට මාතර- හොරණ සහ හොරණ-කඩවතට ගත්ත ටිකට් දෙකේ මුලු අගය මාතර-කඩවත ටිකට් එකේ අගයටම සමාන වෙන්නත් ඔනි :angry::angry::angry:මෙහෙ ඉන්න වහල්ලු බලාගෙන ඉන්නේ පිටරට තියන හැම බලු නීතියක්ම මේ දූපත අස්සට ඔබන්න ..


    Chu bara On off karanna puluwanne bn. E nisa kamak naha.
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    ehema barima kenekta itn oya 10km walin wage exits tiyenne.. exit wela karaganna tiyenne.. nattan yanakota bothalayak geniyanna tiyenne ara ekek kiwwa wage.. :rolleyes:

    meke inna hama ekatama asaneepai wage kathawen penne.. :rofl:

    Mehemane seen eka, lankawe aluten nitiyak awama pora wenna kemati aya eke aduwak dakinnamai hadanne.

    Natnam itin me kiyana widiyata chu karanna giyot Matara Colmbo bus ekakata gamana iwara karanna peya 10k wat yawi.
     

    chamma_chamma

    Active member
  • Dec 17, 2016
    341
    55
    28
    Kandy
    hoda wadak.Refresh areas arenna priority parking/normal parking area akakuth tibba nam hodai. shoulder width madi ,guard rail wenuwta cable crash barriers damma nm safe.cost1th akmai.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Mehemane seen eka, lankawe aluten nitiyak awama pora wenna kemati aya eke aduwak dakinnamai hadanne.

    Natnam itin me kiyana widiyata chu karanna giyot Matara Colmbo bus ekakata gamana iwara karanna peya 10k wat yawi.

    :yes::yes::yes:

    neethi danawata akamathiy minissu.. neethiyak nathuwa ohe hitena hitena widiyata kamathi kamathi ona deyak karanna tamai ape rate minissu inne..
    swayan winayak kiyala ekak na bahutarekata. :dull:

    ekek toilet yanakota okkotama toilet yanna ona wenne iskola wala lamayingeth. anna e wage tamai loku unamath.. :rofl: mechchara matara-colombo , galle -colombo highway bus wala yanawa tama eka sarayakwath mama giyapu bus ekak nam nawattanna wela na katahari chu danna. :no::no:
    private vehicle walath onataran gihin thiyenawa. eth ehema wela na.

    aniwaryenma meeta wada neethi danna ona. oya wagema kunu danawata dada gahanna ona on the spot. :yes: marga neethi walata dada wadi karanna ona. samawak denna hoda na.. ehema nathuwa meka hadanna ba.

    dan oya muladi kochchara wirudda unada seat belt nathuwa yana ekata dada gahuwama.. dan oya yanne lassanata.. janapriya theendu aran mewa hadanna ba.. :dull:
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    අලුත් ව්‍යාපාරයකට රජයෙන් ඉඩක්. :yes::yes:



    ඔබ අධිවේගී මාර්ගයේ නිතර ගමන් කරන අයෙක්ද. මුත්‍රා කිරීමට රජයෙන් ඉඩක් නැද්ද?
    මේ මුත්‍රා කිරීමේ උපකරණ ඔබ සඳහාමයි.


    ධාවනයේ යෙදෙන විට වුවත් භාවිතා කල හැක.


    aktdesc_1084500325_00.jpg


    අම්මට සිරි මේකනම් රිය පදවන ගමන් වුනත් පාවිච්චි කරන්න පුළුවන්.
     

    waca

    Well-known member
  • Nov 13, 2006
    3,771
    2,249
    113
    Nugegoda
    අලුත් ව්‍යාපාරයකට රජයෙන් ඉඩක්. :yes::yes:



    ඔබ අධිවේගී මාර්ගයේ නිතර ගමන් කරන අයෙක්ද. මුත්‍රා කිරීමට රජයෙන් ඉඩක් නැද්ද?
    මේ මුත්‍රා කිරීමේ උපකරණ ඔබ සඳහාමයි.


    ධාවනයේ යෙදෙන විට වුවත් භාවිතා කල හැක.


    aktdesc_1084500325_00.jpg

    මේක ලෙඩ්ඩුන්ගෙ urine output එක මනින්න හදපු එකක් නේද?