Pennanna ba, kiyanna puluvan. Mama !නිට්ටාවටම සනීප වෙච්චි එක්කෙනෙක් පෙන්නන්න බලන්න.

Pennanna ba, kiyanna puluvan. Mama !නිට්ටාවටම සනීප වෙච්චි එක්කෙනෙක් පෙන්නන්න බලන්න.

ඔයාටද නිට්ටාවට සනීප වුණේ - කොහොමද කියන්නෙ නිට්ටාවටම සනීප වුණාය කියලා ? මොනාද ඒකට සාක්ෂි ?Pennanna ba, kiyanna puluvan. Mama !![]()
Saakshi kiyala denne monavada health issue ekakata? Apita thiyenne cardiologistsla saha doctorsla kiyana ewa misak vena monavagey devalda? High blood pressure (HBP) jaathi deken ekaka suva karanna puluvan. Ewa methana kiyanna diga vadiy. Google search kaloth oyatama hoyaganna haki vei. HBP hama kenaama suva karanna ba.ඔයාටද නිට්ටාවට සනීප වුණේ - කොහොමද කියන්නෙ නිට්ටාවටම සනීප වුණාය කියලා ? මොනාද ඒකට සාක්ෂි ?
ඒ දොස්තරලාට නේ - උන්ට බැරි වුණ පලියට අනික් හැමෝටමත් බැරි වෙන්න ඕන ද ? - බුකියේ ඕන තරම් ඉන්නවා HBP නිට්ටාවටම සුව කරගත්තු අය.Saakshi kiyala denne monavada health issue ekakata? Apita thiyenne cardiologistsla saha doctorsla kiyana ewa misak vena monavagey devalda? High blood pressure (HBP) jaathi deken ekaka suva karanna puluvan. Ewa methana kiyanna diga vadiy. Google search kaloth oyatama hoyaganna haki vei. HBP hama kenaama suva karanna ba.
ඔව් පුළුවන් - ඒකට තමා වෙදකම කියන්නේAnik karuna thamai mey lokey kaavavath kisima ledakin 'nittaavatama' suva karanna puluvanda?
ඒ් දොස්තරකම අනුව නේ - වෙදකම අනුව එහෙම නෑSaamanya hisa radayak vunath ae velavata suva karaganna puluvan habei aeka aayeth enava. Apey shareeraya (lokey siyallama vagey) nitharama venas venavaney. Ithin 'nittaavata' kiyana dey sudusu na.
නෑ එහෙම නෑ - ඕක ඔයාගේ මෝඩකම ප්රදර්ශනය කිරීමක් විතරයි.Anik vedakam valath ehemai.
Oya oyage mathayata vasheevuna bavak penava. Ethakota yamak therumganna amarui. A aakalpayen midenna nam poddak passata gihin overall picture eka diha baluvoth hondai. Eliyantha White saha Pavithragey hatti mutti sellamath adahana minissu innavaney. Thava 'faith healers' kiyala aagamika kottaashath thiyanavaney.ඒ දොස්තරලාට නේ - උන්ට බැරි වුණ පලියට අනික් හැමෝටමත් බැරි වෙන්න ඕන ද ? - බුකියේ ඕන තරම් ඉන්නවා HBP නිට්ටාවටම සුව කරගත්තු අය.
ඔව් පුළුවන් - ඒකට තමා වෙදකම කියන්නේ
ඒ් දොස්තරකම අනුව නේ - වෙදකම අනුව එහෙම නෑ
නෑ එහෙම නෑ - ඕක ඔයාගේ මෝඩකම ප්රදර්ශනය කිරීමක් විතරයි.
ඔයානේ ලිං පතුලෙ ඉන්නෙ තාම - ඔය පතුලෙන් ගොඩට ඇවිල්ලා වටපිට බලලා, HBP නිට්ටාවටම සනීප කොරගෙන වෙනදටත් වඩා හොඳට වැඩපල කරගෙන ජීවිතේ ව්ඳින මිනිස්සු ඉන්නවා , එයාලව දැකගන්න.Oya oyage mathayata vasheevuna bavak penava. Ethakota yamak therumganna amarui. A aakalpayen midenna nam poddak passata gihin overall picture eka diha baluvoth hondai. Eliyantha White saha Pavithragey hatti mutti sellamath adahana minissu innavaney. Thava 'faith healers' kiyala aagamika kottaashath thiyanavaney.
Vishvasa kalaata kamak na kiyamuko, habei vashee venna epa.
Oya kiyana vidihata HBP 'nittavatama' suva karanna bari hethuva thamai HBP enne shareeraye vivida hethu adu paadu nisa. Eka hethuvak vitharak thiyanavanam oya kiyana vidihata 'nittaavatama' suva karanna puluvan vei (ehema venna vidihak na habei). Eth ithin vena hethuvakin aayeth HBP enna puluvan.ඔයානේ ලිං පතුලෙ ඉන්නෙ තාම - ඔය පතුලෙන් ගොඩට ඇවිල්ලා වටපිට බලලා, HBP නිට්ටාවටම සනීප කොරගෙන වෙනදටත් වඩා හොඳට වැඩපල කරගෙන ජීවිතේ ව්ඳින මිනිස්සු ඉන්නවා , එයාලව දැකගන්න.
ඊට පස්සේ පුළුවන් නම් තමන් රැවටිලා හිටපු විදිය වටහාගන්න උත්සාහ කරන්න. ජීවිතේට ලොකුම පාඩමක් වෙයි ඒක.
ඒ ඔයා දන්න තරම අනුව නේ - අපිට නම් HBP එන්න හේතු තියෙන්නෙ 7 යි - ඒක නැති කොරන්න ඒ එකින් එකට ප්රතිකාර පන්ති 7 යි - ඒකෙන් HBP නිට්ටාවට සුවයි. එච්චරයි.Oya kiyana vidihata HBP 'nittavatama' suva karanna bari hethuva thamai HBP enne shareeraye vivida hethu adu paadu nisa. Eka hethuvak vitharak thiyanavanam oya kiyana vidihata 'nittaavatama' suva karanna puluvan vei (ehema venna vidihak na habei). Eth ithin vena hethuvakin aayeth HBP enna puluvan.
Tharuna ayatath enna puluvan, hebei vayasaka ayata enna ida vadi. Langama pavule ayagen saha family history ekey anuva enna avadhanamakuth thiyanava.High blood pressure enne age wena case ekak thiyanakota neda ?
උඹ දන්න තැනක් තියෙයි නම් දාපන්කෝ. ඕනේ කමක් තියෙන මනුස්සයට යන්න පුළුවන් නේ එතකොට.ඒ ඔයා දන්න තරම අනුව නේ - අපිට නම් HBP එන්න හේතු තියෙන්නෙ 7 යි - ඒක නැති කොරන්න ඒ එකින් එකට ප්රතිකාර පන්ති 7 යි - ඒකෙන් HBP නිට්ටාවට සුවයි. එච්චරයි.
ඕකට එහෙම තැන් හොයන්න ඕන නෑ - තමන්ට ලඟම දේශීය වෛද්යවරයාට දක්ෂතාවය තියෙනවා සාර්ථකව ඔය ප්රතිකාරය කරන්න.උඹ දන්න තැනක් තියෙයි නම් දාපන්කෝ. ඕනේ කමක් තියෙන මනුස්සයට යන්න පුළුවන් නේ එතකොට.
හොර වෙදෙක් නොවෙන්නේ - දිනාගත් විශ්වාසය කඩ නොකර පවත්වා ගෙන යන වෛද්යවරයෙක් නේ - ඒ වගේ කෙනෙක් ගාව ලොකු බේත් ගබඩාවක් තියෙනවා , රෝගීන් නිතර නිතර ඒ වෛද්යවරයා ගාවට එනවා - එතුමාගේ නම ප්රසිද්ධයි - පැහැදිලි යම් වත්කම් ප්රමාණයක් සතුයි. ඒ ගුණාංග වලින් තමා තීරණය කරන්නේ හරි වෛද්යවරයා කවුද හොර වෙදා කවුද කියලා.නැහැ මචන් හැමෝටම ඔය වැඩේ කරන්න බෑ. මමත් අම්ල පිත්ත රෝගයට දේශීය බෙහෙත් ගත්ත නිසා ගුණය දන්නවා හැබැයි හොර වෙද්දු අම්බානක ඉන්නවා.උඹ තැන දන්නවනම් කෙලින්ම කියපන්. මිනිස්සු හොඳ උනාම උඹටත් පිං.
අපෝ ඕන තරම් ඉන්නවාමගේ ප්රශ්නය මේකයි උඹ දන්න කවුරුහරි ඉන්නවද නැද්ද ?
ඒකට උවමනාව ඇති අය මගෙන් අහයි නේ - එතකොට කියනවා.ඉතින් දාපන්කෝ බන්. ඔය ලෙඩේ තියෙන මිනිස්සු ඕනේ තරම් ඉන්නවා.හැමෝටම ප්රයෝජනයක් වෙයිනේ. ඇයි උඹ ඔච්චර කැටයම් දාන්නේ?