අන්තර්ජාලයෙන් Phone ගෙන්නන කස්ටියා......

merk

Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    අන්තර්ජාලයෙන් Phone ගෙන්නන කස්ටියා......

    මචන්ලා පස්ට Help 1ක් දෙන්නලාකෝ, අපේ එළකිරි සෙට් 1ඒ කවුද ඉන්නේ ebay හරි මොකෙන් හරි Phone ගෙන්නපු අය. මචන් ගෙන්නද්දී custom 1න් වගේ මාට්ටු උනොත් මොකද්ද මචන්ලා වෙන්නේ, විදුලි සංදේශ 1ට ගිහින් හෙන කතන්දරයක් තියනවා නේද ලියුමක් ඒම ගන්න. tax එහෙමත් normal electronic devices වලට ගහන 7.5% ක් වගේද වදින්නේ, නැත්නම් සෝක් 1ට ගානක් වදිනවද, අනේ මචන්ලා Phone ගෙන්නපු එළකිරි කොල්ලො ඉන්නවනම් ඇඩ්වයිස් ටිකක් දිපන්කෝ,
    එළකිරි ජයවේවා,,, :D:D:D:D:D:D:D:D
     

    95217

    Well-known member
  • Jan 9, 2009
    1,436
    270
    83
    Problem?
    Phone ahu unoth Trc gihin permit ganna ona, thawa 1000/2000k wage dila license ekak plus tax Gewanna ona, parana thread ekak thibba meka gana balanna poddak
     

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    මචන්ලා පස්ට Help 1ක් දෙන්නලාකෝ, අපේ එළකිරි සෙට් 1ඒ කවුද ඉන්නේ ebay හරි මොකෙන් හරි Phone ගෙන්නපු අය. මචන් ගෙන්නද්දී custom 1න් වගේ මාට්ටු උනොත් මොකද්ද මචන්ලා වෙන්නේ, විදුලි සංදේශ 1ට ගිහින් හෙන කතන්දරයක් තියනවා නේද ලියුමක් ඒම ගන්න. tax එහෙමත් normal electronic devices වලට ගහන 7.5% ක් වගේද වදින්නේ, නැත්නම් සෝක් 1ට ගානක් වදිනවද, අනේ මචන්ලා Phone ගෙන්නපු එළකිරි කොල්ලො ඉන්නවනම් ඇඩ්වයිස් ටිකක් දිපන්කෝ,
    එළකිරි ජයවේවා,,, :D:D:D:D:D:D:D:D

    Phone ahu unoth Trc gihin permit ganna ona, thawa 1000/2000k wage dila license ekak plus tax Gewanna ona, parana thread ekak thibba meka gana balanna poddak

    kohomath phone custom eken thiyagannawa.tax ana manan gewala enakota,itath wada labai lankawen ganna eka.

    ai uba dan ganna phone eka lankawe nathi ekakda?:rolleyes::rolleyes:
     

    merk

    Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    Adoo ow machan, lankawe wagakimak tiyana 1 thenakwath ne bn e phone 1 ganna,dannawanam harim avistharayak kiyannalakoo
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    Mama nam kawadawath TRC gihin naha phone detain unata 1000k deela shape wenava custom officer ta, Bought 6 phones only 2 caught :rofl: HK post and Singapore post thamai ahu une.. USPS, Royal Mail aulak une na :yes: SIRI LANKA!!! $$$ denavanam no rules :D
     
    Last edited:

    merk

    Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    ammata krizta, uba mara porakne, ado kohomada ban unata jarawa kawanne, un illagenama kanawada, api balen kate obanna onada, uba gennuwe පෙට්ටි nethuwada bn, 500g wata bara unada machannn
     

    merk

    Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    SIRI LANKA!!! $$$ denavanam no rules :P:lol::lol::lol::lol::lol::lol:


    machan krizta EMS awoth mokada wenne, eth mattuwenawada
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    ammata krizta, uba mara porakne, ado kohomada ban unata jarawa kawanne, un illagenama kanawada, api balen kate obanna onada, uba gennuwe පෙට්ටි nethuwada bn, 500g wata bara unada machannn

    Shape eke katha karapan ban unata butter para gaala..mama buy kara kiwwe nehe, thagi hambuna ewa kiwwe.. un parcel eka genalla table eka genna ekekwa yavanava oova thamai shape karaganna ona.. aiye mata office yanna parakku wenava meka shape karala denna kiyahan baba vage :rofl:
    EMS danne naha ban? :baffled:
     
    Last edited:

    merk

    Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    elakirii
    machan පෙට්ටි nethuwada gennuwe,
    ewage bara kohomada,
    ado petti netuwa nikan gennuwoth badu mattuweidaa
     

    merk

    Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    hemawelema mekath ekka inna puluwan kamak tibbanam hodai,eth puluwan welawaka evith udauwak ona unama ganna 1 waradak newe,udaukaranna beri un nikan godayo wage hesirenna epa, udaukarana manussayantath udau karanna hithen ne oyawage gon athal gaddi.wena 1kta hariyanawata irisiya athmathakami jara ewun innakan me ratata hariyan ne,:growl::growl::growl:

    hoyala hoyala hambuna anthimata, katahai me gena hariyata denaganna ona unoth menna thiyanawa visthara elakiri 1m elakiri kollek dapu 1k



    http://www.elakiri.lk/forum/showthread.php?t=1213130
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,086
    113
    invoke db "Injected Memory"
    Mama nam kawadawath TRC gihin naha phone detain unata 1000k deela shape wenava custom officer ta, Bought 6 phones only 2 caught :rofl: HK post and Singapore post thamai ahu une.. USPS, Royal Mail aulak une na :yes: SIRI LANKA!!! $$$ denavanam no rules :D

    මෙන්න හොරෙක් :P මේකද යකො යහපාලනය කියන්නෙ :P :P
    -------------------------------------------------------------
    මමත් Phone දෙකක් ගෙනාවා බං පෙට්ටි පිටින් ගෙදරටම ආවා මගේ නම් :D
    මට Custom එකෙන් නම් කේස් නැ, ඒත් කස්ටම් එකේ වගේ ඉන්නෙ අපේ පැත්තෙ පියුම් කාරයා,
    මම ඌට කියලා තියෙන්නෙ රට ඉන්න යලුවො තැගි එවනවා කියලා :D

    රටින් බඩුවක් ආවොත් ප්‍රශ්න කෝටියයි, කව්ද පුතා මේවා එවන්නෙ ?
    යාලුවො හැම රටේම වගේ ඉන්නවා නේද ?
    කොහෙන්ද පුතා ඔය පිට රට යාලුවො හොයාගෙන්නෙ ?
    අපේ පුතත් ඔයාගෙ වයස බැරිද මිනිහට ඔය යාලුවෙක් යාලු කරලා දෙන්න ඔන්න ඔය වගේ ප්‍රශ්න තමයි මිනිහට තියෙන්නෙ.
    මම පාර්සලේ කඩලා බලනකල් මිනිහා යන්නෙ නැ ගෙදරින්, :rofl::rofl:
    මම කඩන්නෙ නැතුව මේසෙ උඩ තිබ්බොත් යන්න ගිහිනුත් හැරිලා බලනවා මම පාර්සලේ කැඩුවද කියලා :rofl::rofl::rofl:

    ඒත් අද වෙනකල් ගෙන්නපු එකක් වත් හොරකම් කලේ නම් නැ,

    මිනිහට මම Ebay එකෙන් පුස් බයිසකලක් ඕඩර් කරන්න ඉන්නෙ :D:D:D :rofl::rofl::P:P
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: TomCat077

    merk

    Junior member
  • Jul 25, 2009
    123
    5
    18
    මෙන්න හොරෙක් :P මේකද යකො යහපාලනය කියන්නෙ :P :P
    -------------------------------------------------------------
    මමත් Phone දෙකක් ගෙනාවා බං පෙට්ටි පිටින් ගෙදරටම ආවා මගේ නම් :D
    මට Custom එකෙන් නම් කේස් නැ, ඒත් කස්ටම් එකේ වගේ ඉන්නෙ අපේ පැත්තෙ පියුම් කාරයා,
    මම ඌට කියලා තියෙන්නෙ රට ඉන්න යලුවො තැගි එවනවා කියලා :D

    රටින් බඩුවක් ආවොත් ප්‍රශ්න කෝටියයි, කව්ද පුතා මේවා එවන්නෙ ?
    යාලුවො හැම රටේම වගේ ඉන්නවා නේද ?
    කොහෙන්ද පුතා ඔය පිට රට යාලුවො හොයාගෙන්නෙ ?
    අපේ පුතත් ඔයාගෙ වයස බැරිද මිනිහට ඔය යාලුවෙක් යාලු කරලා දෙන්න ඔන්න ඔය වගේ ප්‍රශ්න තමයි මිනිහට තියෙන්නෙ.
    මම පාර්සලේ කඩලා බලනකල් මිනිහා යන්නෙ නැ ගෙදරින්, :rofl::rofl:
    මම කඩන්නෙ නැතුව මේසෙ උඩ තිබ්බොත් යන්න ගිහිනුත් හැරිලා බලනවා මම පාර්සලේ කැඩුවද කියලා :rofl::rofl::rofl:

    ඒත් අද වෙනකල් ගෙන්නපු එකක් වත් හොරකම් කලේ නම් නැ,

    මිනිහට මම Ebay එකෙන් පුස් බයිසකලක් ඕඩර් කරන්න ඉන්නෙ :D:D:D :rofl::rofl::P:P



    :rofl::rofl::lol::lol::lol::D:D:D:D:rofl::rofl::rofl::D:D:D
    ela machan ela patta, uba godak watina phonuth gennuwada bn
     
    Last edited: