අන්තර්ජාලය පුරා පාසල් දැරියගේ නිල් පින්ත

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කොච්චර කාර්‍යබහුල වුනත් ,මොන ප්‍රශ්නෙ තිබ්බත්,කවුරු හිටියත් දරුවෙක්ගේ අම්මට තමයි දරුවා ගැන වගකීම තියෙන්නේ...ගෑණු දරුවෙක් ටිකෙන් ටික ලොකු වෙද්දි අම්මා ඒ දරුවගේ හොඳම යාලුවා වෙන්න ඕනේ...එතකොට තමයි ඒ දරුවා හැම දෙයක්ම අම්මා එක්ක කියන්නේ...දරුවට තේරුම් කරලා හිතට කාවද්දන්න ඕනේ ඕනෙම ප්‍රශ්නෙකට අම්මා ලඟ විතරයි පිලිතුරු තියෙන්නේ කියන එක...මේ ලෝකේ විශ්වාස කරන්න පුලුවන් එකම කෙනාත් අම්මා විතරයි කියන එක දරුවට තේරුම් කරවන්න ඕනේ..එතකොට දරුවෙක් මොන දේ වුනත් අම්මා එක්ක කියන්න බයවෙන්නේ නෑ...මේ කතාව බලද්දි තේරෙනවා අම්මා එයාගේ නන්ගිට දුවගේ වගකීම බාරදීලා තිබුන බව...දෙයක් වුනාට පස්සේ මොනවා කලත් වැඩක් වෙන්නේ නෑ..ඒ දරුවට වෙච්ච හානිය ඒ දරුවගේ මුලු ජීවිත කාලෙටම බලපානවා කොයි ලෝකේ හිටියත්...
    :yes::yes: අනිවාර්යෙන සුදු, මේව තනිකර දෙමවුපියන්ගෙ වැරදි මේ කතාවෙ තනිකර තියෙන්නෙ බූරු අම්ම කෙනෙක් තමන්ගෙ දියනිය විනාශ වෙනකන් ඇස් පියාගෙන ඉදල,විනාශ උනාට පස්සෙ විලාප තියන සිද්දියක්,කතා කරල වැඩක් නැ, මොලේ පහල වෙලා තියෙන්න අහින්සක දරුවෙක් විනාශ උනාට පස්සෙ,.:confused:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    උබ A/L කරලා නෑ වගේ. A/L වලදි ගණිතය විෂයේදි ප්‍රශ්ණ පත්‍රවලට සාමාන්‍යයෙන් එන්නේ English books වල තියෙන ප්‍රශ්ණයි, එහෙමත් නැත්නම් පරණ ප්‍රශ්ණයි, BIO කරන එකෙක්ට නම් Internet එකෙන් Biology ගැන ගොඩක් ඉගෙන ගන්න පුලුවන් දේවාල් ගොඩයි විශේෂයෙන්ම body simulations හරහා, youtube videos හරහා, flash interactive හරහා , chemistry කරන එකෙක්ට වුනත් එහෙමයි youtube එකේ රසායන විද්‍යාව ගැන, රසායනික සංයෝග ගැන, ඒවා මිශ්‍රකරාම එන ප්‍රතිඑල ගැන හොදට ඉගෙන ගන්න පුලුවන්, physic වලදිත් එහෙමයි.

    ඒ කොහොම වුනත් වාරණය අනුමත කරන්න බෑ, ලංකාව සවුදි නෙවෙයි, ලංකාව කියන්නේ ප්‍රජාත්‍රන්තවාදය තියෙන රටක්. ඒක නිසා දැනුවත් කිරිමයි කරන්න ඕනේ.

    ඇයි පිසික්ස් කෙමෙස්ට්‍රි
    අපේ කාලේ තිබ්බේ අර ටෙලිකොම් එකේ ඩයල්අප් කනෙක්ශන්. අයියෝ ශල්ලි:baffled::baffled:. ඒ කාලේ ගුරුවරු වීඩියෝ හොයාන අරන් ඇවිලා පෙන්නන්නේ:P:P.

    ඔය කම්පියුටර් ආපු මුල් කාලේ ගම්වල දයාවතීලත් හිතාගෙන හිටියෙත් කම්පියුටර් කියන්නේ ගෑනුන්ගේ රෙදි ගලෝලා බලන්න පුලුවන් මැසිමක් කියල.

    උබ කියනවා වගේ වෙන්න ඕනේ පාලනයකින් යුක්ත වීමයි දැනුවත් වීමයි

    එහෙම නැත්තන් ඉතින් අඹ ගෙඩියක් කපාගන්න පිහියක් වත් ලමයෙක්ට දෙන්න බෑ, මොකෝ එකෙනුත් ඇනගන්න මරාගන්න පුලුවන්නේ
     
    මම නම් දන්න ඉන්ටනෙට් වල ලකාවෙ o/l,a/l කරන ලමයින්ට ගනඩ හරි හමන් දෙයක් නැ,මොකද විශය නිර්දේශය තියෙනවද නැනෙ.ඔනෙ නම් පාඩමකට අදාල පොටො එකක් හොයා ගන්ඩ පුලුවන් වෙයි,නැතුව වෙන දේවල් කියොල දැනුම වැඩි කර ගන්නව ඔව බයිල බන්.ඔනෙ එකෙක් මුලින්ම බලන්නෙ ෆේස් බුක් යන්ඩ .
    පාඩම් වැඩ යන්නෙ 3-4 වෙනි තැන්වල. වරද කරන්නෙ දෙමවුපියො o/lහොදට පාස් උන ගමන් කොම්පියුටර් ,ඉන්ටනෙට් අරන් දීල ඒකයි තිත්ත ඇත්ත.කොම්පුටරෙන් පාඩම් කරල සමත් උන එකෙක්වත් නැ මේ රටේ.


    දැනුවත් වීම කියන දේ මම නම් පිලි ගන්නෙ නැ,ඔය කෙල්ල නිල් චිත්‍රපටි ගැන දන්නව,ඒව බලන්ඩ හොද නැ කියල දන්නව,ස්කයිප් ලොග් වෙන්ඩ දන්නව,ෆොන් එකෙන් නිරුවත් පොටො ගන්ඩ දන්නව,ස්කයිප් එකෙන් අප්ලොඩ් කරන්ඩ දන්නව, දන්නෙ නැත්තෙ 'නිරුවත් පොටො කාටවත් දෙන්ඩ හොද නැ' කියන දේ විතරයි.:confused::confused: එන්ඩ කියපන් බන් උකුලෙ තියල නලවන්ඩ. උබලත් මොඩයො වගෙ කියන දේවල් පිලි ගන්නව.:confused::confused:

    දැනුවත් වීම උපරිමේට තියෙනව ඒත් ආදරයෙන් අන්ද වෙලා ඔව ඔක්කොම කරනව,කොරල කෙල උන ගමන් අනේ මම දන්නෙ නැ කියනව ලොල් බන්.


    o/l හො ඊට පහල කිසිම කෙල්ලෙක්ට ඉන්ටනෙට් අරන් දෙන්ඩ හොද නැ කිසිම දෙමවුපියෙක් ඒකයි මගෙ තියරිය.කොල්ලො ඔකෙන් වැලක් බලල ඉන්නව අපුරුවට ඔනෙ නම් a/l කෙලො ගනියි එච්චරයි, එත් කෙල්ලො ජිවිතෙ විනාශ කර ගන්නව,a/l ඉවර උනාට පස්සෙ ඔනෙ දෙයක්.

    අනිවා බන්. උබ කිරියෙ ඇත්තක් කිවුවමයි ඔය. ම්ගෙ තියරියත් ඔකමයි. මෙතන ඉන්න අනිත් අය උනත් දැන් මොනව කිවුවත් අම්මෙක් තාත්තෙක් උන දවසට ගන්නෙ ඔය තියරියමයි. එදා අම්ම තාත්තා පස්සෙන් වැටිල හොයල බලන කොට මල වදයක් කියල හිතුන. එත් අද එක කොයිතරම් වටිනවද කියල හිතෙනවා.:yes:


    පිහියෙන් පාන් කපන්නයි අත කපාගන්නයි දෙකම පුලුවන් උනාට පොඩි එකෙට්ට පාන් කපන්න පිහියක් දිලා අහක බලන තප්පරෙ ඇති අත කපා ගන්න:yes:

     
    • Like
    Reactions: erozan

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    රත්තරං;17375043 said:
    ඇයි පිසික්ස් කෙමෙස්ට්‍රි
    අපේ කාලේ තිබ්බේ අර ටෙලිකොම් එකේ ඩයල්අප් කනෙක්ශන්. අයියෝ ශල්ලි:baffled::baffled:. ඒ කාලේ ගුරුවරු වීඩියෝ හොයාන අරන් ඇවිලා පෙන්නන්නේ:P:P.

    ඔය කම්පියුටර් ආපු මුල් කාලේ ගම්වල දයාවතීලත් හිතාගෙන හිටියෙත් කම්පියුටර් කියන්නේ ගෑනුන්ගේ රෙදි ගලෝලා බලන්න පුලුවන් මැසිමක් කියල.

    උබ කියනවා වගේ වෙන්න ඕනේ පාලනයකින් යුක්ත වීමයි දැනුවත් වීමයි

    එහෙම නැත්තන් ඉතින් අඹ ගෙඩියක් කපාගන්න පිහියක් වත් ලමයෙක්ට දෙන්න බෑ, මොකෝ එකෙනුත් ඇනගන්න මරාගන්න පුලුවන්නේ

    :yes::yes: හැම දේම වාරණය කරගෙන ගියොත් අන්තීමේදි ලංකාවත් සවුදි වගේ වේවි. :P
    සිරාජ්ලා වගේ අය නම් සතුටු වෙයි නමුත් සාමාන්‍යය මිනිස්සු නම් දුක්වෙයි.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    උබ A/L කරලා නෑ වගේ. A/L වලදි ගණිතය විෂයේදි ප්‍රශ්ණ පත්‍රවලට සාමාන්‍යයෙන් එන්නේ English books වල තියෙන ප්‍රශ්ණයි, එහෙමත් නැත්නම් පරණ ප්‍රශ්ණයි, BIO කරන එකෙක්ට නම් Internet එකෙන් Biology ගැන ගොඩක් ඉගෙන ගන්න පුලුවන් දේවාල් ගොඩයි විශේෂයෙන්ම body simulations හරහා, youtube videos හරහා, flash interactive හරහා , chemistry කරන එකෙක්ට වුනත් එහෙමයි youtube එකේ රසායන විද්‍යාව ගැන, රසායනික සංයෝග ගැන, ඒවා මිශ්‍රකරාම එන ප්‍රතිඑල ගැන හොදට ඉගෙන ගන්න පුලුවන්, physic වලදිත් එහෙමයි.

    ඒ කොහොම වුනත් වාරණය අනුමත කරන්න බෑ, ලංකාව සවුදි නෙවෙයි, ලංකාව කියන්නේ ප්‍රජාත්‍රන්තවාදය තියෙන රටක්. ඒක නිසා දැනුවත් කිරිමයි කරන්න ඕනේ.

    මම a/l කරල තියෙන්නෙ උබලයි a/l කරල නැත්තෙ,:P ඔව ඔක්කොම තියෙනව ඇත්ත ඒත් මම කියන්නෙ ඔව බලන්නෙ තව ටැබ් එකක ෆේස් බුක් ලොග් වෙලා ඉද්දි .youtube එකේ රසායනික සංයෝග මිශ්‍රකරාම එන ප්‍රතිඑල ගැන බල බලා ඉද්දි ,පැත්තෙන් එන ඊලග විඩියො එකේ තියෙන්නෙ ඩබලක් හො තිබලක් නම් උබ මොකද කරන්නෙ.ගනන් හොය හොයා යන වෙබ් සයිට් එකේ ඇඩ් වැටෙන්නෙ කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් ඇදුම් ගලොල් ඉන්න එකක් නම් මොකද කරන්නෙ,ඔව බොහොම සරල සිද්දි ඉන්ටනෙට් වල එන.

    ඒව ගැන ලමයි දැනුවත් කරනව 'පුතේ දුවේ කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් ඇදුම් නැතුව ඉන්න ඒව දැක්කම ඒව බලනව නෙමේ' කියපුවම හරි යනවද ???? මොන පිස්සු ගොන් කතාද බන්,කොච්චර දැනුවත් කොරත් වැඩක් නැ අනිවාර්යෙන් ඔවබලනව ඊට පස්සෙ ප්‍රායොගිකව අත්හදා බලනව ඒකයි උබලට නොතේරෙන ඇත්ත,
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    මම නම් දන්න ඉන්ටනෙට් වල ලකාවෙ o/l,a/l කරන ලමයින්ට ගනඩ හරි හමන් දෙයක් නැ,මොකද විශය නිර්දේශය තියෙනවද නැනෙ.ඔනෙ නම් පාඩමකට අදාල පොටො එකක් හොයා ගන්ඩ පුලුවන් වෙයි,නැතුව වෙන දේවල් කියොල දැනුම වැඩි කර ගන්නව ඔව බයිල බන්.ඔනෙ එකෙක් මුලින්ම බලන්නෙ ෆේස් බුක් යන්ඩ .
    පාඩම් වැඩ යන්නෙ 3-4 වෙනි තැන්වල. වරද කරන්නෙ දෙමවුපියො o/lහොදට පාස් උන ගමන් කොම්පියුටර් ,ඉන්ටනෙට් අරන් දීල ඒකයි තිත්ත ඇත්ත.කොම්පුටරෙන් පාඩම් කරල සමත් උන එකෙක්වත් නැ මේ රටේ.


    දැනුවත් වීම කියන දේ මම නම් පිලි ගන්නෙ නැ,ඔය කෙල්ල නිල් චිත්‍රපටි ගැන දන්නව,ඒව බලන්ඩ හොද නැ කියල දන්නව,ස්කයිප් ලොග් වෙන්ඩ දන්නව,ෆොන් එකෙන් නිරුවත් පොටො ගන්ඩ දන්නව,ස්කයිප් එකෙන් අප්ලොඩ් කරන්ඩ දන්නව, දන්නෙ නැත්තෙ 'නිරුවත් පොටො කාටවත් දෙන්ඩ හොද නැ' කියන දේ විතරයි.:confused::confused: එන්ඩ කියපන් බන් උකුලෙ තියල නලවන්ඩ. උබලත් මොඩයො වගෙ කියන දේවල් පිලි ගන්නව.:confused::confused:

    දැනුවත් වීම උපරිමේට තියෙනව ඒත් ආදරයෙන් අන්ද වෙලා ඔව ඔක්කොම කරනව,කොරල කෙල උන ගමන් අනේ මම දන්නෙ නැ කියනව ලොල් බන්.


    o/l හො ඊට පහල කිසිම කෙල්ලෙක්ට ඉන්ටනෙට් අරන් දෙන්ඩ හොද නැ කිසිම දෙමවුපියෙක් ඒකයි මගෙ තියරිය.කොල්ලො ඔකෙන් වැලක් බලල ඉන්නව අපුරුවට ඔනෙ නම් a/l කෙලො ගනියි එච්චරයි, එත් කෙල්ලො ජිවිතෙ විනාශ කර ගන්නව,a/l ඉවර උනාට පස්සෙ ඔනෙ දෙයක්.

    සහතික ඇත්ත...:yes:
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    ජේමිස්බන්ඩා007;17375050 said:

    අනිවා බන්. උබ කිරියෙ ඇත්තක් කිවුවමයි ඔය. ම්ගෙ තියරියත් ඔකමයි. මෙතන ඉන්න අනිත් අය උනත් දැන් මොනව කිවුවත් අම්මෙක් තාත්තෙක් උන දවසට ගන්නෙ ඔය තියරියමයි. එදා අම්ම තාත්තා පස්සෙන් වැටිල හොයල බලන කොට මල වදයක් කියල හිතුන. එත් අද එක කොයිතරම් වටිනවද කියල හිතෙනවා.:yes:


    පිහියෙන් පාන් කපන්නයි අත කපාගන්නයි දෙකම පුලුවන් උනාට පොඩි එකෙට්ට පාන් කපන්න පිහියක් දිලා අහක බලන තප්පරෙ ඇති අත කපා ගන්න:yes:


    :yes::yes::yes:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    කොහොමත් ලංකාවේ තියන අද්යාපන ක්‍රමය හා ළමයින්ට ඔය පිළිබද දැනුම අනුව බැලුවාම දෙමාපියන්ට තමයි වැඩි වගකීමක් පැටවෙන්නේ. ළමයි කරන්නේ මොනාද කියන එක ගැන අවබෝදයෙන් ඉන්න ඕනි. හොයල බලන්න ඕනි. මතකනේ අර ළමයෙක් එල්ලිලා මැරුණා ටයි එකෙන්
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    මම a/l කරල තියෙන්නෙ උබලයි a/l කරල නැත්තෙ,:P ඔව ඔක්කොම තියෙනව ඇත්ත ඒත් මම කියන්නෙ ඔව බලන්නෙ තව ටැබ් එකක ෆේස් බුක් ලොග් වෙලා ඉද්දි .youtube එකේ රසායනික සංයෝග මිශ්‍රකරාම එන ප්‍රතිඑල ගැන බල බලා ඉද්දි ,පැත්තෙන් එන ඊලග විඩියො එකේ තියෙන්නෙ ඩබලක් හො තිබලක් නම් උබ මොකද කරන්නෙ.ගනන් හොය හොයා යන වෙබ් සයිට් එකේ ඇඩ් වැටෙන්නෙ කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් ඇදුම් ගලොල් ඉන්න එකක් නම් මොකද කරන්නෙ,ඔව බොහොම සරල සිද්දි ඉන්ටනෙට් වල එන.

    ඒව ගැන ලමයි දැනුවත් කරනව 'පුතේ දුවේ කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් ඇදුම් නැතුව ඉන්න ඒව දැක්කම ඒව බලනව නෙමේ' කියපුවම හරි යනවද ???? මොන පිස්සු ගොන් කතාද බන්,කොච්චර දැනුවත් කොරත් වැඩක් නැ අනිවාර්යෙන් ඔවබලනව ඊට පස්සෙ ප්‍රායොගිකව අත්හදා බලනව ඒකයි උබලට නොතේරෙන ඇත්ත,

    උබේ නම් තියෙන්නේම ගොන් තර්කයි, එහෙනම් ඉතින් කෙල්ලොන්ට බුර්කා අන්දන්න වෙයි මොකද නැත්නම් කොල්ලෝ ගිහින් දූෂණය කරනවානේ. රත්තරං කිව්වා වගේ අඹ කපන්නවත් පිහියක් දෙන්න නරකයි මොකද ඇනගෙන මරාගන්න යයි නේ, කඩවලට තනියම යවන්න නරකයි මොකද හොරකම් කරයි නේ. :lol::lol:
    නමුත් ගොඩක් ළමයි එහෙම කරන්නේ නෑ මොකද ළමයි හරි වැරැද්ද දන්නවා ,ළමයට මුලින්ම කියලා දෙන්න ඕනේ හරි වැරැද්ද මොකක්ද කියලයි එතකොට ළමයා දන්නවා වැරැද්දෙන් ඈත් වෙලා ඉන්න. උබ technology එක ගැනවත් දන්නේ නෑ වගේ ,එහෙම දන්නවා නම් සමස්ථ internet එකම වාරණය කරන්න ඕනේ නෑ,ළමයගේ computer එකට Parental control එකක් දැම්මම adults contents වලින් ළමයා ආරක්ෂා වෙනවා , ඒ වගේම තෝරාගත් අධ්‍යාපනික site වලට පමණක් යන්න දෙනවා, youtube එකේ නම් google account එකක් හදන කොට වයස දැම්මම adults contents videos බලන්න බෑ. එතකොට ළමයා ගොඩක් safe.

    මම නම් උබට ආයිත් මොකුත් කියන්නේ නෑ මොකද කිසිම තේරුමක් නෑ, උබ දිනන්න තර්ක කරනවා මිසක් යමක් ඉගෙන ගන්න තර්ක කරනවා නෙවෙයි, මම ඒක හැම තැනම දැකලා තියෙන දෙයක්.
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    ජේමිස්බන්ඩා007;17375254 said:
    amma kenektama thamai owa therenne.me kolu thaththalata owa theren na:P

    ඔව් ඇත්ත කිව්වම මම feminist...කාට කියන්නද මේවා....
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    කොහොමත් ලංකාවේ තියන අද්යාපන ක්‍රමය හා ළමයින්ට ඔය පිළිබද දැනුම අනුව බැලුවාම දෙමාපියන්ට තමයි වැඩි වගකීමක් පැටවෙන්නේ. ළමයි කරන්නේ මොනාද කියන එක ගැන අවබෝදයෙන් ඉන්න ඕනි. හොයල බලන්න ඕනි. මතකනේ අර ළමයෙක් එල්ලිලා මැරුණා ටයි එකෙන්

    :yes::yes::yes:
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    dan umbala oya katawa kiyola comment dammata

    kawda danne oya katawe atta natta...

    mata nam hitene owa gossip karayo site eke hits wadi kara ganna liyana patta pal boru katandara yako
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    :yes::yes: මෙහෙමයි මචන් මේ සමාජය ,විශේෂයෙන්ම ලාංකික සමාජය ආදරය, ලිංගිකත්වය කියන දේවල් තහනම මාතෘකා හැටියට සලකන්නේ. ගොඩක් දෙමව්පියන් විශ්වාස කරන්නේ ඉගෙන ගෙන ඉවරවෙලා තමයි relationship එකක් පටන් ගන්න ඕනේ කියලා නමුත් ඒක වැරදි, මිනිස්සුන්ට ආදරය කියන දේ ඕන වෙනවා පොඩි කාලේ ඉදලම ,දෙමව්පියන්ට මේක දෙන්න බෑ හැම තිස්සේම ඉතින් කවුරු හරි හොයාගන්න ළමයි පෙළබෙනවා මේක නිසයි ගොඩක් කෙල්ලෝ/කොල්ලෝ අවුරුදු 14 ඉදලා වගේම relationships හදාගන්න යන්නේ, ඒකට ඒ ළමයින්ට බැනලා වැඩක් නෑ ,මිනිස්සුන්ට ආදරය කියන දේ ඕනේ, ඒ වගේම තමයි මල්වර වුනට පස්සේ ලිංගිකත්වයත් ඕනේ, සමහර අය බදින්න කලින්ම වැඩේ කරගන්නවා එහෙම අයව දැනුවත් කරන එක වටිනවා නමුත් මේ සමාජය එහෙම කරන්නේ නෑ, මේ සමාජය හැම දේම හංගගෙන ඉන්නවා, ආදරය/ලිංගිකත්වය කියන දේ ගැන සාකච්ජා කරන්නේ වත් නෑ. දෙමව්පියන් ලැජ්ජයි , ඉතින් කොහොමද ළමයි දැනුවත් වෙන්නේ? ගොඩක් ළමයි ලිංගිකත්වය ගැන දැනගන්නේ porn වලින්, ආදරය ගැන දැනගන්නේ movies වලින් ඒවලින් දැනගෙන ඒ පාරවල් වල යන්න ගියොත් වලේ තමයි. ඉස්කෝල වල් වල උනත් තත්වය මෙහෙමයි ,ඒවලිනුත් ලිංගිකත්වය ගැන ආදරය ගැන දැනුවත් කරන්නේ නෑ. මම නම් කියන්නේ මිශ්‍ර පාසැල් ක්‍රමයක් ආරම්භ කරලා පහේ ඉදලා මේ ගැන ළමයින්ව දැනුවත් කරන්න ඕනේ එතකොට මේ වගේ දේවල් වෙන එකක් නෑ.
    දැනුවත් කිරීම තමයි ලංකාවට ඕන
    වාරණය කරලා වැඩක් නැහැ
    මනස තමයි හදන්න ඕනා ආරක්ෂා වෙන්න
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    :yes::yes: හැම දේම වාරණය කරගෙන ගියොත් අන්තීමේදි ලංකාවත් සවුදි වගේ වේවි. :P
    සිරාජ්ලා වගේ අය නම් සතුටු වෙයි නමුත් සාමාන්‍යය මිනිස්සු නම් දුක්වෙයි.

    :yes::yes:
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    අනුන්ගේ විශ්වාසය බිදින මිනිස්සුන්ව කවුරුත් විශ්වාස කරන්නෙ නෑ. තමන්ව කවුරු හරි විශ්වාස කරනවා නම් ඒක කවදාවත් බිදින්න නරකයි. මම නම් කවුරු හරි මාව විශ්වාස කරනවා නම් , කොහොමවත්ම ඒක කඩන්නේ නෑ.නමුත් මට තියෙන බය තමයි අපි කවුරු හරි එක්ක කථා කරන කොට ,අනෙක් කෙනා අපිට මොකක් හරි රහසක් කියනවා නම් හැංගිලා ඉදගෙන අහගෙන ඉන්න එවුන් ඒ රහස් leak කරන එක එතකොට ඒක අපිටත් හොද නෑ නේ, මතකනේ පහුගිය දවස් වල අරුණ අනුන්ගේ PM කියවලා ඒවායේ තියෙන දේවල් මේකේ දාපු හැටි, ඒවලින් මිනිස්සුන්ගේ කොච්චර පෞද්ගලික දේවල් එළියට යන්න ඇද්ද.
    අනුන්ගෙ PM කියවන්නෙ කොහොමද උන්ගේ පාස්වර්ඩ් නැතුව බන් :oo:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo

    උබේ නම් තියෙන්නේම ගොන් තර්කයි, එහෙනම් ඉතින් කෙල්ලොන්ට බුර්කා අන්දන්න වෙයි මොකද නැත්නම් කොල්ලෝ ගිහින් දූෂණය කරනවානේ. රත්තරං කිව්වා වගේ අඹ කපන්නවත් පිහියක් දෙන්න නරකයි මොකද ඇනගෙන මරාගන්න යයි නේ, කඩවලට තනියම යවන්න නරකයි මොකද හොරකම් කරයි නේ. :lol::lol:
    නමුත් ගොඩක් ළමයි එහෙම කරන්නේ නෑ මොකද ළමයි හරි වැරැද්ද දන්නවා ,ළමයට මුලින්ම කියලා දෙන්න ඕනේ හරි වැරැද්ද මොකක්ද කියලයි එතකොට ළමයා දන්නවා වැරැද්දෙන් ඈත් වෙලා ඉන්න. උබ technology එක ගැනවත් දන්නේ නෑ වගේ ,එහෙම දන්නවා නම් සමස්ථ internet එකම වාරණය කරන්න ඕනේ නෑ,ළමයගේ computer එකට Parental control එකක් දැම්මම adults contents වලින් ළමයා ආරක්ෂා වෙනවා , ඒ වගේම තෝරාගත් අධ්‍යාපනික site වලට පමණක් යන්න දෙනවා, youtube එකේ නම් google account එකක් හදන කොට වයස දැම්මම adults contents videos බලන්න බෑ. එතකොට ළමයා ගොඩක් safe.

    මම නම් උබට ආයිත් මොකුත් කියන්නේ නෑ මොකද කිසිම තේරුමක් නෑ, උබ දිනන්න තර්ක කරනවා මිසක් යමක් ඉගෙන ගන්න තර්ක කරනවා නෙවෙයි, මම ඒක හැම තැනම දැකලා තියෙන දෙයක්.


    එරෝසන් කියලා තියන කතාවලත් ගත යුත්තක් නැත්තේම නැහැ බන්. දෙමවුපියන්ගේ නොසැලකිල්ල බලපානවා මේකට. කොහොමත් උ කියනවා වගේ වාරණය කරන එක අනුවන වැඩක් . පාලනය තමයි කරන්න ඕනි. ළමයිට උනත් හොද නරක ගැන අවබෝදයක් තියෙන්න ඕනි. එක ලැබෙන්න ඕනි පාසලින් මොකද ළමයි ජිවිතේ වැඩි කාලයක් ගත කරන්නේ පාසලේ නිසා

    මේ රතු පාට කතාව ගොඩක් දුරට හරි. කිසි දෙක හරි වැරැද්ද තෝරාගන්න නෙමයි තර්ක කරන්නේ දිනන්න. අනිත් එක්ව ලජ්ජා කරන්න. එහෙම නැත්තම් උව බාල්දු කරන්න. මොකක් ගැන කතා කරත් එහෙමයි.

     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    ජේමිස්බන්ඩා007;17375254 said:
    amma kenektama thamai owa therenne.me kolu thaththalata owa theren na:P

    කොලු තාත්තලා කිව්වා කවුද බන්? අරක්කු බොන, රස්තියාදු ගහන , හොර ගෑණු පාරේ යන මිනිහෙක්ට නම් ඒවා කියන්න බෑ තමයි නමුත් හොද තාත්තලා ඉන්නවා,එහෙම පවුල් වල ළමයි අම්මට වඩා තාත්තට තමයි ගොඩක් කිට්ටු. කොහොමත් දුවෙක් අම්මට වඩා තාත්තට කිට්ටුයි. සමහර පිරිමින්ට වෛර කරන ගෑණුන්ට මේවා තේරෙන්නේ නෑ.
     
    රත්තරං;17375319 said:

    කවුරුත් වනන නිසා ඔන්න මාත් ඔලුව වනනො
    2UGy3LK.gif
    2UGy3LK.gif