අන්තර්ජාලය පුරා පාසල් දැරියගේ නිල් පින්ත

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,077
    18,284
    113
    Malabe
    උබේ මතය පිළිගන්නේ නැති හැමෝටම බුරුවො ගොන් හරක් කියන්න එපා බන්. එතකොට උබත්මයි ගොන් හරක වෙන්නේ. මිනිහෙක් මොන හරි කිවුවම කල්පනා කරලා බලපං. උබේ තියන වැරැද්ද ඕක තමයි. උබ හරි කියලා ඔප්පු කරන්න අනිත් උන්ට ගොන්නු බුරුවො කියනවා, බොරු මතිමතාන්තර , සිද්දන්ත දානවා. අන්තිමට උබේ හෙළුව තමයි පෙන්නේ. මේ කියන්න හිතවත් කමට. තරහ අරන් මටත් ගොනා බුරුව කියන්න එපා

    බුරුවට බුරුව නොකිය වෙන මොනව කියන්නද,වයස දාල ෆේස් බුක් ගියාම ඔක්කොම හරියනවද???? නැනෙ. ඔක ඉන්ටනෙට් එකේ ඉන්න එකෙක් දන්නෙ නැත්තන් ගොනෙක් වෙන්ඩ ඔනෙ ආයෙ දෙකක් නැ.සේප් මොඩ් හරි මොන මොඩ් දාල හරි නරක දෙයන් වලක්කන්ඩ බැ, අර ස්කොල වලට slt දෙන ලයින් එකෙත් වැල බලන්ඩ පුලුවන් බන් ඒකයි යතාර්තය.

    දැන් කවුරු හරි කියනව නම් පොඩි උන් වැල බැලුවට කමක් නැ පිහිය තිබ්බට ඇන ගන්න එකක් නැ කියල අන්න එහෙම හිතන උන් ගැන මට අවුලකුත් නැ.
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    බුරුවට බුරුව නොකිය වෙන මොනව කියන්නද,වයස දාල ෆේස් බුක් ගියාම ඔක්කොම හරියනවද???? නැනෙ. ඔක ඉන්ටනෙට් එකේ ඉන්න එකෙක් දන්නෙ නැත්තන් ගොනෙක් වෙන්ඩ ඔනෙ ආයෙ දෙකක් නැ.සේප් මොඩ් හරි මොන මොඩ් දාල හරි නරක දෙයන් වලක්කන්ඩ බැ, අර ස්කොල වලට slt දෙන ලයින් එකෙත් වැල බලන්ඩ පුලුවන් බන් ඒකයි යතාර්තය.

    දැන් කවුරු හරි කියනව නම් පොඩි උන් වැල බැලුවට කමක් නැ පිහිය තිබ්බට ඇන ගන්න එකක් නැ කියල අන්න එහෙම හිතන උන් ගැන මට අවුලකුත් නැ.

    :rofl::rofl::rofl: හරි හරි මම කට බිම උලාගත්තා :rofl:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ

    :yes::yes: බෞද්ධයෙක් කියන්නේ ඒකයි, අපි මුස්ලිම් නෙවෙයි වාරණය කරලා මිනිස්සුන්ව හදන්න.
    ගොඩාක් පොඩි නම් කමක් නෑ නමුත් මල්වර වුනාට පස්සේ ලිංගිකත්වය/ ආදරය (මම කිව්වේ විරුද්ධ ලිංගයන්ට ආකර්ශණය වීම) කියන දේවල් ස්භාවිකව ඇතිවෙන ආශාවන් ඒවා වාරණය කරන්න නරකයි ,ඇත්තටම ඒවා වාරණය කරන්නත් බෑ, ස්භාව ධර්මයා වෙනස් කරන්න කාටවත් බෑ. ළමයින්ට ඒවා පලනය කරන හැටියි, අනතුරු වලින් බේරෙන හැටියි කියලා දෙන්න ඕනේ, එතකොට ළමයි දන්නවා කරන්න ඕන දේවල්, O/L වයසේ ඉන්න ළමයි ගෑණුන්ව දූෂණය කරන්නේ නෑ නේ දැක්ක දැක්ක තැන? කඩයකට ගියාම හොරකම් කරන්නේ නෑ නේ දැක්ක දැක්ක තැන, ඒකට හේතුව තමයි ළමයා දන්නවා හරි වැරැද්ද ඒ වගේම තමයි ලමයා දැනගන්න ඕනේ Internet use කරනකොටත් හරි වැරැද්ද ,මේක දෙමව්පියන්ට කියලා දෙන්න පුලුවන්, එතකොට ළමයා වැරැදි කරන්න භය වෙනවා,ලැජ්ජා වෙනවා ඒක නිසා වැරදි කරන්නේ නෑ.

    අපි Marital arts කරන පන්තියකට ගියාම වුනත් මුලින්ම ඒකේදි කියලා දෙන්නේ සටන් කලාව කොහොමද, කොතනදීද භාවිතා කරන්න ඕනේ කියලයි එහෙම නැතුව ඒක කියලා දුන්නොත් වෙන්නේ , සටන් කලාව ඉගෙන ගත්ත හැටියේම අහිංසකයන්ට තඩිබාන්න යන එකයි, ඒ වගේම තමයි skype,gmail,phone භාවිතා කරන්න දැනගත්තට මදි ඒවා භාවිතා කරන තැන, භාව්තා කරන්න ඕනේ මොනවගේ අවස්ථාවලදීද කියලත් දැනගන්න ඕනේ. ඒක තමයි ගොඩක් අය දන්නේත් නැත්තේ.



    තවත් දෙයක්

    අවන්කවම කොල්ලෝ ඔය 15-17කාලේ කෙල්ලෝ එක්ක සෙට් වෙන්න හදන්නේ කුතුහලයට,මෝලට, ආසාවටනේ බන්. කෙල්ලන්ගේ පැත්තෙන් ගත්තොත් ඒක ටිකක් වෙනස්. උන් බලන්නේ මෝල බස්සගන්නවත් (ඔය මෝල කුලප්පු වෙන්නේ ඔය වයස පහුවෙලානේ ) වෙන දේකටවට් නෙමේ හුගක් වෙලාවට. ඉතින් අම්ම තාත්තා දුවලට හරියට ආදරේ කරනවනම් ලගින් ඉන්නවනම් ඕනෑ එපාකම් හොයල බලනවනම් කෙල්ලෝ හුගාක් වෙලාවට හොර වැඩ කරන්න යන්නේ නෑ. ඕනේ තරම් මටනම් උදාහරන තියෙනවා.

    සමහර පවුල්වල ජොලියට ගහල කරුමෙට උපන්න ඉගෙනගත්ත ලබ්බකුත් නැති ආම් බාන් කරන්නත් බැරි කබ්බ කෙල්ලෝ මහ උන් බලන් ඉන්නේ කොහොම හරි කන්ඩ අදින්ඩ පුලුවන් එකෙක්ගේ කරේ එල්ලන්න,(18 සම්පූර්න වෙනකන් දවස් ගැන ගැනා ඉන්නේ සමහර උන් බන්දලා දෙන්න ඒ ඕන්න ඔය ජාතියේ බඩු තමා හුගක් වෙලාවට) එතකොට තමා ඔහොම ගෙවල් වලින් මගුල් ජෝඩු කරන්නේ. හරි හමන් පවුල්වලනම් හුගක් වෙලාවට නිසි වයසට එනතුරු, ඉගෙනගෙන ඉවර වෙනකන්ම "දෙමව්පියන් විසින්" ඕවා ඔලුවට දාන්නේ නෑ


    සමහර ඉතින් මෙතනදි කෙල්ලට කලින් කෙල උන නිසා කෙල්ල පව් කොල්ල වල් කියනවා. වැඩේ ශෙප් එකේ ගිහින් බැදගත්තනම් අර අපේ "ලබු ගෙඩියා" සහෝදරයට වෙච්ච සන්තෑසිය නොවෙයි කියලා කාටද විශ්වාස කරන්න පුලුවන්:oo::oo:

    ඕවගේ පැති දෙක තුනක් තියෙනව බන්
     
    Last edited:

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    රත්තරං;17375445 said:

    ඔව් එහෙම පවුල් වල කෙල්ලෝ වැඩියෙන්ම ලග තාත්තට. කොල්ලෝ හුගාක් ලන් වෙන්නේ අම්මට. අපි උනත් ඒ කාලේ මොකක් හරි ඇම්බැට්ට වැඩක් කරලා හිර උනාම එහෙම අම්මට කිට්ටු කරලා කියල අම්ම ලව්වනේ තාත්තට කියවන්නේ. මේ කාලේ සමහර අම්මලා තාත්තලත් ලමයින්ට කිට්ටු නෑ බන්. සමහර තාත්තලා ඉන්නවා ගිනි පුග් ගාය තියෙන උන්. උන්ට මෙලෝ මගුලක් කියන්න බෑ මල පනිනවා. අම්මලා ඉන්නවා මේලෝ සංසාරයක් තේරෙන්නේ නැති අය. සමහර ලමයි දෙමව්පියන්ගේ වැරදි "නිසාම" විනාශ වෙනවා

    අනෙක් කාරනේ


    මම අද්දැකපු දෙයක් තියෙනවා
    සාමාන්නෙන් පිරිමින්ට වයිර කරන්නේ පිරිමින්ගේ අවදානයට ලක් නොවෙන හෝ පිරිමින්ගෙන් ප්‍රමානවත් ලිංගික, මානසික, හෝ වෙනයම් තුප්තියක් ලබන්න අසමත් කාන්තාවන්
    කැම්පස් එකේ බැජ් එකෙත් කොල්ලෝ ඇලෙජික් උන් ඉන්න තරමක් උන්නේ ගොරක යක්කු

    :yes::yes::yes: උබ කියලා තියෙන එක හරි. උබ වගේ එවුන් එක්ක තර්ක කරලා ගොඩක් ඉගෙන ගන්නත් පුලුවන් වගේම මේ වගේ සකච්ජා කරන්නත් ආසා හිතෙනවා මොකද දිනන්න නෙවෙයි නේ තර්ක කරන්නේ.
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    රත්තරං;17375514 said:

    තවත් දෙයක්

    අවන්කවම කොල්ලෝ ඔය 15-17කාලේ කෙල්ලෝ එක්ක සෙට් වෙන්න හදන්නේ කුතුහලයට,මෝලට, ආසාවටනේ බන්. කෙල්ලන්ගේ පැත්තෙන් ගත්තොත් ඒක ටිකක් වෙනස්. උන් බලන්නේ මෝල බස්සගන්නවත් (ඔය මෝල කුලප්පු වෙන්නේ ඔය වයස පහුවෙලානේ ) වෙන දේකටවට් නෙමේ හුගක් වෙලාවට. ඉතින් අම්ම තාත්තා දුවලට හරියට ආදරේ කරනවනම් ලගින් ඉන්නවනම් ඕනෑ එපාකම් හොයල බලනවනම් කෙල්ලෝ හුගාක් වෙලාවට හොර වැඩ කරන්න යන්නේ නෑ. ඕනේ තරම් මටනම් උදාහරන තියෙනවා

    සමහර පවුල්වල ජොලියට ගහල කරුමෙට උපන්න ඉගෙනගත්ත ලබ්බකුත් නැති ආම් බාන් කරන්නත් බැරි කබ්බ කෙල්ලෝ මහ උන් බලන් ඉන්නේ කොහොම හරි කන්ඩ අදින්ඩ පුලුවන් එකෙක්ගේ කරේ එල්ලන්න,(18 සම්පූර්න වෙනකන් දවස් ගැන ගැනා ඉන්නේ සමහර උන් බන්දලා දෙන්න ඒ ඕන්න ඔය ජාතියේ බඩු තමා හුගක් වෙලාවට) එතකොට තමා ඔහොම ගෙවල් වලින් මගුල් ජෝඩු කරන්නේ. හරි හමන් පවුල්වලනම් හුගක් වෙලාවට ඉගෙනගෙන ඉවර වෙනකන්ම "දෙමව්පියන් විසින්" ඕවා ඔලුවට දාන්නේ නෑ


    සමහර ඉතින් මෙතනදි කෙල්ලට කලින් කෙල උන නිසා කෙල්ල පව් කොල්ල වල් කියනවා. වැඩේ ශෙප් එකේ ගිහින් බැදගත්තනම් අර අපේ "ලබු ගෙඩියා" සහෝදරයට වෙච්ච සන්තෑසිය නොවෙයි කියලා කාටද විශ්වාස කරන්න පුලුවන්:oo::oo:

    ඕවගේ පැති දෙක තුනක් තියෙනව බන්

    :yes::yes::yes:
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,077
    18,284
    113
    Malabe
    ඔව් මචං අම්මලා තාත්තලා හොයල බලන්න ඕනි.....අද එක මදි එකයිමේ ප්‍රශ්න
    හොයල බලන් නැ ,විස්වාසයි තමන්ගෙ ලමය එහෙම කරන් නැ කියල,මේ හුරතල් වෙන කටේ කිරි සුවද තියෙන ලමය. අන්තිමට ........................ ගත්තම තමා අයියො අපොයි ඉන්ඩ බැරො කිය කියා බෙරිහන් දෙන්නෙ.

    ඔක දැනුවත් නොවීමවත් නොදන්න කමවත් නෙමේ, මට මතක විදිහට දොස්තරල දෙන්නෙක්ගෙ ලමයෙක් කොච්චියට පැන්නෙ... ඒ දොස්තරල දෙනන්න නොදන්න කමද නැ....... සොයා නොබැලීම.
    ලමයි ගැන හොයන්ඩ වෙලාවක නැත්තන් වාරනය කරන්ඩ ඔනෙ, දැන් මේ තෙර්ඩ් එකේ කතාව ගමු ඔය කෙල්ලට ඉන්ටනෙට් නැතුව තිබ්බනම් අදත් ලස්සනට ඉදීනෙ,...හෙන ගැහුවෙ ඉන්ටනෙට් හින්දනෙ..... ඔක තිබ්බෙ නැත්තන් o/l ,a/l ෆේල් වෙනවද???
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    හරි හරි...මම ආයිත් රිප්ලයි නොකර ඉන්නන්කෝ...

    කැමැත්තක්. කරොත් reply කරන්නම්, නොකරොත් නිකම් ඉන්නම්.
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    :lol:ඔය මටනේ කියන්නේ...අනේ මගේ පිරිමිත් එක්ක කිසිම වෛරයක් නෑ...මොකද මට ඉන්නවා ආදරණීය තාත්තා කෙනෙක්...ආදරණීය ස්වාමි පුරුෂයෙක් සහ ආදරණීයම රත්තරන් පුතෙක්...ඉතින් එහෙම එකේ මගේ කිසිම තරහක් නෑ පිරිමි එක්ක..:yes:

    මගේ පෙම්බර අම්මා.....:love::love::love::love::love::love::love:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    උබේ මතය පිළිගන්නේ නැති හැමෝටම බුරුවො ගොන් හරක් කියන්න එපා බන්. එතකොට උබත්මයි ගොන් හරක වෙන්නේ. මිනිහෙක් මොන හරි කිවුවම කල්පනා කරලා බලපං. උබේ තියන වැරැද්ද ඕක තමයි. උබ හරි කියලා ඔප්පු කරන්න අනිත් උන්ට ගොන්නු බුරුවො කියනවා, බොරු මතිමතාන්තර , සිද්දන්ත දානවා. අන්තිමට උබේ හෙළුව තමයි පෙන්නේ. මේ කියන්න හිතවත් කමට. තරහ අරන් මටත් ගොනා බුරුව කියන්න එපා




    පීචන් උනාම පීචන් උනා කියල තේරෙන්නත් මිනිහෙක්ට ඔලුවක් තියෙන්න ඕනේ

    එහෙම නැති බූරුවන්ව "අසේවනාච බාලානං" කියල අත ඇරලා දාන එක තමා හොදම දේ මචන්
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ

    ඔව්. හරි පවුල්වල , විශේශෙන් අම්මා හොද වැදගත් කාන්තාවක් නම්. දුව හුගාක් වෙලාවට රත්තරං දුවෙක්. මම දැකලා තියෙනවා ඕනේ තරම් පවුල්වල නංගිලා අක්කලා දුවල ඉන්නව අම්ම තාත්තට හොද ආදරෙන් ගෞරවෙන් ඒ අයගේ තැනත් ආරක්ශා කරන් ඉන්න අය. එහෙම ලමයින්ට වචනයක් කියන්න, කතාවක් හදන්න උනත් අනිත් අපත කාලකන්නි උනත් බයයි

    ගමක උනත් වැදගත් විදිහට ඉන්න කාන්තාවකට රස්තියාදු ගහන කොල්ලො කුරුට්ටො උනත් ගරු කරන්වා. මම ඕනේ තරම් දැකල තියෙනවා බෝක්කු උඩ ඉදන් ඉන්න කොල්ලො එක කෙල්ලෙක් යනකොට "ශූ ශූ" ගාලා තවත් කෙල්ලෙක් යනකොට අතේ තියෙන සිකරට් කොටෙත් හංග ගන්නවා.

    ඒ නිසා දුවෙක් ඉන්න අම්මලා තාත්තලා විශේශෙන් අවදානයෙන් ඉන්න ඕනේ තමන්ගේ දුවගැන වගේම එයා හැදෙන වැඩෙන සමාජ පරිසරයේ වගකීම ගැන. ඒ වගේම කාන්තාවක් උනාම දැනගන්න ඕනේ තමන් කවදා හරි අම්මෙක් වෙනව කියන එකත්. ඒක ලොකු වගකීමක්
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    රත්තරං;17375610 said:
    ඔව්. හරි පවුල්වල , විශේශෙන් අම්මා හොද වැදගත් කාන්තාවක් නම්. දුව හුගාක් වෙලාවට රත්තරං දුවෙක්. මම දැකලා තියෙනවා ඕනේ තරම් පවුල්වල නංගිලා අක්කලා දුවල ඉන්නව අම්ම තාත්තට හොද ආදරෙන් ගෞරවෙන් ඒ අයගේ තැනත් ආරක්ශා කරන් ඉන්න අය. එහෙම ලමයින්ට වචනයක් කියන්න, කතාවක් හදන්න උනත් අනිත් අපත කාලකන්නි උනත් බයයි

    ගමක උනත් වැදගත් විදිහට ඉන්න කාන්තාවකට රස්තියාදු ගහන කොල්ලො කුරුට්ටො උනත් ගරු කරන්වා. මම ඕනේ තරම් දැකල තියෙනවා බෝක්කු උඩ ඉදන් ඉන්න කොල්ලො එක කෙල්ලෙක් යනකොට "ශූ ශූ" ගාලා තවත් කෙල්ලෙක් යනකොට අතේ තියෙන සිකරට් කොටෙත් හංග ගන්නවා.

    ඒ නිසා දුවෙක් ඉන්න අම්මලා තාත්තලා විශේශෙන් අවදානයෙන් ඉන්න ඕනේ තමන්ගේ දුවගැන වගේම එයා හැදෙන වැඩෙන සමාජ පරිසරයේ වගකීම ගැන. ඒ වගේම කාන්තාවක් උනාම දැනගන්න ඕනේ තමන් කවදා හරි අම්මෙක් වෙනව කියන එකත්. ඒක ලොකු වගකීමක්

    :yes: සහතික ඇත්ත...තාත්තා මොනා කලත් අම්මා හරියට වැදගත් විදිහට ජීවත් වෙන්න ඕනේ...මොකද දුවෙක් අම්මව තමයි ආදර්ශෙට ගන්නේ ගොඩක් වෙලාවට...
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    රත්තරං;17375610 said:
    ඔව්. හරි පවුල්වල , විශේශෙන් අම්මා හොද වැදගත් කාන්තාවක් නම්. දුව හුගාක් වෙලාවට රත්තරං දුවෙක්. මම දැකලා තියෙනවා ඕනේ තරම් පවුල්වල නංගිලා අක්කලා දුවල ඉන්නව අම්ම තාත්තට හොද ආදරෙන් ගෞරවෙන් ඒ අයගේ තැනත් ආරක්ශා කරන් ඉන්න අය. එහෙම ලමයින්ට වචනයක් කියන්න, කතාවක් හදන්න උනත් අනිත් අපත කාලකන්නි උනත් බයයි

    ගමක උනත් වැදගත් විදිහට ඉන්න කාන්තාවකට රස්තියාදු ගහන කොල්ලො කුරුට්ටො උනත් ගරු කරන්වා. මම ඕනේ තරම් දැකල තියෙනවා බෝක්කු උඩ ඉදන් ඉන්න කොල්ලො එක කෙල්ලෙක් යනකොට "ශූ ශූ" ගාලා තවත් කෙල්ලෙක් යනකොට අතේ තියෙන සිකරට් කොටෙත් හංග ගන්නවා.

    ඒ නිසා දුවෙක් ඉන්න අම්මලා තාත්තලා විශේශෙන් අවදානයෙන් ඉන්න ඕනේ තමන්ගේ දුවගැන වගේම එයා හැදෙන වැඩෙන සමාජ පරිසරයේ වගකීම ගැන. ඒ වගේම කාන්තාවක් උනාම දැනගන්න ඕනේ තමන් කවදා හරි අම්මෙක් වෙනව කියන එකත්. ඒක ලොකු වගකීමක්

    අම්ම සතා නම් දුවත් සතා කියනවනේ.
    හැබැයි හොද වැදගත් දෙමවුපියන්ගේ ළමයිත් නරකට යොමුවෙන් අවස්තා තියනවා ඕනි තරම්.
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    ඔයා ගැන නෙමෙයි මම කිව්වේ.... :frown::P

    මම ගැන උනත් නැතත් පිරිමියෙක් අම්ම කියල සලකනවනම් ඒකට ගරු කරන්න

    එහෙම නොකරන නිසයි සමාජෙට හෙන ගැහිල තියෙන්නේ

    පුද්ගලිකව මම මගේ අම්මට හා බිරිදට ඇරෙන්න මේ ලෝකේ කිසිම ගැහැනියෙක් වෙනුවෙන් කැපකිරීමක් කරන්නේ නෑ ඒත් ගරු කරනවා

    අද වෙලා තියෙන්නේ කොල්ලෙක් කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් එකකට (රූම් ගානේ යන එක හරිද නැද්ද නෙමේ මෙතන කියන්නේ ) ගියොත් සමහර කොල්ලො ෆොටෝ එකක් ගහන් ඇවිත් පෙන්න පෙන්න යනවා. නැත්නම් අෆයා එකක්කැඩුනොත් ඕ වගේ පොටෝ දානවා. කොල්ලන්ටත් පොඩි කාලේ ඉදන් උගන්නන්න ඕනේ "ගහපු බඩුවකට" (ගනිකා ඇසුර හරිද නැද්ද නෙමේ මෙතන කියන්නේ )උනත් ගෑනියෙක්ට වගේ සලකන්න. ගෑනියෙක්ට වගේ ගෞරව කරන්න. මොන තත්වේ ගෑනියෙක් උනත් මොන තත්වෙක උන්න. පලිගන්න ක්‍රම තියෙනවා. බැරිමනම් වලතරයගේ මන්නේ හයර් කලෑකි කොටල මරන්න. ඒත් "ස්ත්‍රීත්වය" කියන දේට කොටල මරන එක අනුමත කරන්න බෑ, ස්ත්‍රියක් උන එක පාවිච්චි කරලා කාන්තාවකගෙන් පලිගැනීම අනුමත කරන්න බෑ කිසිසේත්ම.

    හරියට මේ කොල්ලා කලා වගේ
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    රත්තරං;17375514 said:

    තවත් දෙයක්

    අවන්කවම කොල්ලෝ ඔය 15-17කාලේ කෙල්ලෝ එක්ක සෙට් වෙන්න හදන්නේ කුතුහලයට,මෝලට, ආසාවටනේ බන්. කෙල්ලන්ගේ පැත්තෙන් ගත්තොත් ඒක ටිකක් වෙනස්. උන් බලන්නේ මෝල බස්සගන්නවත් (ඔය මෝල කුලප්පු වෙන්නේ ඔය වයස පහුවෙලානේ ) වෙන දේකටවට් නෙමේ හුගක් වෙලාවට. ඉතින් අම්ම තාත්තා දුවලට හරියට ආදරේ කරනවනම් ලගින් ඉන්නවනම් ඕනෑ එපාකම් හොයල බලනවනම් කෙල්ලෝ හුගාක් වෙලාවට හොර වැඩ කරන්න යන්නේ නෑ. ඕනේ තරම් මටනම් උදාහරන තියෙනවා.

    සමහර පවුල්වල ජොලියට ගහල කරුමෙට උපන්න ඉගෙනගත්ත ලබ්බකුත් නැති ආම් බාන් කරන්නත් බැරි කබ්බ කෙල්ලෝ මහ උන් බලන් ඉන්නේ කොහොම හරි කන්ඩ අදින්ඩ පුලුවන් එකෙක්ගේ කරේ එල්ලන්න,(18 සම්පූර්න වෙනකන් දවස් ගැන ගැනා ඉන්නේ සමහර උන් බන්දලා දෙන්න ඒ ඕන්න ඔය ජාතියේ බඩු තමා හුගක් වෙලාවට) එතකොට තමා ඔහොම ගෙවල් වලින් මගුල් ජෝඩු කරන්නේ. හරි හමන් පවුල්වලනම් හුගක් වෙලාවට නිසි වයසට එනතුරු, ඉගෙනගෙන ඉවර වෙනකන්ම "දෙමව්පියන් විසින්" ඕවා ඔලුවට දාන්නේ නෑ


    සමහර ඉතින් මෙතනදි කෙල්ලට කලින් කෙල උන නිසා කෙල්ල පව් කොල්ල වල් කියනවා. වැඩේ ශෙප් එකේ ගිහින් බැදගත්තනම් අර අපේ "ලබු ගෙඩියා" සහෝදරයට වෙච්ච සන්තෑසිය නොවෙයි කියලා කාටද විශ්වාස කරන්න පුලුවන්:oo::oo:

    ඕවගේ පැති දෙක තුනක් තියෙනව බන්

    මෙහෙමයි මචන් ඒක වයස අනුවයි, පුද්ගලයා අනුවයි තීරණය වෙන්නේ. ගොඩක් වෙලාවට කොල්ලෝ වැඩි වියට පත් වෙන්නේ (ලිංගික වශයෙන්) අවුරුදු 14 දී, කෙල්ලෝ ලිංගික වශයෙන් වැඩිවියට පත් වෙන්නේ 11-12 අතර කාලයේදි එතකොට අඩු වයසකින් මුලින්ම මෝල් වෙන්න පටන් ගන්නේ කෙල්ලෝ ඊට පස්සේ තමයි කොල්ලෝ මෝල් වෙන්න ගන්නේ. ගොඩක් වෙලාවට අවුරුදු 15-17 කියලා අපිට වර්ග කරන්න බෑ මොකද අවුරුදු 17 ක කෙල්ලෙක් වුනත් අවුරුදු 12 ක කෙල්ලෙක් වගේ බොළද, මෝඩ වෙන්න පුලුවන්, අපි දැකලා තියෙනවා සමහර අවුරුදු 30 මිනිස්සු පවා හැසිරෙන්නේ ටිකක් පොඩි ළමයි වගේ ,ඒකට හේතුව තමයි මනසින් ඒ මිනිස්සු පරිණත වෙලා නෑ.එතකොට හැමදේම තීරණය වෙන්නේ පුද්ගලයාගේ ලිංගික සහා මානසික පරිණතභාවය අනුව තමයි නැතුව වයස අනුව නෙවෙයි.

    සමහර අය ලව් කරනවා ආදරයට, සමහර අය ලව් කරනවා sex එක බලාගෙන. ගොඩක් වෙලාවට ලිංගික අවශ්‍යයතාව පිරිමින්ට වඩා ගෑණුන්ට තියෙනවා නමුත් ගොඩක් වෙලාවට ගෑණුන් මේක දන්නේ නෑ නමුත් පිරිමින් මේක දන්නවා එතකොට අපිට පේන්නේ පිරිමි තමයි sex වලට වැඩියේ බර කියලා. උදාහරණයට කිව්වොත් භගමණීය/gpost එක පිරිමැදලා කෙල්ලෙක්ට ලැබෙන තෘප්තිය කොල්ලෙක් ශිෂ්ණය පිරිමැදලා ගන්න තෘප්තියට වඩා දහස් ගුණයක් වැඩියි ,අනික ගෑනුන්ට මුළු ඇගම පිරිමැදලා ලිංගික තෘප්තියක් දෙන්න පුලුවන් නමුත් පිරිමින්ට එහෙම බෑ, නිකම් බෙල්ල කිස් කරාම වුනත් කෙල්ලෙක්ට සෑහෙන ලිංගික තෘප්තියක් ලැබෙනවා. එතකොට පැහැදිලි ලෙස ගෑණුන්ට තමයි ලිංගික අවශ්‍යයතාව වැඩි නමුත් සමහර ගෑණුන් මේක දන්නේ නෑ, සමහර ගෑනුන් ලැජ්ජයි මොකද SLUT SHAME නිසා. SLUT SHAME කිව්වේ ,කෙල්ලෙක් sex කරනගෙන ගියොත් ඒ ගෑණි බඩුවක් කියලා සමාජය හංවඩු ගහන්න ගන්නවා, එතකොට හොද කෙනෙක් බදින්න බැරි වෙනවා මේක නිසා ගෑණුන් තමන්ගේ ලිංගික ආශාවන් පාලනය කරගෙන ඉන්නවා නමුත් පිරිමියෙක්ට එහෙම නෑ පිරිමියෙක් කොච්චර sex කරත් සමාජය ඒක වපර ඇහින් බලන්නේ නෑ, විශේෂයෙන්ම ලංකාව වගේ රටවල, අනික pregnancy වගේ ප්‍රශ්න නිසා ගෑණු බයයි sex කරන්න,කරත් ගොඩක් ආරක්ෂාවෙන්න බලනවා, ඒ වගේම පිරිමින් වගේ නෙවෙයි ගෑණු සාමාන්‍යයෙන් බයයි නාදුනන අය එක්ක එකට ඉන්න ,ඒක ස්භාවිකවම ගෑණුන්ට තියෙන බයක්, මේ බය සාමාන්‍යයෙන් තියෙන්නේ දුර්වල මිනිස්සුන්ටයි, සාමාන්‍යයෙන් ගෑණුන් දුර්වල නිසා පිරිමින්ට වඩා ගෑණුන්ට මේ බය තියෙනවා, දුර්වල නැති මිනිස්සු වුනත් එහෙමනේ ? සාමාන්‍යයෙන් නාදුනන මිනිහෙක් දැක්කම ටිකක් පරිස්සම් වෙනවා මේක දුර්වල කෙනෙක්ට එනකොට වැඩියි, අනික සමාජයේ මතයක් තියෙනවා පිරිමියෙක් නරක වැඩ කිරිමේ සම්භාවිතාව වැඩියි ගෑණියෙක් කරනවට වඩා කියල, මේ හේතුව නිසා ගොඩක් අය නාදුනන පිරිමියෙක් දැක්කම පරිස්සම් වෙනවා නමුත් නාදුනන ගෑණියෙක් දැක්කම විෂේශයෙන්ම ලස්සන කෙල්ලෙක් වගේ එතකොට පරිස්සම් වෙන්න වැඩියේ වෑයමක් යොදන්නේ නෑ ,මේක නිසා පිරිමියෙක් නාදුනන කෙල්ලෙක් එක්ක වුනත් සෙකස් කරන්න වැඩි පසුබෑමක් දක්වන්නේ නෑ sex කරන්න ඕන වුනාම නමුත් ගෑණියෙක්ට එනකොට ගෑණූ වැඩියේ බලන්නේ විශ්වාසවන්ත අය සමග පමණක් sex කරන්නයි (sex කරන්න ආශාවක් ආවම) , ඒ වගේම විශ්වාසයම මදි සමහර අයට ප්‍රියමනාම වෙන්නත් ඕනේ, අපි කැමති නෑ නේ ප්‍රියමනාම නොවන අය එක්ක එකට ඉන්න ඒ වගේම තමයි sex එකට එනකොට ගොඩක් ප්‍රියමනාම වෙන්න ඕනේ. එතකොට මේ වගේ ගොඩාක් සාධක තියෙනවා යමෙක් තව කෙනෙක් එක්ක sex කරන්න එනකොට.

     

    ishwick

    Member
    Aug 1, 2012
    1,555
    219
    0
    රත්තරං;17375610 said:


    ගමක උනත් වැදගත් විදිහට ඉන්න කාන්තාවකට රස්තියාදු ගහන කොල්ලො කුරුට්ටො උනත් ගරු කරන්වා. මම ඕනේ තරම් දැකල තියෙනවා බෝක්කු උඩ ඉදන් ඉන්න කොල්ලො එක කෙල්ලෙක් යනකොට "ශූ ශූ" ගාලා තවත් කෙල්ලෙක් යනකොට අතේ තියෙන සිකරට් කොටෙත් හංග ගන්නවා.

    සිරාවටම මේකනං මමත් දැකල තියනවා :yes: