අන්තර්ජාල සේවා ස්ථානවල කුටි වෙන්කිරීම නව

kkr

Well-known member
  • Jun 1, 2008
    5,274
    796
    113
    Seeduwa
    අන්තර්ජාල සේවා ස්ථානවල කුටි වෙන්කිරීම නව

    අන්තර්ජාල සේවා ස්ථානවල කුටි වෙන්කිරීම නවතයි

    February 18, 2012 04:32 pm

    අන්තර්ජාල සේවා පහසුකම් ලබාදෙන ස්ථානවල කුටි වෙන්කර තැබීම ඉවත් කිරීමට පියවර ගන්නා බව ජාතික ළමාරක්ෂණ අධිකාරිය පවසයි.

    ළමා මනස විකෘති කරන අසභ්‍ය වෙබ් අඩවිවල‍ට පිවිසීමට පවතින අවස්ථා සීමා කිරීමේ අරමුණින් මෙම පියවර ගන්නා බව එම අධිකාරියේ සභාපති නීතීඥ අනෝමා දිසානායක මහත්මිය පැවසුවාය.

    වව්නියාව නගරය තුළ මෙහි මූලික අත්හදා බැලීම් ඉතා සාර්ථකව සිදුවී ඇති බව ද අනෝමා දිසානායක මහත්මිය පෙන්වාදෙයි.

    සෙසු ප්‍රදේශවල ද මෙම වැඩපිළිවෙළ ක්‍රියාත්මක කිරීම සඳහා ඒ ඒ ප්‍රදේශභාර දිසාපතිවරුන් සමග ලබන සතියේ සාකච්ඡා පැවැත්වීමට නියමිත බව ඇය සඳහන් ක‍ළාය.

    http://sinhala.adaderana.lk/news.php?nid=22215

    3HjKcKeaDpgAEADVmNIDlsX4DqFPmCOvvMNxdkAAuX95dQFUPKnv06kEBmQgNOLpV5QbQpAsrcz4QUC+AVJsgqxcgoNcBqQy5QIIdONUDALcn6c0dtMJ9AAAAAElFTkSuQmCC
    aKxJpxhRz6Xi0ANAZDWa+kEAA7AAAAAAAAAAAA
     

    adaulla

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    1,093
    206
    63
    me wage Gon wada thamai lankawe tiyenne


    Lamai hadaganna cafe wala pc open karana eke hodai habai ethin dan cafe enne mokatada tv eke tele drama baluwanam ewage actress la breast pennanawa thighs hodata pennanawa ass pennanawa kiss kara gannawa..Me seen hithamatha camera angle aran karana ewa viewers la alla ganna..ethin lamai 7.30pm edala tele ekak nara balanawa..uncle la wisesai....anika ara miss me model kiyala oni taran oya yanne podi girls lath little panty n tiny bra adan nata nata...he heeeee tv eke ehenam adan inna redda galawala wahanna neethiyak lagadima enawa sure
     
    Last edited:

    adaulla

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    1,093
    206
    63
    Sirasa kumariya
    Derana miss veet
    Dancing star
    Mega star

    ehema ai patan gattama ehenam lamainta balanna tahanam karaida???

    hutaaa ..nathnam ewa yanakotama adan inna sarama galawala tv eka wahanna kiyala instruction dei neda?????
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    ඇයි යකෝ එතකොට password එකක් ගහන්නත් බෑනෙ වටේම ඉන්න එවුන් බඩු බනිස් කරයි ඕව බලන් ඉඳල :lol:
    ඔයිට වඩා හොඳයිනේ බං 18 ට අඩු අයට විතරක් ඔහොම එකක් දුන්න නම්. කිසිම පෞද්ගලිකත්වයක් නෑනෙ. වෙන රටක නම් අවුලක් නෑ මොකෝ තව එකෙකුගේ දේවල් හොයන්න අනිත් මිනිස්සුන්ට වෙලාවක් නෑනෙ..අපේ එවුන් හොයන්නෙම ඕප දූපනේ :lol:
     
    • Like
    Reactions: kkr

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    huuuuuuuuuuuuuu


    Aunty kenek neda Lama Adikariye lokka

    Mara buddimath aunty kenek maru happa..Me auntynam Lamai gana hoda sewillen inna bawa penawa anika mahinda chintana ediri dekma hodata study karala ba penawa

    Dan bus wala,train wala akkila aunty la boobs elige dagena bageta adan wadi hariyak yanne..ethakota ethana hitan yana pirimi lamainta e boobs penawa..Anika short skirts gahala bus eke yanakota thinghs cover karaganna Sofa kotta th bus wala den nahane ethin essaraha inna pirimi lamai narak wevi..tv program walanam short skirt gahala wadi wena nehara akki,piyumi akkige bokku wahaganna sofa kotta denawa..eth bus walata e pahasukam nane tawama.
    Pansal ena auntylath enney bageta heluwen. anika parawal wala yana auntyla godak dan buri pena saree adala bra eka eliyata pannala adinne..tawa hatte kotata kotai thattam pawa penna dan sari adinne..oya school lamai parey joke karanne "Buri saree" kiyala

    mewa balanakota dan nam sure podi ewun parey geniyanakota es deka kalu reddakin wahala geniyanna kiyala parents lata lagadima order ekak ewi.Adugane pansalata wath dan podi eke ekka yanna bari wei wage neda Lama adikariye Aunty.
    Mona unath aunty hodai government ekath hondaaaaai
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow

    Aunty kenek neda Lama Adikariye lokka

    Mara buddimath aunty kenek maru happa..Me auntynam Lamai gana hoda sewillen inna bawa penawa anika mahinda chintana ediri dekma hodata study karala ba penawa

    Dan bus wala,train wala akkila aunty la boobs elige dagena bageta adan wadi hariyak yanne..ethakota ethana hitan yana pirimi lamainta e boobs penawa..Anika short skirts gahala bus eke yanakota thinghs cover karaganna Sofa kotta th bus wala den nahane ethin essaraha inna pirimi lamai narak wevi..tv program walanam short skirt gahala wadi wena nehara akki,piyumi akkige bokku wahaganna sofa kotta denawa..eth bus walata e pahasukam nane tawama.
    Pansal ena auntylath enney bageta heluwen. anika parawal wala yana auntyla godak dan buri pena saree adala bra eka eliyata pannala adinne..tawa hatte kotata kotai thattam pawa penna dan sari adinne..oya school lamai parey joke karanne "Buri saree" kiyala

    mewa balanakota dan nam sure podi ewun parey geniyanakota es deka kalu reddakin wahala geniyanna kiyala parents lata lagadima order ekak ewi.Adugane pansalata wath dan podi eke ekka yanna bari wei wage neda Lama adikariye Aunty.
    Mona unath aunty hodai government ekath hondaaaaai

    he he ... podi unta kese wethath mama nam kamathi buri saari walata
     
    • Like
    Reactions: kkr

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    ඇයි යකෝ එතකොට password එකක් ගහන්නත් බෑනෙ වටේම ඉන්න එවුන් බඩු බනිස් කරයි ඕව බලන් ඉඳල :lol:
    ඔයිට වඩා හොඳයිනේ බං 18 ට අඩු අයට විතරක් ඔහොම එකක් දුන්න නම්. කිසිම පෞද්ගලිකත්වයක් නෑනෙ. වෙන රටක නම් අවුලක් නෑ මොකෝ තව එකෙකුගේ දේවල් හොයන්න අනිත් මිනිස්සුන්ට වෙලාවක් නෑනෙ..අපේ එවුන් හොයන්නෙම ඕප දූපනේ :lol:
    18+ kiyala porn pass den na baha :lol:

    nithiyen porn ban karala thiyen ne
     

    Bender

    Member
    Aug 18, 2009
    4,920
    286
    0
    Robot Arms Apartments
    cafe mokatada dan hama podi ekage athema wage dongle tiyanawa....... anith eka owa witharak nawaththuwama hadei rata.. kollonta kalin me rate kello tika hadanna ona dan kollo karanna hithannewath nathi wada kello karanne. lankawe tibuna sanskruthiya winasha wegana yanne dan meka americawa wage wela.
     
    • Like
    Reactions: kkr