අන්තවාදීන්ගේ මත්පෙති හා වඳපෙති බෙදා හරි

mmrizmy

Well-known member
  • Dec 11, 2006
    3,070
    1,390
    113
    Sri Lanka
    අන්තවාදීන්ගේ මත්පෙති... 05-02-2019 09:33 PM allah huthige putha

    allah huthige putha wenna ethi, e pakayagen mata wedak nehe. mokada mama niragamiyek.
    namuth boru aathal ganna epa,.

    allata neevei nabiyata unath ooro thiyala erapang, mata ridenne nehe.
    i said the truth
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,939
    26,490
    113
    Misoprostol
    Medication
    DescriptionMisoprostol, sold under the brandname Cytotec among others, is a medication used to prevent and treat stomach ulcers, start labor, cause an abortion, and treat postpartum bleeding due to poor contraction of the uterus.


    This medication is used to prevent stomach ulcers while you take NSAIDs (e.g., aspirin, ibuprofen, naproxen), especially if you are at risk for developing ulcers or have a history of ulcers. Misoprostol helps to decrease your risk of serious ulcer complications such as bleeding. This medication protects your stomach lining by lowering the amount of acid that comes in contact with it.

    https://www.webmd.com/drugs/2/drug-6111/misoprostol-oral/details


    Misoprostol newe, aru kiwwe Mifepristone :rolleyes:
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    අන්තවාදීන්ගේ මත්පෙති... 05-02-2019 09:33 PM allah huthige putha

    allah huthige putha wenna ethi, e pakayagen mata wedak nehe. mokada mama niragamiyek.
    namuth boru aathal ganna epa,.

    allata neevei nabiyata unath ooro thiyala erapang, mata ridenne nehe.
    i said the truth

    Mokakda dan uba kiyanne mewa boru kiyalada?
     

    goku90

    Member
    Jul 25, 2017
    326
    107
    0
    මේවා කෑම වලට දාලා දුන්නොත් ගබ්සා විමේ හෝ වද වීමේ සම්බාවිතාවක් තියනවාද
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,939
    26,490
    113
    E tablet eka google karala balapangko

    wanda pethi kiyala labbak nehe kiyala docala kiwath umbala piliganne nehe. umbala unta wada ugathne balapuhama.

    Abortion pills kiyanne wanda pethi nevei.
    dan oya abortion pills eka digata manussayek biwwoth mokada wenne? uba mokak hari research ekak karala thiyenawa owa long term gaththoth infertile wenne na kiyanna?
     

    Dodo Mahaththaya

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    12,979
    3,176
    113
    Planet Earth
    මුස්ලිම් ෆාමසි වලට යන්නත් එපා, මුස්ලිම් දොස්තරලගෙන් බෙහෙත් ගන්නත් එපා...

    :no::no::no:
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    Misoprostol
    Medication
    DescriptionMisoprostol, sold under the brandname Cytotec among others, is a medication used to prevent and treat stomach ulcers, start labor, cause an abortion, and treat postpartum bleeding due to poor contraction of the uterus.


    This medication is used to prevent stomach ulcers while you take NSAIDs (e.g., aspirin, ibuprofen, naproxen), especially if you are at risk for developing ulcers or have a history of ulcers. Misoprostol helps to decrease your risk of serious ulcer complications such as bleeding. This medication protects your stomach lining by lowering the amount of acid that comes in contact with it.

    https://www.webmd.com/drugs/2/drug-6111/misoprostol-oral/details

    Yako me image eke hondatama penawa meke thiyenne monawada kiyala. :D
    CeBa1n8.jpg


    MIFEPRISTONE
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    E tablet eka google karala balapangko

    wanda pethi kiyala labbak nehe kiyala docala kiwath umbala piliganne nehe. umbala unta wada ugathne balapuhama.

    Abortion pills kiyanne wanda pethi nevei.

    E news eka balapan aayeth api nemei unma kiyala thiyenawa ehema wenawa kiyala.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    අන්තවාදීන්ගේ මත්පෙති... 05-02-2019 09:33 PM allah huthige putha

    allah huthige putha wenna ethi, e pakayagen mata wedak nehe. mokada mama niragamiyek.
    namuth boru aathal ganna epa,.

    allata neevei nabiyata unath ooro thiyala erapang, mata ridenne nehe.
    i said the truth
    Dan ehemawath kiyapan :lol::lol: