අන්න බං පුටින් පොන්නයා නැට්ට පුකේ ගහගෙන පහු බහිනවා 🤣🤣😅

ZeroFire

Well-known member
  • Jan 30, 2022
    826
    962
    93
    වේස ලොල්ලා තොගේ ඇමරිකාවම නේ හුත්තෝ ගහන දවසයි,ගහනවයි ගගා හැමිනෙන්නේ😂.මොකෝ intel වැරදිලාද ගූ බයිඩන්ගේ🤣.

    එක පොම්නයෙක් හෙන ගේමක් දෙනවා.ඌ ඇමරිකාවට පුක දිදී පුක දෙන්නේ නෑ වගේ හැසිරෙනවා😂.මට මතකයි එක දවසක් ඌ කියනවා උතුර ඉන්දියාවට ලියලා දුන්නනම් හරි කියලා🤣

    ගූ බයිඩන් නාකියට හරියට කියන්න කියපන්කෝ ගහන දවසක් නිකන් උන්ට පුක දෙන උන්ට ස්වයංවින්දනය කරන්නවත්🤣

    ගෑනුන්ගේ ජංගි හොයන එකා දැන් යුද්ධ ගැනද කතා කරන්නේ.මොකෝ මේ දවස්වල biden ගේ photo බලලද අතේ ගහන්නේ😂👌💩

    Kamak na itin embassyen hambewena gaanatane wadak karana ekath hodai :lol:
    ------ Post added on Feb 19, 2022 at 2:55 PM

    Biden ge ahala kiyapanko ilaga drama eka kohenda patan ganne kiyala? China weida iran weida:lol:. Russia->china->iran wei ne bn?:lol:.awlak na miniha chanda tikak dagannane dagalanne wahal putanola foam karala👌😂.Tawa tika kaalekin economy th fuck wenwe😂
    ------ Post added on Feb 19, 2022 at 2:58 PM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: weer 11

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,957
    167,771
    113
    එකමත් එක රටක
    :unsure:

    putin kiss GIF

    ------ Post added on Feb 24, 2022 at 2:29 PM
     

    weer 11

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    යුක්‍රේන ආක්‍රමණය පුටින්ගෙ දේශපාලන මළගම බව කියන වීඩියෝ එක දාලා දවසක් ගියේ නෑ. කියපු දේ ඒ විදිහටම සිද්ධ වෙලා මිනිහා හමුදාවත් කුදලගෙන ආපහු යනවා. හයියෝ සල්ලි. 🤣

    Edit : බලහන් thumb එක. තීරණාත්මක පැය 48 ගැන කැට තියලා කිව්වෙ. 👇👇👇



    කෝ දැන් වරෙන් geo politics ගැන මට උගන්නන්ඩ හදපු උන් ටික. 🤣 🤣

    P. S. කියන්ඩම දෙයක් නැතිනම් රන්ජන්ගෙ එකවත් දාහන් ඉතින්. 🤣
    @N A K A M U R A @erozan @nicjosh83


    P. P. S. වැඩ බැරි විශ්ලේෂකයො ටික දැන් රිටායර් වෙයන්. 🤣🤣🙏


    😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,968
    18,101
    113
    LOL munan gu nana ekamai wade

    Kalin ranja nidahas wenawa kiyala chora una

    Dan global politics gena kata karanna gihin aye nagatta

    A unata mu act karanne andu wattana Jehan Fernando wage. Danwat oya act eka drop karapan ban. Lajjawe ba
     
    • Haha
    Reactions: Master malli

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    මේ ඉන්ද්‍රජිත් කාර්ය කියන කියන එක වරදිනවනේ
     
    • Haha
    Reactions: Kalegana