වේස ලොල්ලා තොගේ ඇමරිකාවම නේ හුත්තෝ ගහන දවසයි,ගහනවයි ගගා හැමිනෙන්නේ

.මොකෝ intel වැරදිලාද ගූ බයිඩන්ගේ

.
එක පොම්නයෙක් හෙන ගේමක් දෙනවා.ඌ ඇමරිකාවට පුක දිදී පුක දෙන්නේ නෑ වගේ හැසිරෙනවා

.මට මතකයි එක දවසක් ඌ කියනවා උතුර ඉන්දියාවට ලියලා දුන්නනම් හරි කියලා
ගූ බයිඩන් නාකියට හරියට කියන්න කියපන්කෝ ගහන දවසක් නිකන් උන්ට පුක දෙන උන්ට ස්වයංවින්දනය කරන්නවත්
ගෑනුන්ගේ ජංගි හොයන එකා දැන් යුද්ධ ගැනද කතා කරන්නේ.මොකෝ මේ දවස්වල biden ගේ photo බලලද අතේ ගහන්නේ


Kamak na itin embassyen hambewena gaanatane wadak karana ekath hodai

------
Post added on Feb 19, 2022 at 2:55 PM
Biden ge ahala kiyapanko ilaga drama eka kohenda patan ganne kiyala? China weida iran weida

. Russia->china->iran wei ne bn?

.awlak na miniha chanda tikak dagannane dagalanne wahal putanola foam karala


.Tawa tika kaalekin economy th fuck wenwe

------
Post added on Feb 19, 2022 at 2:58 PM