ape podi ewunta ratak ithurukaramuratata adare minissu api ekathuwela kohomahari kudu rajawa elawamuape podi ewunta ratak ithurukaramu


හික් හික් මේ සෙනගද යකෝ![]()
)

හික් හික් මේ සෙනගද යකෝ![]()


කුක්කට රිදිලා![]()
මරාගෙ ගූ කන උන්ට පේන්නෙ නෑ ගොනෝ සෙනග
![]()
ඉස්සෙල්ල මේකට උත්තර දියන්කෝ.මරාට මේ ගාන අද්දන්න සීටීබී බස් කීයක් ඕනද ? සරල ප්රශ්නයක් ඇහුවේ...![]()


කුක්කට රිදිලා![]()


mehe nam geyin geta yanawa machan. ohetath ei. uba kiyana kathawa aththa. sampathwala adupaduwak thiyenawa. UNP eka me dawaswala idam wikunala campaign eka karanne. marata wage horakapu salli nachandeta kalin dinana nisa thamayi hemadama wipaksheta waradinne. kisima sanvidhanayak nha, hithanne senaga awama dinum kiyala,
wena one nha ae gedaratayi mage shop ekatayi me sathiya athulatha mahinda rajapaksha mahathmayagechanda pracharanayata kattiya hathara wathawakata wada aawa,
Eth maithripaala sirisena mahathmayage paarshawayen ekek aawe nha wessakatawath. internet eken campaign karala rate bahuthare dinanda bha, gamata yanna one game awidinna ona.

mehe nam geyin geta yanawa machan. ohetath ei. uba kiyana kathawa aththa. sampathwala adupaduwak thiyenawa. UNP eka me dawaswala idam wikunala campaign eka karanne. marata wage horakapu salli na![]()
chandeta kalin dinana nisa thamayi hemadama wipaksheta waradinne. kisima sanvidhanayak nha, hithanne senaga awama dinum kiyala,
wena one nha ae gedaratayi mage shop ekatayi me sathiya athulatha mahinda rajapaksha mahathmayagechanda pracharanayata kattiya hathara wathawakata wada aawa,
Eth maithripaala sirisena mahathmayage paarshawayen ekek aawe nha wessakatawath. internet eken campaign karala rate bahuthare dinanda bha, gamata yanna one game awidinna ona.


uba kiyana kathawa sathika aththa. Rate Buddimath Internet use karana bahutharayak inne MY3 ekka... eeth gamata giyaaama thama therennne eka ehema neme kiyala. godak gam wala udawiya thawamath Yudde Dinna naayaka maanasikathwen inne.... gam wala godak sinhala chanda MR ta thamai... onna othanai MY3 ta kelawenne.......