නෑ නෑ මන් කීවේ අනුරාධපුර මහමෙව්නාව උයන ගැන.. ථූපාරමේ තියෙන්නෙ මහමෙව්නා උයනේ කෑල්ලක.. ඉස්සර රජතුමා බිසෝ ලා එක්ක චැටක් දාන්න ඒකට තමා ගිහින් තියෙන්නෙ.. රන්මසු ඒක පොළොන්නරුවේ නේද තියෙන්නෙ?ඒ රන්මසු උයන යකෝ ඉසුරුමුණිය එහාපැත්තෙ තියෙන්නෙ
අනුරාධපුර ඉසුරුමුණිය එහා පැත්තෙ තියෙන්නෙනෑ නෑ මන් කීවේ අනුරාධපුර මහමෙව්නාව උයන ගැන.. ථූපාරමේ තියෙන්නෙ මහමෙව්නා උයනේ කෑල්ලක.. ඉස්සර රජතුමා බිසෝ ලා එක්ක චැටක් දාන්න ඒකට තමා ගිහින් තියෙන්නෙ.. රන්මසු ඒක පොළොන්නරුවේ නේද තියෙන්නෙ?

nande giyapu pot eka honda nadda? deyyo guard eka dena hinda security prashnayak enne na.

Ne machan normal place ekak nikan katha karannaroom ekkda one ?
නෑ බං එහෙම එකකට නෙවෙයි යන්නේයන්නෙත් සර්පයෙක් එක්ක සෙල්ලම් කරන්නනේ ඉතින්![]()
ඒකට වෙන date එකක් දාගන්න ඕනේ මචන්විල් මැක්ස් පිල්ම් හෝල් එකේ බොක්ස් තියෙනවා ඒසී එකේ ඉදන් කතා කරන්න පුලුවන්![]()
![]()

එහෙනම් එදාට ටිකක් කලින් පලයන් 5ක් හරි 6ක් හරි තියෙන්නෙඒකට වෙන date එකක් දාගන්න ඕනේ මචන්![]()

රවට්ටගෙන ගිහින් උකන්න නේද? වනචර බල්ලෙක් තෝමචං, Girl friend එක්ක date එකකට යන්න හොඳ තැනක් තියෙනවද අනුරාධපුරේ පැත්තේ? ටවුන් එක කිට්ටුව. ගොඩක් දුර යන්න බෑ පෙට්රල් ප්රශ්නයි කාලය ප්රශ්නයි නිසා. ලොකු සීන් ඕනේ නෑ කාලා බීලා කතා කර කර පැය දෙක තුනක් ඉන්න පුළුවන් තැනක්.
රවට්ටලා උකන්ඩ ඕනේද girl friend උනාට පස්සෙත්?රවට්ටගෙන ගිහින් උකන්න නේද? වනචර බල්ලෙක් තෝ



