3 adults + podi eka 1+ yearsbump, familly eke kauda, vedihiti podihiti - nikan denaganda
උඹේ අම්මාගේ කිම්බ අස්සේ තමා නවතින්නේ අනුරාධපුරේ යන ගොඩක් එවුන්Boys next week wage yanna plan karan inne.. town eke or polonnaruwa side ekata wenna habarana wge calm side ekaka nwatinna place ekak recommend kranna.. family ekka yanne..loku ganan ewa epa..normal 20 - 25K range shape..
Thanks in advance..
Ah huththige putha awith...sarame pihidaganna tibuna ekek tmai uba..උඹේ අම්මාගේ කිම්බ අස්සේ තමා නවතින්නේ අනුරාධපුරේ යන ගොඩක් එවුන්![]()
සරමේ පිහදාන්න ඕනේ නැහැ උබේ අම්මාගේ කටට වැක්කුරුවා නම් හරිනේAh huththige putha awith...sarame pihidaganna tibuna ekek tmai uba..
Okkotama kalin ube amma wate yana eka natara karapan..natnam tho wage higana wesige puthala tawa enawa me loketaසරමේ පිහදාන්න ඕනේ නැහැ උබේ අම්මාගේ කටට වැක්කුරුවා නම් හරිනේ![]()

Boys next week wage yanna plan karan inne.. town eke or polonnaruwa side ekata wenna habarana wge calm side ekaka nwatinna place ekak recommend kranna.. family ekka yanne..loku ganan ewa epa..normal 20 - 25K range shape..
Thanks in advance..
Oya range ektanm booking.com eken honda ekk balala google map eken number eka aragena pitin katha krala booking eka dapan.. booking eke 35k wge wena room ekk gnna plwn pitin ktha krla oya rate ekata.. BB+pool thiyena honda hotel ekk.3 adults + podi eka 1+ years