අනුරාධපුර නවතින්න ප්ලේස් එකක්..

chinmak

Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,831
    8,052
    113
    මෙන්න මෙතන...
    Boys next week wage yanna plan karan inne.. town eke or polonnaruwa side ekata wenna habarana wge calm side ekaka nwatinna place ekak recommend kranna.. family ekka yanne..loku ganan ewa epa..normal 20 - 25K range shape..

    Thanks in advance..
     
    • Like
    Reactions: ieannet

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Boys next week wage yanna plan karan inne.. town eke or polonnaruwa side ekata wenna habarana wge calm side ekaka nwatinna place ekak recommend kranna.. family ekka yanne..loku ganan ewa epa..normal 20 - 25K range shape..

    Thanks in advance..
    උඹේ අම්මාගේ කිම්බ අස්සේ තමා නවතින්නේ අනුරාධපුරේ යන ගොඩක් එවුන්😁
     

    Executer

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,761
    6,200
    113
    🇨🇦🍁
    The Lake Forest Hotel මේක මරු place එක, පූජා නගරයට පට්ට ලගයි, හොටෙල් එකේ ඉදන් චයිත්‍ය 4ක් වැවට එහා පැත්තෙන් පේනවා
     

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,180
    1,771
    113
    Anuradapura Nam Rajarata Hotel, Habarana nam Cinnamon Village

    Rates adu pot wala indala amu katu kala tibe, Google reviews boru ekoo sudannata service oki apita no service. family ne honda pot ekakatama yannda.

    FYI - Jungel side eke inawanam honda pot ekak yanna nathinam sure ekata gembo, maduruwo,podi podi sathu sarpayi sure :yes:
     
    • Love
    Reactions: chinmak

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,665
    1
    6,346
    113
    Boys next week wage yanna plan karan inne.. town eke or polonnaruwa side ekata wenna habarana wge calm side ekaka nwatinna place ekak recommend kranna.. family ekka yanne..loku ganan ewa epa..normal 20 - 25K range shape..

    Thanks in advance..
    3 adults + podi eka 1+ years
    Oya range ektanm booking.com eken honda ekk balala google map eken number eka aragena pitin katha krala booking eka dapan.. booking eke 35k wge wena room ekk gnna plwn pitin ktha krla oya rate ekata.. BB+pool thiyena honda hotel ekk.

    Just try Heritage hotel, if you like