අනුරාධපුර රාජධානිය ආරම්භවීමට පෙර හෙළබිම&

sgrdk1

Well-known member
  • Jul 1, 2015
    2,395
    330
    83
    හෙළ බිමේ
    eda kusinara - ada kusinagar
    eda patali puthra - ada patna

    mama danna me deka witharai thiyenne ,thawa ewa athi

    lankawe monawada nagara thiyenne budhun wahanseta adala una , kisima namak lagin wath yanne nane ban ?

    මේ ගැන ලියවුනු පොත් පත් ටිකක් කියවල හොයල බලල කතා කරන්න එන්න.නැතුව කතාකරල තේරුමක් නෑ.
     

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    බුදුගල, රිටිගල, පුරාවස්තු ඔක්කොම බුද්ධ කාලෙට අයිති එකම යුගයක ඒව.

    ewa mehe thibuna sanga arama ban , budda kalen passe ewa, sel lipi wala budunta pooja kala kiyala gahala athi e mokada sanga sathu karana onama deyak budhun pramuka araya sangayata pooja kala kiyala thamai eke adahasa, api deyyak pooja kalath ehema hithagena thmnai pooja karanne .
     

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    මේ ගැන ලියවුනු පොත් පත් ටිකක් කියවල හොයල බලල කතා කරන්න එන්න.නැතුව කතාකරල තේරුමක් නෑ.

    poth baluwa ban harima appiriyai nikanma kathawak gothana widihata liyala thiyenne , matath ubatath puluwan e wage poth gahanna .
     

    sgrdk1

    Well-known member
  • Jul 1, 2015
    2,395
    330
    83
    හෙළ බිමේ
    ewa mehe thibuna sanga arama ban , budda kalen passe ewa, sel lipi wala budunta pooja kala kiyala gahala athi e mokada sanga sathu karana onama deyak budhun pramuka araya sangayata pooja kala kiyala thamai eke adahasa, api deyyak pooja kalath ehema hithagena thmnai pooja karanne .

    දැනුවත් වෙලා එන්න.නිකන් කතා කරල පලක් නෑ.
     

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    මේ ගැන ලියවුනු පොත් පත් ටිකක් කියවල හොයල බලල කතා කරන්න එන්න.නැතුව කතාකරල තේරුමක් නෑ.

    e pothe thiyenawa ''kusinara'' kiyala thanak nalu ''kasiya kiyala thanak lu thiyenne , ow kusinara kiyala thanak na eth ''kusinagar'' kiyala thanak thiyenwa ethana thamai budun piriniwan una thana
     

    sgrdk1

    Well-known member
  • Jul 1, 2015
    2,395
    330
    83
    හෙළ බිමේ
    poth baluwa ban harima appiriyai nikanma kathawak gothana widihata liyala thiyenne , matath ubatath puluwan e wage poth gahanna .

    මෙච්චර කල් ඔලුවට දාගෙන තියෙන ඒව අයින් කරල මධ්‍යස්තව කියවන්න.එතකොට සත්‍යය පේන්න පටන්ගනියි.
     

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    දැනුවත් වෙලා එන්න.නිකන් කතා කරල පලක් නෑ.

    danuwath wenn aithin ubai mamai gihilla cabon test karala , sel lipi kiyawanna ona

    anika isselama kanishka rajathuma thamai budhu pilimath nelanna gathe , me okkoma india wen apu dewal .
     

    sgrdk1

    Well-known member
  • Jul 1, 2015
    2,395
    330
    83
    හෙළ බිමේ
    danuwath wenn aithin ubai mamai gihilla cabon test karala , sel lipi kiyawanna ona

    anika isselama kanishka rajathuma thamai budhu pilimath nelanna gathe , me okkoma india wen apu dewal .

    බුදුපිලිම නෙලුවෙ ඉන්දියාවට බුද්ධාගම ව්‍යාප්ත උනාට පස්සෙ ඉන්දියාවෙදි තමයි.ඒ බුද්ධ පරිනිර්වානයෙන් සියවස් ගනනකට පස්සෙ.ඊට කලින් අපේ රටේ වැන්දෙ සිරිපතුල් ගල් වලට.ඒ සිරිපතුල් බුද්ධ පාදස්පර්ශය ලබපු ඒව.
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    suddo kyne ubala hitan innawa wage psycho jatiyak neme ban, unta budda kohe ipadunath wedak ne unta buddha historical figure ekak witarai, :lol:
     

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    මෙච්චර කල් ඔලුවට දාගෙන තියෙන ඒව අයින් කරල මධ්‍යස්තව කියවන්න.එතකොට සත්‍යය පේන්න පටන්ගනියි.

    kohomada ban madyasthawa kiyawanne , e potha liyana kenta ona widihta methana meka una athana araka una kiyana kota ? kisima purawidya sakshiyakwath nathuwa ,

    sal gahe mula pennawa patta digayi kiyala eken hithaganna puluwanda e sal gaha 2500 awurudu paranai kiyala .

    galle wala thiyenawa hettawala raja mahawiharaya eke thiyenawa oita wada kada mahatha sal gas .

    uba barain wash wela apiwath wash karanna hadanawa , danne nathi un wash wenawa , un gihilla unge aduarana aya nadayonta kiyanwa .un nuth wash wenawa anthimata ubalata ona deth wenawa . buddhagama wikurthi wenawa .budhun kiyapu widihatama tika tika budhagama nathi wela yanawa .budhagame wesayen peni inn ayagenma thamai meka wenne .

    rahath wela kiyala prasuiddiye kke denke awilla kiwada ? anna e aya saha e ayage golayo thamai agama nathi karanne

    harima dukak danenne mewa wenaklota
     

    sgrdk1

    Well-known member
  • Jul 1, 2015
    2,395
    330
    83
    හෙළ බිමේ
    suddo kyne ubala hitan innawa wage psycho jatiyak neme ban, unta budda kohe ipadunath wedak ne unta buddha historical figure ekak witarai, :lol:

    එහෙම කියන්න එපා මචන් . අපේ රටේ එවුන් අපේ රට ගැන දන්නෙ නැති උනාට ඉන්දියාව, යුරෝපෙ ඇමරිකාව මේව ඔක්කොම හොඳට දන්නව.
     

    youtube

    Member
    Feb 22, 2012
    478
    115
    0
    ewa mehe thibuna sanga arama ban , budda kalen passe ewa, sel lipi wala budunta pooja kala kiyala gahala athi e mokada sanga sathu karana onama deyak budhun pramuka araya sangayata pooja kala kiyala thamai eke adahasa, api deyyak pooja kalath ehema hithagena thmnai pooja karanne .

    ehema wenne kohomada ban. lankawe ithihasayata anuwa lankaawe bududahamak thibila nahane oyakaale. mihidu hamuduruwo kiyanawane bududahama lankaawata genaawe. buduhaamuduruvo jeewnana kale lankawe bauddayo hitiye nathnam kawada ban oya aarama karawalaa pujakeruwe? indiyaawen genella mehe hitewwada; ara indiyaawe srimaha bodiyak hitawalaa ethane buduwechcha thana hatiyata lakunu klaawage. anika ban siduhath kumaarayage kode kapapu kaduwe idan saama dathuwakma wedala inne lankaawe. ethakota suddo ewath mehe genella nidan kalaada indiyaawe ida nathi hinda?
     

    sgrdk1

    Well-known member
  • Jul 1, 2015
    2,395
    330
    83
    හෙළ බිමේ
    kohomada ban madyasthawa kiyawanne , e potha liyana kenta ona widihta methana meka una athana araka una kiyana kota ? kisima purawidya sakshiyakwath nathuwa ,

    sal gahe mula pennawa patta digayi kiyala eken hithaganna puluwanda e sal gaha 2500 awurudu paranai kiyala .

    galle wala thiyenawa hettawala raja mahawiharaya eke thiyenawa oita wada kada mahatha sal gas .

    uba barain wash wela apiwath wash karanna hadanawa , danne nathi un wash wenawa , un gihilla unge aduarana aya nadayonta kiyanwa .un nuth wash wenawa anthimata ubalata ona deth wenawa . buddhagama wikurthi wenawa .budhun kiyapu widihatama tika tika budhagama nathi wela yanawa .budhagame wesayen peni inn ayagenma thamai meka wenne .

    rahath wela kiyala prasuiddiye kke denke awilla kiwada ? anna e aya saha e ayage golayo thamai agama nathi karanne

    harima dukak danenne mewa wenaklota

    ආගමයි ධර්මයි කියන්නෙ එකක් නෙවෙයි දෙකක් මචන්.ඒක හොඳට දැනගනින්.ධර්මය යට යනකොට ආගම මතුවෙනව.ඒක ධර්මතාවය.ඒ වගේම ආයිත් ධර්මය මතුවෙනකොට ආගම යට යනව.ධර්මය කියල ආගම බදාගෙන ඉන්න අයට ධර්මය මතුවෙන එක පේන්නෙ මහ විනාශයක් විදියට තමයි.

    ධර්මය මතුවෙන විට තමයි ධර්මතාවයෙන්ම යටගිහිල්ල තිබ්බ ස්ථානත් ආයිත් මතුවෙන්න පටන්ගන්නෙ.ඒක වලක්වන්න කාටවත් බෑ.
     

    kash123

    Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    ehema wenne kohomada ban. lankawe ithihasayata anuwa lankaawe bududahamak thibila nahane oyakaale. mihidu hamuduruwo kiyanawane bududahama lankaawata genaawe. buduhaamuduruvo jeewnana kale lankawe bauddayo hitiye nathnam kawada ban oya aarama karawalaa pujakeruwe? indiyaawen genella mehe hitewwada; ara indiyaawe srimaha bodiyak hitawalaa ethane buduwechcha thana hatiyata lakunu klaawage. anika ban siduhath kumaarayage kode kapapu kaduwe idan saama dathuwakma wedala inne lankaawe. ethakota suddo ewath mehe genella nidan kalaada indiyaawe ida nathi hinda?

    oya uda kiyapu arama okkoma lankawata buddagama awain passe hadapuwa anika eeta kalin wennath puluwan ai girihadu seya , thappassu balluka kesha dhathu nidan karala hadapu seya ?

    bhdun inna dawase lankawe baudayo inna athi , mahianda hamuduhruwo officially lankawata introduce kalata kalain thiyenna athi aniwa , mama na kiyanne na eka nam

    kaduwa koheda ban nidan karala thiyenne ? mama adamai ahuwe :D

    uba kapilawasthu dhau gana ahala nadda ??

    ane ban
     
    Last edited:
    oya uda kiyapu arama okkoma lankawata buddagama awain passe hadapuwa anika eeta kalin wennath puluwan ai girihadu seya , thappassu balluka kesha dhathu nidan karala hadapu seya ?

    bhdun inna dawase lankawe baudayo inna athi , mahianda hamuduhruwo officially lankawata introduce kalata kalain thiyenna athi aniwa , mama na kiyanne na eka nam

    kaduwa koheda ban nidan karala thiyenne ? mama adamai ahuwe :D

    uba kapilawasthu dhau gana ahala nadda ??

    ane ban

    මේ පොත බලපං.. මමත් 100% විශ්වාස කරන්නෑ හැබැයි

    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=21650744&postcount=939