අනුරාධරා ඩිස්ලයික් පොන්නයට වැට උඩ තියල පුකේ ඇරියා 🤭🤭

Sonik Sonik

Well-known member
  • Apr 8, 2026
    987
    1
    1,853
    93
    32
    🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    wolf.lk
    උබල දන්නව ඇති අනුරාධරා කියන නිකමා කරන්න වැඩක් නැති කමට මේකෙ උන්ට පත කෙබර ඇදබාල ඒවට කවුරුහරි විරුද්ද මතයක් දීපු ගමන් පුක ඌවා කරගෙන ඒ මිනිස්සු දාපු පරන පොස්ට් හොය හොයා ඩිස්ලයික් ගහනවා කියල. :lol::lol:

    මේ පහල තියෙන්නෙ ඌ පුක රත් කරගෙන එහෙම ඩිස්ලයික් ගහපු එවුන් දාපු කතන්දර කීපයක්.

    හුත්තිගෙ පුතා ඊයෙ රෑ එලිවෙනකන් ඇහැරගෙන මගේ පරන පෝස්ට් හොය හොයා ඩිස්ලයික් ගහල තිබ්බා. මටනම් ඔය ලයික් වලින් වැඩක් නෑ, හැබැයි එක එකාට පදිරි වෙලා නිකන් බලන් ඉන්න පුරුද්දක් ලේ වල නැති නිසා, ඔන්න අද බොටෙක් රන් කරලා හුත්තගෙ තිබ්බ රියැක්ශන් ස්කෝර් 47,000ටම කෙලල දැම්මා. :lol::lol:

    පොන්නයා දැන් ඉන්නවා කිරියට ඒගන්නත් බැරිව ලැජ්ජාවෙන්. ලොල් :lol::lol:

    අද රෑ වෙද්දි ඉතින් මාව බෑන් වෙයි. අවුලක් නෑ බෑන් වෙලාම පුරුදු නිසා. :lol::lol:

    PS:
    කැරිම සීන් එක කියන්නෙ කිරිය හදපු උන් Rate Limiting කරලවත් නෑ, බොටෙක් දාල ඕනෙ මගුලක් කරන්න පුලුවන්. ලොල්


    1788710911250.png


    @AnuradhaRa eeyaa ponnayooo. Paya 48 k fake ekenuth log wela dislike dala 4000 k da adu kale 😅😂 Dislike loading hitapan botek hadala run karanakan. Aye adaagena admin gawata duwanna epaa 😅🤭

    වැඩිය උඩ පනින්න එපා පොන්න පැටිය
    තව 5000ක් කපනව පැය 24න්

    Kapapan thoge post 36000 k tiyenawa ballige puthoooo.
    Hitapan adagena yanna denna 😅

    Jobless ponnaya click kara kara dislike daanawa. Paw anathaya. Mama bot ekak liyanakan retired teacher wesa ammata hukala thoowa jathaka kala ponna horikada ballawa Katuwapitiye para dige hoya hoya hitapan. Pension eken pin bath gilina higanna 😅

    Passe adagena admin gawata duwanna epaa 😅

    කට විතරයි උඹෙ, වැඩ නෑ
    උඹෙ බොට් නිකං අර ඇවිල්ල මට වැටෙන්න ගහනව කිව්ව වගේ තමා
    මතක තියා ගනින් පොන්න පැටිය තෝ කරන හැම කැරි වැඩක්ම මටත් පුලුවන් වග...

    @AnuradhaRa mage post walata dislike dammata umbe mole amaruwa adu wenne na ponz. Gihin mulleriyawe nathara weyan. Pissek unama beheth bonna one

    dislike දැම්මෙ 5 යි බං
    සැන්ඩිලාට තාරකලට දාපු විදියට ඩිස්ලයික් දැම්මනං උඹට ගූත් යයි ඔය විදියට

    Ithin dislike dammama umbata hena athalda?

    Dislike ගහන්න nam full focus.
    No ABCD

    1000 ද 2000 ද 5000 ද 😅 ආයෙ ඉතිං ඩිශ්ලයික් නම් අනුරාධ තමයි

    https://www.theguardian.com/science/2025/may/23/sperm-donor-cancer-risk-children-europe

    අර පොන්නයට ගූ ගිහින්
    ඇඩ්මින්ට වැදල වැදල පරණ පෝස්ට් ටික හංගගෙන

    නැත්තං මං ඕකව -2000 ක් විතර කරල නවතින්නෙ

    dislike 100 ක් රුපියල් 100 යි
    like 100 ක් රුපියල් 200 යි

    සාධාරණ මිල ගණන්
    අදම අපව අමතන්න

    මට තියෙන්නෙ Like, Dislike දාන්න

    ලයික් එකකට රුපියල් 2 ක් ගෙවනව

    ඩිස්ලයික් එකකට රුපියල ගාණෙ ගෙවනව

    ඊයෙ ට්‍රැමඩෝල් පොන්නයට ඩිෂ්ලයික් 800 ක් දැම්ම
    අද @priyade පොන්නයට ඩිෂ්ලයික් 200 ක් දැම්ම

    ආයෙ ඉතිං ඇස් දෙක වහගෙන දාගෙන දාගෙන යනව. ඊයෙ මගදි නිදිමතක් ඇවිල්ල, ටිකක් වෙලා ඇස් දෙක පියාගෙන ඉදල ආයෙ දැම්ම ඩිෂ්ලයික් :ROFLMAO: මේක හෙන ආතල් වැඩක්නෙ ඕයි

    Dislike ගහන කොට ihen බහින්න ලෙඩ නෑ ponnayata
     
    Last edited:

    Sonik Sonik

    Well-known member
  • Apr 8, 2026
    987
    1
    1,853
    93
    32
    🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    wolf.lk
    2023 එකකට ඊයේද උබ ඩිස්ලයික් දුන්නේ?
    නෑ බන්, මූ මේක ඉස්සර ඉදන් කරගෙන ආපු වැඩක්. මූ ෆ්රී දවසක් බලල තේ කෝප්පයක් එහෙම හදාගෙන, ඒක ගහන ගමන් පරන පෝස්ට් පීරගෙන ඩිස්ලයික් ගහනවා. ඊයෙ තමයි මට ඩිස්ලයික් දාල තිබ්බෙ. ඊට කලිනුත් සෑහෙන්න මිනිස්සුන්ට මූ ඕක කරල තිබ්බා
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,481
    2,257
    113
    උට්ටො රින 891 දැං 🤦‍♂️
    ඔය ලයික් අඩු වැඩි උනා කියලා මුකුත් විශේශයක් වෙනවාද?

    නෑ බන්, මූ මේක ඉස්සර ඉදන් කරගෙන ආපු වැඩක්. මූ ෆ්රී දවසක් බලල තේ කෝප්පයක් එහෙම හදාගෙන, ඒක ගහන ගමන් පරන පෝස්ට් පීරගෙන ඩිස්ලයික් ගහනවා. ඊයෙ තමයි මට ඩිස්ලයික් දාල තිබ්බෙ. ඊට කලිනුත් සෑහෙන්න මිනිස්සුන්ට මූ ඕක කරල තිබ්බා
    ඔය ලයික් අඩු වැඩි උනා කියලා මුකුත් විශේශයක් වෙනවාද? (2)
    ------ Post added on Sep 6, 2026 at 9:54 PM
     
    • Like
    Reactions: Sonik Sonik

    Sonik Sonik

    Well-known member
  • Apr 8, 2026
    987
    1
    1,853
    93
    32
    🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    wolf.lk
    ඔය ලයික් අඩු වැඩි උනා කියලා මුකුත් විශේශයක් වෙනවාද?
    එහෙම මුකුත් නෑ බන් ඉස්සරනම් තිබ්බා දැන් නෑ, දැන් ඉතින් ඔය ලයික් බරගානක් තියෙන උන්ව කිරියෙ මේන් පේජ් ඒකේ ලිස්ට් වෙනවා, ඔය ඩිලානය එහෙම (ඉතින් උන් හෙන උජාරුවෙන් ඉන්නෙ LOL). වෙනනම් කේස් එකක් නෑ

    ඔය අනුරාධ පොන්නයා තමයි පරන පොස්ට් හොය හොය ඩිස්ලයික් ගහන කන්සෙප්ට් එක ගෙනාවෙ. එලිවෙනකන් ඩිස්ලයික් ගහල පහුවදාට උජාරුවෙන් කියෙව්වෙ. :lol::lol: උඩ ටික කියෝල බලපන්

    Context එකට අදාල තැනදි මිනිහෙක්ගෙ මතේට කැමති නැත්නම් ඒකට dislike දාන එක වෙනයි. නිදාගන්නෙත් නැතුව එලිවෙනකන් පරන පෝස්ට් හොය හොයා ඩිස්ලයික් දානෙක වෙනයි
     

    Sonik Sonik

    Well-known member
  • Apr 8, 2026
    987
    1
    1,853
    93
    32
    🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    wolf.lk
    උඹ ඔය වැඩේ කලිනුත් කරා නේ? මට මතකයි කලිනුත් බෑන් වුනේ ඕකම කරලා.
    නෑ බන් කලින් බෑන් උනේ එක එකාව එක්ස්පෝස් කරන්න ගිහිල්ලා :lol::lol:
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,481
    2,257
    113
    එහෙම මුකුත් නෑ බන් ඉස්සරනම් තිබ්බා දැන් නෑ, දැන් ඉතින් ඔය ලයික් බරගානක් තියෙන උන්ව කිරියෙ මේන් පේජ් ඒකේ ලිස්ට් වෙනවා, ඔය ඩිලානය එහෙම (ඉතින් උන් හෙන උජාරුවෙන් ඉන්නෙ LOL). වෙනනම් කේස් එකක් නෑ

    ඔය අනුරාධ පොන්නයා තමයි පරන පොස්ට් හොය හොය ඩිස්ලයික් ගහන කන්සෙප්ට් එක ගෙනාවෙ. එලිවෙනකන් ඩිස්ලයික් ගහල පහුවදාට උජාරුවෙන් කියෙව්වෙ. :lol::lol: උඩ ටික කියෝල බලපන්

    Context එකට අදාල තැනදි මිනිහෙක්ගෙ මතේට කැමති නැත්නම් ඒකට dislike දාන එක වෙනයි. නිදාගන්නෙත් නැතුව එලිවෙනකන් පරන පෝස්ට් හොය හොයා ඩිස්ලයික් දානෙක වෙනයි
    උබට බැයිද ඔය ගැජමැටික් එකෙන් මට ලයික් 10000ක් විතර දෙන්න? එතකොට අනුරාධයාට ගහපු ඩිස්ලයික් ටිකට ඒක හිලවු වෙලා උබව බෑන් කරන් එකක් නෑ.... 😁 😁 😁 😁
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,113
    23,339
    113
    නෑ බන්, මූ මේක ඉස්සර ඉදන් කරගෙන ආපු වැඩක්. මූ ෆ්රී දවසක් බලල තේ කෝප්පයක් එහෙම හදාගෙන, ඒක ගහන ගමන් පරන පෝස්ට් පීරගෙන ඩිස්ලයික් ගහනවා. ඊයෙ තමයි මට ඩිස්ලයික් දාල තිබ්බෙ. ඊට කලිනුත් සෑහෙන්න මිනිස්සුන්ට මූ ඕක කරල තිබ්බා
    Good job boss
    Oka mata e dawas wala karaganna loku uwamanawak thibbata kale ne Banned wevi kiyala
     
    • Love
    Reactions: Sonik Sonik