උබල දන්නව ඇති අනුරාධරා කියන නිකමා කරන්න වැඩක් නැති කමට මේකෙ උන්ට පත කෙබර ඇදබාල ඒවට කවුරුහරි විරුද්ද මතයක් දීපු ගමන් පුක ඌවා කරගෙන ඒ මිනිස්සු දාපු පරන පොස්ට් හොය හොයා ඩිස්ලයික් ගහනවා කියල. 

මේ පහල තියෙන්නෙ ඌ පුක රත් කරගෙන එහෙම ඩිස්ලයික් ගහපු එවුන් දාපු කතන්දර කීපයක්.
හුත්තිගෙ පුතා ඊයෙ රෑ එලිවෙනකන් ඇහැරගෙන මගේ පරන පෝස්ට් හොය හොයා ඩිස්ලයික් ගහල තිබ්බා. මටනම් ඔය ලයික් වලින් වැඩක් නෑ, හැබැයි එක එකාට පදිරි වෙලා නිකන් බලන් ඉන්න පුරුද්දක් ලේ වල නැති නිසා, ඔන්න අද බොටෙක් රන් කරලා හුත්තගෙ තිබ්බ රියැක්ශන් ස්කෝර් 47,000ටම කෙලල දැම්මා.

පොන්නයා දැන් ඉන්නවා කිරියට ඒගන්නත් බැරිව ලැජ්ජාවෙන්. ලොල්

අද රෑ වෙද්දි ඉතින් මාව බෑන් වෙයි. අවුලක් නෑ බෑන් වෙලාම පුරුදු නිසා.

PS:
කැරිම සීන් එක කියන්නෙ කිරිය හදපු උන් Rate Limiting කරලවත් නෑ, බොටෙක් දාල ඕනෙ මගුලක් කරන්න පුලුවන්. ලොල්


මේ පහල තියෙන්නෙ ඌ පුක රත් කරගෙන එහෙම ඩිස්ලයික් ගහපු එවුන් දාපු කතන්දර කීපයක්.
හුත්තිගෙ පුතා ඊයෙ රෑ එලිවෙනකන් ඇහැරගෙන මගේ පරන පෝස්ට් හොය හොයා ඩිස්ලයික් ගහල තිබ්බා. මටනම් ඔය ලයික් වලින් වැඩක් නෑ, හැබැයි එක එකාට පදිරි වෙලා නිකන් බලන් ඉන්න පුරුද්දක් ලේ වල නැති නිසා, ඔන්න අද බොටෙක් රන් කරලා හුත්තගෙ තිබ්බ රියැක්ශන් ස්කෝර් 47,000ටම කෙලල දැම්මා.


පොන්නයා දැන් ඉන්නවා කිරියට ඒගන්නත් බැරිව ලැජ්ජාවෙන්. ලොල්


අද රෑ වෙද්දි ඉතින් මාව බෑන් වෙයි. අවුලක් නෑ බෑන් වෙලාම පුරුදු නිසා.


PS:
කැරිම සීන් එක කියන්නෙ කිරිය හදපු උන් Rate Limiting කරලවත් නෑ, බොටෙක් දාල ඕනෙ මගුලක් කරන්න පුලුවන්. ලොල්
@AnuradhaRa eeyaa ponnayooo. Paya 48 k fake ekenuth log wela dislike dala 4000 k da adu kaleDislike loading hitapan botek hadala run karanakan. Aye adaagena admin gawata duwanna epaa
![]()
වැඩිය උඩ පනින්න එපා පොන්න පැටිය
තව 5000ක් කපනව පැය 24න්
Kapapan thoge post 36000 k tiyenawa ballige puthoooo.
Hitapan adagena yanna denna
Jobless ponnaya click kara kara dislike daanawa. Paw anathaya. Mama bot ekak liyanakan retired teacher wesa ammata hukala thoowa jathaka kala ponna horikada ballawa Katuwapitiye para dige hoya hoya hitapan. Pension eken pin bath gilina higanna
Passe adagena admin gawata duwanna epaa![]()
කට විතරයි උඹෙ, වැඩ නෑ
උඹෙ බොට් නිකං අර ඇවිල්ල මට වැටෙන්න ගහනව කිව්ව වගේ තමා
මතක තියා ගනින් පොන්න පැටිය තෝ කරන හැම කැරි වැඩක්ම මටත් පුලුවන් වග...
@AnuradhaRa mage post walata dislike dammata umbe mole amaruwa adu wenne na ponz. Gihin mulleriyawe nathara weyan. Pissek unama beheth bonna one
dislike දැම්මෙ 5 යි බං
සැන්ඩිලාට තාරකලට දාපු විදියට ඩිස්ලයික් දැම්මනං උඹට ගූත් යයි ඔය විදියට
Ithin dislike dammama umbata hena athalda?
Dislike ගහන්න nam full focus.
No ABCD
1000 ද 2000 ද 5000 දආයෙ ඉතිං ඩිශ්ලයික් නම් අනුරාධ තමයි
https://www.theguardian.com/science/2025/may/23/sperm-donor-cancer-risk-children-europe
අර පොන්නයට ගූ ගිහින්
ඇඩ්මින්ට වැදල වැදල පරණ පෝස්ට් ටික හංගගෙන
නැත්තං මං ඕකව -2000 ක් විතර කරල නවතින්නෙ
dislike 100 ක් රුපියල් 100 යි
like 100 ක් රුපියල් 200 යි
සාධාරණ මිල ගණන්
අදම අපව අමතන්න
මට තියෙන්නෙ Like, Dislike දාන්න
ලයික් එකකට රුපියල් 2 ක් ගෙවනව
ඩිස්ලයික් එකකට රුපියල ගාණෙ ගෙවනව
ඊයෙ ට්රැමඩෝල් පොන්නයට ඩිෂ්ලයික් 800 ක් දැම්ම
අද @priyade පොන්නයට ඩිෂ්ලයික් 200 ක් දැම්ම
ආයෙ ඉතිං ඇස් දෙක වහගෙන දාගෙන දාගෙන යනව. ඊයෙ මගදි නිදිමතක් ඇවිල්ල, ටිකක් වෙලා ඇස් දෙක පියාගෙන ඉදල ආයෙ දැම්ම ඩිෂ්ලයික්මේක හෙන ආතල් වැඩක්නෙ ඕයි
Dislike ගහන කොට ihen බහින්න ලෙඩ නෑ ponnayata
Last edited:
