Eka sure na eth sjb ta, ranilta, weda krnne tamil parties seramanpp , බාරකාර ආණ්ඩුවේ පිටට දෙන්න වෙන ඇමතිකම් උතුරු නැගෙනහිරට දෙනව කියනව නේද ??![]()
boru kiyanna epaa matto rathnapura and kurunegala dinanne sajiya.දකුණෙන් දෙන්නේ ගේම. ලොවෙත් කළුතර, රත්නපුර, කුරුණෑගල, මාතර, ගාල්ල, හම්බන්තොට අනුර 67% පන්නනවා.
sajiyatalu 80% lu. mun kiyana ekatalu tamil un vote karanne, un rali thiyanne nallu hama gamakama organizersla dala door to door gihin lu hamadama campaign eka karanne.Meka baluwada pora moko kiynne? Mn slvlog balana eka nawattuwa sajiyta kade giyta passe
ada tiyenwa balapn kilinochchi kari sengak ranila hansi bn sajiya game eka gahnwasajiyatalu 80% lu. mun kiyana ekatalu tamil un vote karanne, un rali thiyanne nallu hama gamakama organizersla dala door to door gihin lu hamadama campaign eka karanne.
ow bng dakuneth ithin ranilata wadiya sajiya leadingada tiyenwa balapn kilinochchi kari sengak ranila hansi bn sajiya game eka gahnwa
un dennage votes kadena eken tamai lapayata wasi wunot wenne.ow bng dakuneth ithin ranilata wadiya sajiya leading
matanam hitennema sajiya ei kiyala, 69n bagayak awath lapayata 40 lakhsun dennage votes kadena eken tamai lapayata wasi wunot wenne.
ow lapayata wadaanm sajiya shape. jvp unta balee giyot mala magulak wenne kelinwa loweth surematanam hitennema sajiya ei kiyala, 69n bagayak awath lapayata 40 lakhs
aniwa matat hitenwa lapayata kiyana godak un sajiya or rnailta dei kiyalaලපෙයාට විරුද්ද අය දත් මැද මැද ඉන්නෙ! දෙන්නම් බැටෙ කියල. උන්ගෙ මීටින් වලට යන්නෙ නැහැ. උන් යන්නෙත් ලපෙයාගෙ මීටින් වලට. බලන්න වෙන දෙ! එකයි ලෙපෙ දැන්ම මොල බස්සන්නෙ උ පැරදුනොත් හොර කරල කියල.
එහෙම උනොත් කට්ටිය ෆොම් කරල අරගල කරන්න පුලුවන්. හැබැයි පොනිලා ආවොත් අරගල කලොත් ලපෙයා ටයර් එකක් උඩ යනවා.
lapeya passe yanne loan aran kela wechcha rajaye sewakayan / saha 2019 gota genalla heena dakapu modeyo set eka. gota awilla tax polee adu karama wahana ganipu un ehema godak innawa. dan unta finance eka dagannathba. itin lape passe yanawa. lape majic karayek kiyala un hithana inne!aniwa matat hitenwa lapayata kiyana godak un sajiya or rnailta dei kiyala
aniwa amu hingana set ekai molayak nati alut votes set ekai uta ahuwenne. habai goviyo and gamwala mature un ehema godak sajithta.lapeya passe yanne loan aran kela wechcha rajaye sewakayan / saha 2019 gota genalla heena dakapu modeyo set eka. gota awilla tax polee adu karama wahana ganipu un ehema godak innawa. dan unta finance eka dagannathba. itin lape passe yanawa. lape majic karayek kiyala un hithana inne!