IMF awoth TAX wadi karala, රජයේ පාඩු ලබන දෙ පෞද්ගලීකරණ කරන්න කියලා, JVP එකේ Principals වලට වෙනස් සිස්ටම් එකක් ගෙන්න.
අනුර කුමාර ජනාධිපති උනොත් පොර IMF Eka elawala රට ගොඩ ගනී ද?
අනුර කුමාර ජනාධිපති උනොත් පොර IMF Eka elawala රට ගොඩ ගනී ද?
එහෙම වෙනවා දැන දැනත් උන්ට බැනලා මේකේ ත්රෙඩ් දාන උඹට තමයි පිස්සු. ලොල්උන් ජනාධිපති වෙන්න තියා පාර්ලිමේන්තු වේ ආසන 113 ක් ගන්න බැහැ
ඒක හොඳටම දන්න අනුර කුමාර ඌට හිතෙන හිතෙන දේවල් කියවනවා stage වල
ඒවා නොදන්න මෝඩ නූගත් බිම් මට්ටමේ ජෙප්පෝ online ඇවිත් චුන් වෙනවා JVP එකට විතරයි රට හදන්න පුළුවන් කියලා![]()
මට ඕනේ එක මම දාන්නේ bro මගේ පස්සෙන් එවිත් පුක දීක්කරණ උබ ට තමා පිස්සුඑහෙම වෙනවා දැන දැනත් උන්ට බැනලා මේකේ ත්රෙඩ් දාන උඹට තමයි පිස්සු. ලොල්![]()
![]()
![]()
උබ මේකෙ නටන හැටිය නන් මම හිතුවෙ අන්රයිය ජනාධිපති වෙයි කියලඋන් ජනාධිපති වෙන්න තියා පාර්ලිමේන්තු වේ ආසන 113 ක් ගන්න බැහැ
ඒක හොඳටම දන්න අනුර කුමාර ඌට හිතෙන හිතෙන දේවල් කියවනවා stage වල
ඒවා නොදන්න මෝඩ නූගත් බිම් මට්ටමේ ජෙප්පෝ online ඇවිත් චුන් වෙනවා JVP එකට විතරයි රට හදන්න පුළුවන් කියලා![]()
අපේ පැත්තෙන් ඉල්ලන්න බැරිද දන්නෑ
පොඩ්ඩක් උබල වගේ 3% අවුස්සලා ආතල් එකක් ගන්නවාඋබ මේකෙ නටන හැටිය නන් මම හිතුවෙ අන්රයිය ජනාධිපති වෙයි කියල
පොඩ්ඩක් උබල වගේ 3% අවුස්සලා ආතල් එකක් ගන්නවා![]()
අනේ හොදයි. නැතුව වෙන මොනව කරල ආතල් ගන්නද උබල ඉතින්